Nou dan moeten ze er gewoon mee kappenquote:
Dit dus. En reageren doe ik al helemaal niet op die dwarrelsquote:Op maandag 23 april 2012 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Gasten kap eens met jullie eeuwige gezeik of hou het gewoon in het feyenoordtopic
Maar Krommie, nog 1 keer: hoe denk je Playoffs te gaan halen komend seizoen (transfer verhoek en immers voor 15 miljoen is natuurlijk absure gedachte), denk je ECHT Europees te gaan halen en zijn je dromen over het kampioenschap binnen5 jaar de ijskast in of...?quote:Op maandag 23 april 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit dus. En reageren doe ik al helemaal niet op die dwarrels.
@Caland, hoe was Perron?
Supertof sfeertje. Was alleen wat gezeik met de garderobe (te weinig ruimte).quote:Op maandag 23 april 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit dus. En reageren doe ik al helemaal niet op die dwarrels.
@Caland, hoe was Perron?
Bier, of wat zwaarder spul..? Wat vond je van de locatie? Je moet dus vroeg zijn om een plekje bij de garderobe te bemachtigen?quote:Op maandag 23 april 2012 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Supertof sfeertje. Was alleen wat gezeik met de garderobe (te weinig ruimte).
Verder was ik al dusdanig ver heen dat ik er ook niet bijzonder veel van heb meegemaakt. Maar zeker voor herhaling vatbaar.
Maar Krommie, nog 1 keer: hoe denk je Playoffs te gaan halen komend seizoen (transfer verhoek en immers voor 15 miljoen is natuurlijk absure gedachte), denk je ECHT Europees te gaan halen en zijn je dromen over het kampioenschap binnen5 jaar de ijskast in of...?quote:Op maandag 23 april 2012 13:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bier, of wat zwaarder spul..? Wat vond je van de locatie? Je moet dus vroeg zijn om een plekje bij de garderobe te bemachtigen?
eerste 2x reageerde ie al niet, denk dat ie je gewoon verder negeertquote:Op maandag 23 april 2012 13:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar Krommie, nog 1 keer: hoe denk je Playoffs te gaan halen komend seizoen (transfer verhoek en immers voor 15 miljoen is natuurlijk absure gedachte), denk je ECHT Europees te gaan halen en zijn je dromen over het kampioenschap binnen5 jaar de ijskast in of...?
Flink wat bier, vodka, twee keer een halfje X en nog wat tegen verkoudheid.quote:Op maandag 23 april 2012 13:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bier, of wat zwaarder spul..? Wat vond je van de locatie? Je moet dus vroeg zijn om een plekje bij de garderobe te bemachtigen?
HMF kan je alstublieft kappen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar Krommie, nog 1 keer: hoe denk je Playoffs te gaan halen komend seizoen (transfer verhoek en immers voor 15 miljoen is natuurlijk absure gedachte), denk je ECHT Europees te gaan halen en zijn je dromen over het kampioenschap binnen5 jaar de ijskast in of...?
Ik heb ook een voorhoodsholteonsteking volgens mij. De tering, echt belachelijke hoofdpijn gecentreerd op mijn voorhoofd. Lang geleden dat ik zo'n zwaar weekend hadquote:Op maandag 23 april 2012 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Flink wat bier, vodka, twee keer een halfje X en nog wat tegen verkoudheid.
Locatie is echt enorm gaaf, hou daar wel van zo'n typisch underground-toko, graffiti op de muren, lekker basic.
Weet ook niet of dat met garderobe altijd zo is.
Zou ik ook niet doen als ik de discussie's niet aan kan.quote:Op maandag 23 april 2012 13:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
inZanityDaar ga ik bij voorbaat niet meer op in.
Inderdaad lachen hoe je jezelf keer op keer voor lul weet te zetten...quote:Op maandag 23 april 2012 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lachen hé.
En toch kan ik niet geloven dat die PSV'ers geen pijn voelen bij het niet hebben van de wereldbeker.. Die ruilen echt met plezier 2 van hun landskampioenschappen om voor een wereldbeker op hun lijstje.
