Neequote:
ja die wel, maar die is onrechtmatig want ze hebben het erover dat ik mijn proeftijd niet door ben, mijn proeftijd liep een week ervoor afquote:
Ok, maar dan kun je in elk geval langs het UWV alvast toch?quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja die wel, maar die is onrechtmatig want ze hebben het erover dat ik mijn proeftijd niet door ben, mijn proeftijd liep een week ervoor af
ben ik geweest, maar kan geen uitkering aanvragen omdat ik officieel nog werkzaam benquote:Op maandag 23 april 2012 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, maar dan kun je in elk geval langs het UWV alvast toch?
bureaucratie ten top...quote:Op maandag 23 april 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben ik geweest, maar kan geen uitkering aanvragen omdat ik officieel nog werkzaam ben
het is idd diep en dieptriestquote:
Wat vind jij van Eriksen?quote:Op maandag 23 april 2012 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar dan iets heel anders. Zouden jullie liever een wereldbeker winnen of landskampioen worden? En De_Kromme waarom was het Ado stadion niet uitverkocht?
landstitel, wat boeit mij die wereldbeker nouquote:Op maandag 23 april 2012 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar dan iets heel anders. Zouden jullie liever een wereldbeker winnen of landskampioen worden? En De_Kromme waarom was het Ado stadion niet uitverkocht?
Overschat talent die enkel Lodeiro de Messias uit de basis houdt omdat zijn transfersom hooggehouden moet wordenquote:
Ik vraag me af of de PSV-subsidie inmiddels op is.quote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overschat talent die enkel Lodeiro de Messias uit de basis houdt omdat zijn transfersom hooggehouden moet worden
Overigens is Anita wel beter dan Clasie.
Nee, PSV heeft nog wel ergens een weilandje liggen om voor 25 miljoen te verpatsen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de PSV-subsidie inmiddels op is.
PSV kennende verkopen ze de grond en het gras apart, om later nog eens opnieuw te kunnen cashen voor de koeien.quote:Op maandag 23 april 2012 14:53 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nee, PSV heeft nog wel ergens een weilandje liggen om voor 25 miljoen te verpatsen.
Geen idee. Genoeg om een nieuwe jas voor Guidetti van te kopen iig. Of zou hij net als V/d Wiel schoolziek zijn om een transfer naar Valencia al in de winterstop af te dingen ook al is de transfermarkt al maanden gesloten.quote:Op maandag 23 april 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de PSV-subsidie inmiddels op is.
Die verkopen zodrekt de naam psv aan de gemeente en maken er Esv van, levert ze vast een miljoentje of 2 opquote:Op maandag 23 april 2012 14:53 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nee, PSV heeft nog wel ergens een weilandje liggen om voor 25 miljoen te verpatsen.
Die laatste zin is onzin.quote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overschat talent die enkel Lodeiro de Messias uit de basis houdt omdat zijn transfersom hooggehouden moet worden
Overigens is Anita wel beter dan Clasie.
We kunnen het ook over de Ajaxstrategie hebben om steeds interesse te tonen in de bepalende spelers van de eerstvolgende tegenstander.quote:Op maandag 23 april 2012 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Genoeg om een nieuwe jas voor Guidetti van te kopen iig. Of zou hij net als V/d Wiel schoolziek zijn om een transfer naar Valencia al in de winterstop af te dingen ook al is de transfermarkt al maanden gesloten.
Vergeet het gentleman agreement vooral niet wat ze hebben verbroken. Al is het nog steeds beter dan het Maasgebouw bestormenquote:Op maandag 23 april 2012 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We kunnen het ook over de Ajaxstrategie hebben om steeds interesse te tonen in de bepalende spelers van de eerstvolgende tegenstander.
Ja want FC Eindhoven betekend en doet zoveel voor de gemeentequote:Op maandag 23 april 2012 14:56 schreef Bonkers. het volgende:
Je zou maar FC Eindhoven supporter zijn en geen 25 miljoen ontvangen, beetje oneerlijk van de gemeente.
Uhm... volgens is het nu ongeveer weer tijd dat je een fout plaatje post en gebanned wordt...quote:Op maandag 23 april 2012 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet het gentleman agreement vooral niet wat ze hebben verbroken. Al is het nog steeds beter dan het Maasgebouw bestormen
Ze dragen de naam van de gemeente.quote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja want FC Eindhoven betekend en doet zoveel voor de gemeente
Wat doet PSV voor de gemeente dan?quote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja want FC Eindhoven betekend en doet zoveel voor de gemeente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |