Nou ja vies... het is niet geoorloofd maar vies wil ik het niet noemen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... volgens is het nu ongeveer weer tijd dat je een fout plaatje post en gebanned wordt...
Ik zei fout, of het vies was heb ik geen van beide keren kunnen zienquote:Op maandag 23 april 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja vies... het is niet geoorloofd maar vies wil ik het niet noemen.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja die wel, maar die is onrechtmatig want ze hebben het erover dat ik mijn proeftijd niet door ben, mijn proeftijd liep een week ervoor af
Dat gezeik heb ik voor een paar jaar terug ook gehad. Dit zijn pesterijen van het UWV, die bij een rechtszaak geen stand houden.quote:Op maandag 23 april 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben ik geweest, maar kan geen uitkering aanvragen omdat ik officieel nog werkzaam ben
Ja maar ik ben dus nog in strijd met mijn (ex) werkgever omtrent uitbetaling van salarisquote:Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Dat gezeik heb ik voor een paar jaar terug ook gehad. Dit zijn pesterijen van het UWV, die bij een rechtszaak geen stand houden.
Gewoon bezwaar aantekenen tegen die beslissing, evt. met hulp van ex-werkgever of advocaat.
Zit je in de tussentijd dan in de bijstand of zo?quote:Op maandag 23 april 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dus nog in strijd met mijn (ex) werkgever omtrent uitbetaling van salaris
Nope, het is pas sinds vorige week bezig ditquote:Op maandag 23 april 2012 15:14 schreef eight het volgende:
[..]
Zit je in de tussentijd dan in de bijstand of zo?
Klinkt heel bekend.quote:Op maandag 23 april 2012 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nope, het is pas sinds vorige week bezig dit
Ik krijg nog salaris, wordt buiten mijn proeftijd ontslagen omdat ik mijn proeftijd niet door ben
En salaris gelul duurt al een maand, het is echt een raar verhaal eigelijk
Hmm oke dus ik moet gewoon dat proberen, thanks voor de tipquote:Op maandag 23 april 2012 15:20 schreef eight het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend.
Ik ben toen naar de gemeente gestapt en kreeg vervolgens bijstand. 3 maanden later werd ik alsnog in het gelijk gesteld (bezwaarschrift uwv) en heb ik de bijstand terugbetaald aan de gemeente.
Verkeerde topic. Derhalve optyfen.quote:
Ja, was gezellig. Slecht weer maar veel bier gedronken wat altijd goed isquote:
Onverdiend. Wel jammer dat je een weekend weg bent voor de mooiste wedstrijd van het seizoen voor Feijenoord toch? Revanche voor die 0-3 blamage was wel nodig thuis; dat wilden ze voorkomen, dus kopen ze de scheids maar om. Heel slim nagedachtquote:Op maandag 23 april 2012 17:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, was gezellig. Slecht weer maar veel bier gedronken wat altijd goed isKamp Westerbork bezocht, erg indrukwekkend.
En blij dat Feyenoord heeft gewonnen
Wattan? Hools is er nog steeds volgens mij, voor al die ouwelullen, je moet minimaal 50 zijn daar.quote:Op maandag 23 april 2012 17:44 schreef DonRaja het volgende:
Zeg, er was vroeger toch nog een slowchat in VBL?
Over een kwartier begint het filosofeer uurtje omtrent de aankomende verkiezingen.quote:Op maandag 23 april 2012 17:44 schreef DonRaja het volgende:
Zeg, er was vroeger toch nog een slowchat in VBL?
Ah ja, dus dat bestaat nogquote:Op maandag 23 april 2012 17:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Hools is er nog steeds volgens mij, voor al die ouwelullen, je moet minimaal 50 zijn daar.
Nee joh, over een uurtje kijken ze allemaal naar omroep Max.quote:Op maandag 23 april 2012 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over een kwartier begint het filosofeer uurtje omtrent de aankomende verkiezingen.
Al tien keer uitgelegd in het Feijenoord-topic. 1 op 2 (S)CC verkoop wilde nog niet echt lopen, hadden het beter naar 1 op 4 kunnen zetten. Als er vrije verkoop is, is het namelijk altijd zo goed als uitverkocht..quote:Op maandag 23 april 2012 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
En De_Kromme waarom was het Ado stadion niet uitverkocht?
Karina is de Romana van Tong80 ?quote:Op maandag 23 april 2012 17:48 schreef De_kromme het volgende:
Het loopt daar voor geen meter volgens mij. Alleen tong en Karina postten nog. En één of andere chick die in haar broek had gepoept en dat op Fok! zette.
ze reageert echt in elke tong topic, is echt te sneu voor woordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |