abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110660497
Ongeveer een half jaar geleden kwam er een nieuwe jongen - A - op mijn werk. Ik vond hem meteen al heel leuk, want hij ziet er heel leuk uit en is heel spontaan. We spraken veel met elkaar als we elkaar zagen in de lunch-pauzes of tijdens het roken. Later ben ik na het werk eens met hem en anderen meegegaan om wat te drinken, wat (na een etentje samen) eindigde in zijn bed. Daarna gebeurde het wel een aantal keer per week dat ik met hem mee ging naar zijn huis, mits de gelegenheid zich voordeed. Het voelde zo goed (echt heel goed) en gelijk zo vertrouwd dat ik helemaal verliefd op hem ben geworden.

Ik heb geprobeerd mijn gevoelens voor A te onderdrukken maar dat lukte niet. Dus ik besloot er gewoon aan toe te geven en ervoor te gaan. Dit betekende wel dat ik een relatie van zes jaar en samenwonend moest beëindigen en dat heb ik ook gedaan. Hij - J - was er helemaal kapot van, maar vermoedde al iets. We gingen uitelkaar en ik heb via een makelaarskantoor een leuk appartementje kunnen vinden. Samen hebben we gehuild om het einde van onze relatie, maar ik richtte me daarna helemaal op A.

Echter, sinds A weet dat ik om hem mijn relatie heb beëindigd, is hij ineens heel afstandelijk geworden. Tijdens de lunches zit hij nu met zijn collega's te eten en te lachen, maar ik krijg nul komma nul aandacht. En als we elkaar toevallig ontmoeten wordt er wat over koetjes en kalfjes gepraat als ik hem aanspreek. Als ik mezelf uitnodig om na het werk even langs te komen, dan moet hij altijd sporten, is hij gehaast voor iets of heeft hij al afspraken om bijvoorbeeld bij zijn ouders of bij anderen te eten.

Dit doet zeer, want ik hou echt zoveel van hem. En in het weekend staat hij dan zomaar onaangekondigd voor de deur om me gelijk flink te omhelzen als ik open doe. Soms zelfs om drie uur 's nachts, als hij is wezen stappen met vrienden, belt ie me wakker en staat hij voor de deur en is hij weer zo lief zodat ik helemaal smelt (letterlijk) en hij de nacht bij me doorbrengt.

Zo gaat het nu al een aantal weken. Op kantoor is hij heel erg afstandelijk en kan er bijna geen lief woordje, glimlachje of knipoogje af en dan donderdag-, vrijdag- en/of zaterdagnacht staat hij ineens voor m'n deur, soms behoorlijk aangeschoten, maar altijd heel lief en aanhankelijk en dan brengen we zo'n leuke nacht door. Echt, net als daarvoor, veel humor, lachen en spontaniteit en veel sex uiteraard.

Ik weet nu niet wat ik doen, want ik wil graag een serieuze relatie met hem, maar ik ben bang dat als ik hierop aandring hem kwijtraak. Erover praten lukt niet echt, want we praten echt heel weinig. Misschien is hij gewoon nog niet klaar voor een serieuze relatie? Maar ik wil hem ook niet kwijtraken. Hij is wel iets jonger dan mij, ik ben 28 en hij is 23...

Wat moet ik doen? Het is nu al zo dat ik afspraken met vriendinnen om te stappen afzeg, omdat ik bang ben dat ik dan niet thuis ben als hij misschien voor mijn deur staat. Misschien een weekendje samen weg, citytrip ofzo, is dat iets? Wat denken jullie ervan?
als je ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken
pi_110660560
Je bent een slet. Na de eerste alinea niet meer gelezen. De volgorde is: eerst relatie verbreken, dan andere neuken.

Edit: de rest gelezen: je bent zijn neukertje.
pi_110660618
Het klinkt een beetje alsof het hem om maar 1 ding gaat. Maar echte conclusies zou ik hier nog niet uit trekken. Vraag het gewoon op de man af hoe hij jullie relatie ziet en wat hij wil. En zorg dat je het antwoord krijgt.

Vergeet niet dat hij wel eens een heel ander leven kan leiden dan waar je hem op inschat.
Extremistisch gematigd.
pi_110660648
Zo duidelijk: hij wil alleen maar seks met je
en schaamt zich voor je in het bijzijn van anderen.
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 01:01:59 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_110660669
He's just not that into you... Hard maar waar. Als hij je echt leuk zou vinden dan zou hij echt voor je gaan en niet alleen maar voor je deur staan als hij alcohol op heeft en zin heeft in sex. Zet hem zo snel mogelijk uit je hoofd want dit soort jongens kiezen niet ineens voor je. Ik heb twee jaar van mijn leven verspild aan zo'n type en dat is hij gewoon niet waard. Sterkte :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 23 april 2012 @ 01:02:17 #6
373431 Omellie
Spetterpoep
pi_110660674
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:01 schreef Ziba het volgende:
Mee eens
pi_110660703
Gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt.

Alsnog hoop ik dat je er uit komt en gelukkig wordt.
pi_110660749
Fail. _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 23 april 2012 @ 01:07:38 #9
154952 spoor4
Spoort niet
pi_110660809
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:04 schreef heiden6 het volgende:
Fail. _O-
Dat.
Boontje komt om z'n loontje.
  maandag 23 april 2012 @ 01:07:49 #10
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_110660816
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:55 schreef Jul137 het volgende:
Dit betekende wel dat ik een relatie van zes jaar en samenwonend moest beëindigen en dat heb ik ook gedaan.
:{
Tics van je petten.
  Moderator / Redactie FP maandag 23 april 2012 @ 01:08:21 #11
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_110660825
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:07 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Dat.
Dit. Terecht idd, dom wijf :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_110660837
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:57 schreef doxtase het volgende:
Je bent een slet. Na de eerste alinea niet meer gelezen. De volgorde is: eerst relatie verbreken, dan andere neuken.

})
  maandag 23 april 2012 @ 01:10:04 #13
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_110660862
Nogal duidelijk, hij gebruikt je gewoon lekker. Wat denk je nou, na het uitgaan nog ff wippen en alles. Kan je dit ECHT niet zelf bedenken?
pi_110660925
Heb je al gevraagd waarom hij zo doet op het werk? Kun je best vragen gedurende zo'n weekend.

Ben bang dat er niks vasts in zit voor je.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_110660932
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:57 schreef doxtase het volgende:

Dit zeiden mijn vriendinnen ook al, maar ik kan het gewoon niet geloven, hij is soms zo lief tegen me.

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:01 schreef Ziba het volgende:
Daar ben ik ook bang voor...

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:01 schreef MaJo het volgende:
He's just not that into you... Hard maar waar. Als hij je echt leuk zou vinden dan zou hij echt voor je gaan en niet alleen maar voor je deur staan als hij alcohol op heeft en zin heeft in sex. Zet hem zo snel mogelijk uit je hoofd want dit soort jongens kiezen niet ineens voor je. Ik heb twee jaar van mijn leven verspild aan zo'n type en dat is hij gewoon niet waard. Sterkte :*
Kan het niet zijn dat hij misschien meer tijd nodig heeft om zich te binden?
als je ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken
  maandag 23 april 2012 @ 01:14:59 #16
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_110660972
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:13 schreef Jul137 het volgende:

Nee, misschien moeilijk te geloven maar open je ogen eens, iemand die je oprecht leuk vind gaat niet zo met je om.
  maandag 23 april 2012 @ 01:15:21 #17
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110660981
Haha dit is echt TE grappig. _O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_110661005
Zo duidelijk dit. Zullen we dit topic dan maar omtoveren in een liefdesverdriet slachtofferhulp topic?
pi_110661023
quote:
Samen hebben we gehuild om het einde van onze relatie, maar ik richtte me daarna helemaal op A.
:').
pi_110661030
Demonstrate value
Engage physically
Nurture dependence
Neglect emotionally <----
Inspire hope <---
Separate entirely
pi_110661041
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:13 schreef Jul137 het volgende:

[..]

Dit zeiden mijn vriendinnen ook al, maar ik kan het gewoon niet geloven, hij is soms zo lief tegen me.

[..]

Daar ben ik ook bang voor...

[..]

Waarom zou hij zich aan jouw binden als je hem toch makkelijk na 6 jaar zou dumpen voor iemand die spontaan is en er leuk uitziet?
  Moderator / Redactie FP maandag 23 april 2012 @ 01:19:18 #22
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_110661072
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:18 schreef LangBlaadje het volgende:

[..]

Waarom zou hij zich aan jou binden als je hem toch makkelijk na 6 jaar zou dumpen voor iemand die spontaan is en er leuk uitziet?
EN dit.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  maandag 23 april 2012 @ 01:20:17 #23
154952 spoor4
Spoort niet
pi_110661085
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:18 schreef LangBlaadje het volgende:

[..]

Waarom zou hij zich aan jouw binden als je hem toch makkelijk na 6 jaar zou dumpen voor iemand die spontaan is en er leuk uitziet?
Precies, kan me goed voorstellen dat hij enorm afgeknapt is op dit gedrag. Zeker aangezien hij, zoals ik het lees, niet op de hoogte was van de relatie? Hoe dan ook een vreemdganger is geen relatiemateriaal.
pi_110661107
Laat je niet gek maken TS, geef het wat tijd dan komt het helemaal goed.
  maandag 23 april 2012 @ 01:21:31 #25
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_110661108
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:07 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Dat.
Het riekt inderdaad naar karma.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year