Dit.quote:Op maandag 23 april 2012 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Gasten kap eens met jullie eeuwige gezeik
Ik drink ook nooit alcohol tijdens de x, op 1 of andere manier moet ik altijd nekken wanneer ik het wel doequote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb ook een voorhoodsholteonsteking volgens mij. De tering, echt belachelijke hoofdpijn gecentreerd op mijn voorhoofd. Lang geleden dat ik zo'n zwaar weekend had.
X in combinatie met alcohol is voor mij echt een no-go.. Slechte ervaringen mee, hele gaten in mijn geheugen en je wordt veul te vaag. Paar biertjes erbij en voor de rest gewoon water ga je tien keer lekkerder van.
Ik was gisteren eigenlijk opvallend fit, 4 uurtjes geslapen maar maar voelde me gewoon prima.quote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb ook een voorhoodsholteonsteking volgens mij. De tering, echt belachelijke hoofdpijn gecentreerd op mijn voorhoofd. Lang geleden dat ik zo'n zwaar weekend had.
X in combinatie met alcohol is voor mij echt een no-go.. Slechte ervaringen mee, hele gaten in mijn geheugen en je wordt veul te vaag. Paar biertjes erbij en voor de rest gewoon water ga je tien keer lekkerder van.
Afterglow he.. Echt zo zonde dat Loveland is uitverkocht. Met zo'n lekker weertje ga ik echt veel liever op een festival spacen dan 's nachts in een drugsbunker.quote:Op maandag 23 april 2012 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was gisteren eigenlijk opvallend fit, 4 uurtjes geslapen maar maar voelde me gewoon prima.
Heb vandaag alleen echt nergens zin in en moet zo werken.
En je wilde nog een biertje met mij drinken op Loveland? Weet niet ook niet wat je wilt jijquote:Op maandag 23 april 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik drink ook nooit alcohol tijdens de x, op 1 of andere manier moet ik altijd nekken wanneer ik het wel doe
Ja maar ik ga niet aan de x tijdens lovelandquote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Afterglow he.. Echt zo zonde dat Loveland is uitverkocht. Met zo'n lekker weertje ga ik echt veel liever op een festival spacen dan 's nachts in een drugsbunker.
[..]
En je wilde nog een biertje met mij drinken op Loveland? Weet niet ook niet wat je wilt jij.
Oja, keta. Beter regel je ef paar kaarten voor mij met jouw connecties. Beter kan ik die kale vent met z'n blote bast van 410 meeten voor de kaarten. Krijgt ie meteen een paar stoten op zijn Amsterdamse neusquote:Op maandag 23 april 2012 14:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet aan de x tijdens loveland
Gister vergeten te kuiken iddquote:
Jawel, 17 graden met een zonnetje en klein wolkje. Ideaal festivalweer.quote:Op maandag 23 april 2012 14:04 schreef Caland het volgende:
Verwacht niet dat het volgende week zo'n fantastisch weer wordt
Denk niet dat Dani komt, hij is niet van de housequote:Op maandag 23 april 2012 14:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oja, keta. Beter regel je ef paar kaarten voor mij met jouw connecties. Beter kan ik die kale vent met z'n blote bast van 410 meeten voor de kaarten. Krijgt ie meteen een paar stoten op zijn Amsterdamse neus.
Zit jij ook aan de coke, ofniet? Iemand begon hier te ouwehoeren dat iedereen aan de sos zat. Maar volgens mij zit echt niemand aan die shit.quote:Op maandag 23 april 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk niet dat Dani komt, hij is niet van de house
Lijkt me lastig te voorspellen nu al. Afgelopen week ook hele tijd zon en regen afgewisseld.quote:Op maandag 23 april 2012 14:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jawel, 17 graden met een zonnetje en klein wolkje. Ideaal festivalweer.
ik wel op zijn tijdquote:Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zit jij ook aan de coke, ofniet? Iemand begon hier te ouwehoeren dat iedereen aan de sos zat. Maar volgens mij zit echt niemand aan die shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |