Voorronde?quote:Op maandag 23 april 2012 01:05 schreef Typisch het volgende:
Ik kan mij ook echt de CL tune voor een Feyenoord wedstrijd niet eens meer herinneren.2003 was de laatste keer. Zou toch wat zijn zeg. Tegen wat voor soort ploegen kan er eigenlijk geloot worden? Spurs enzo weet ik, maar verder? Turkse, Oekraïnse ploegen oid?
Ja, want je moet wel ronde 3 overleven. Anders heb je nog niks.quote:Op maandag 23 april 2012 01:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voorronde?
3e voorronde clubs als Boekarest enzo dacht ik, 4e voorronde dan Arsenal, Spurs, Valencia etc
Kom je laatste voorronde EL, ook tegen lastige teams. Mooiste zou zijn in ieder geval 4e voorronde, ongeacht je resultaat dan heb je nog 6 Europese wedstrijden daarnaquote:Op maandag 23 april 2012 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want je moet wel ronde 3 overleven. Anders heb je nog niks.Toch? Of stroom je dan nog in de EL in?
Ja, inderdaad. Lekker dat we er weer gewoon over kunnen praten.quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kom je laatste voorronde EL, ook tegen lastige teams. Mooiste zou zijn in ieder geval 4e voorronde, ongeacht je resultaat dan heb je nog 6 Europese wedstrijden daarna
Morgenquote:Op maandag 23 april 2012 08:06 schreef Happel het volgende:
Mogguh. Licht katertje van een dagje Den Haag/Scheveningen. Was gezellig weer.
Deel van dat publiek van Den Haag trouwens.
Was het weer haagse 'humor'?quote:Op maandag 23 april 2012 08:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwah, zullen vast aardige figuren zijn, maar hetgeen ze zongen.
Die is de bouwplannen voor de 2e ring in de vrieskist aan het zettenquote:Op maandag 23 april 2012 10:10 schreef Helpmefok het volgende:
De_kromme al gesignaleerd met z'n groteske smoelwerk?
Pfff, die had zo een grote mond over het gebrek aan sfeer in de Kuip. Nee, in dat ding wat door moet gaan voor een stadion was de sfeer lekker.quote:Op maandag 23 april 2012 10:10 schreef Helpmefok het volgende:
De_kromme al gesignaleerd met z'n groteske smoelwerk?
Zat iedereen op de tweede ring gisteren? Eerste ring was in de hoeken helemaal leeg.quote:Op maandag 23 april 2012 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Pfff, die had zo een grote mond over het gebrek aan sfeer in de Kuip. Nee, in dat ding wat door moet gaan voor een stadion was de sfeer lekker.
Staat ook gewoon iemand met een luidspreker het publiek op te zwepen.
Stadion was gewoon niet uitverkocht. Best kansloos eigenlijk. Kaarten waren niet zo prijzig.quote:Op maandag 23 april 2012 10:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Zat iedereen op de tweede ring gisteren? Eerste ring was in de hoeken helemaal leeg.
Hij had gelijk hoor dat er geen sfeer was in De Kuip bij NAC-thuis (ik heb toen zelfs nog lopen kankeren in het Feijenoordtopic weet je nog?quote:Op maandag 23 april 2012 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Pfff, die had zo een grote mond over het gebrek aan sfeer in de Kuip. Nee, in dat ding wat door moet gaan voor een stadion was de sfeer lekker.
Staat ook gewoon iemand met een luidspreker het publiek op te zwepen.
De helft daar heeft een SVquote:Op maandag 23 april 2012 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Stadion was gewoon niet uitverkocht. Best kansloos eigenlijk. Kaarten waren niet zo prijzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |