Heel herkenbaar van dat s avonds uitgaan. Zelfs naar (sommige) vrienden gaan denk ik, wat is daar nou aan... Ook dat praten met andere mensen, meisjes, zo oppervlakkig, geforceerd, waar leidt het toe. O dan mag je haar misschien zoenen... Echt weinig lol aan met je dronke harses in zo'n overvolle tent.quote:Op maandag 23 april 2012 00:24 schreef Aard_Zaadje het volgende:
Hmm dat herken ik dan weer totaal niet, vind het leven juist wel chill op het moment.. alleen dat is op zijn beurt weer niet zo gezond gezien ik tegen onbekende mensen echt zo gesloten ben als wat...
Maar met alle dingen die iemand gewoon leuk hoort te vinden, denk ik van pff.. Ben niet lui ofzo, studeer hard en sport veel, maar borrelavonden, uitgaan etc. het hoeft van mij allemaal niet. Waarom zou je savonds nog helemaal op de fiets naar een kroeg gaan als je ook lekker chill binnen in je trainingsbroek kunt zitten..
Het is zelfs zo ''erg'' dat ik in de kroeg ( als ik er al ben ) het al vermoeiend vind als ik met een meid aan de praat raak, al is ze nog zo leuk. En stel je voor dat ze met je mee naar huis wil, seks is best leuk hoor, maar ze ligt dan de hele nacht naast je, is er de volgende ochtend ook nog en met een beetje -pech gaat ze pas tegen de middag weg, nee laat mij maar lekker alleen slapen dan heb ik tenminste het hele bed voor mezelf
Niet. TS weet precies wat het is om daar buiten te zitten (het is niet vreemd), maar heeft daar geen zin in.quote:Op maandag 23 april 2012 01:36 schreef Bombshell het volgende:
Geen depressie maar je zit een beetje vast in je comfort zone lekker veilig.
mja af en toe wel beetje. wel voorzichtig, is gevoeligquote:Op maandag 23 april 2012 04:46 schreef GroenerDanGras het volgende:
Maar voel je je ook de hele dag kut?
Dat heb ik vaker gehoord afgelopen weekend.quote:Op maandag 23 april 2012 04:48 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
wel voorzichtig, is gevoelig
Dan zit je toch vast in je comfort zone als je geen zin hebt om je daar buiten te bewegen.quote:Op maandag 23 april 2012 02:08 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Niet. TS weet precies wat het is om daar buiten te zitten (het is niet vreemd), maar heeft daar geen zin in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |