Dan zijn het neem ik aan amerikaanse maten? Dus 37 = 6?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ebay, gewoon kopenen ik heb t geluk maat 37 te hebben, dat is de samplemaat van iron fist,
http://stores.ebay.com/excessapparel deze verkoper, komt wel uit usa dus paypal/cc is wel nodig
alle sites die ik tot nu toe heb bekeken zeggen 7.5?quote:
ja amerikaanse matenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan zijn het neem ik aan amerikaanse maten? Dus 37 = 6?
US 7,5 is sneakermaat 39... us 8,5 vrouwenmaat 39. Verwarringquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:23 schreef -Peach het volgende:
Hmm jammer, volgens mij heeft hij geen maat 39 (US 7.5 volgens diverse sites). Wel erg tof zo goedkoop shoppen!
iron fist heels staat op de onderkant toch echt US 6 EU 37 UK4quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:45 schreef Selyn het volgende:
Ik heb bij mijn schoenen dit tabelletje gebruikt.
Op zich klopt het wel. maat 39 is bij mij altijd net ietsjes te groot dus had maat US 8.5 besteld en die zitten als gegoten bij schoenen die (ook volgens anderen) ook echt "true to size" zijn
[ afbeelding ]
Eikels! Nou mooi even ergens opslaan voordat ik het weer vergeet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
US 7,5 is sneakermaat 39... us 8,5 vrouwenmaat 39. Verwarring![]()
Misschien typefoutje? de UK 4 klopt namelijk wel (bij een andere tabel) maar daar staat dan weer bij dat maat 37 zelfde is als US 6.5 en hierboven staat weer US 7.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iron fist heels staat op de onderkant toch echt US 6 EU 37 UK4
ik pas echt geen 36 hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:59 schreef Selyn het volgende:
[..]
Misschien typefoutje? de UK 4 klopt namelijk wel (bij een andere tabel) maar daar staat dan weer bij dat maat 37 zelfde is als US 6.5 en hierboven staat weer US 7.![]()
Ik heb iig de converter van heels.com gebruikt en die klopte bij de schoenen die ik heb gekocht.
Maar goed... niet elk merk houd zich aan dezelfde maten.
vandaar ook mijn postquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik pas echt geen 36 hooren de iron fist heels wel
die ik nu besteld heb, lijken dus niet uitgebracht te zijn, ja in de t-bar variant maarja dit is voor n leuke prijsquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef Selyn het volgende:
[..]
vandaar ook mijn post![]()
klopt gewoon geen snars meer van omdat sommige merken niet echt dezelfde maten aanhouden als ander merken..
Misschien dat Iron fist gewoon een eigen filosofie erop na houdt of zo.![]()
Btw: Ik vind die bovenste pumps ook zo gaaf!
Jammer dat je die niet kunt vinden, maar die andere zijn wel een heel goed alternatief!
Maar in mijn All Stars staat bij maat 36 bij de US-W juist weer 5,5 en geen 6quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html
Dit is een hele goede en uitgebreide converter, kun je ook goed het verschil tussen mannen- en vrouwenmaten zien
allstars zijn sneakers, dus daar houden ze mannenmaten aanquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar in mijn All Stars staat bij maat 36 bij de US-W juist weer 5,5 en geen 6UK klopt wel en de US-M volgens mij ook
Nee staat ook echt de vrouwenmaat bijquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allstars zijn sneakers, dus daar houden ze mannenmaten aan![]()
Ik vote voor unity
Jammer dat ik maat 36 heb anders had ik ze zo overgenomen in het geval datquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
yay!
Ze zijn wel wat krap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je krijgt er zulke leuke kleine voetjes van
[ afbeelding ]
Hopelijk lopen ze uit, want ik zou niet weten wie ik hier blij mee kon maken in mijn vriendenkring
Hmm nee, ik vind aparte schoenen vaak heel tof, en ze staan ook leuk onder je spijkerbroek maar toch vind ik dit echt helemaal nietsquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
yay!
Ze zijn wel wat krap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je krijgt er zulke leuke kleine voetjes van
[ afbeelding ]
Hopelijk lopen ze uit, want ik zou niet weten wie ik hier blij mee kon maken in mijn vriendenkring
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:56 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet deze hebben binnen nu en nu.
[ afbeelding ]
Jeffrey Campbell Rumble. Beetje jammer dat ze bijna nergens in zwart suede zijn, anders had ik ze allang gehad. Zelfs op Solestruck zijn ze al eeuwen uitverkocht.
[ afbeelding ]
Acne Hybria.
Alleeeen zwartes.
Aww,quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:34 schreef _Joy_ het volgende:
Chipszak, ik kom speciaal voor jou uit lurk stand. Ik lees hier graag mee om te kwijlen over jullie hakken. Ik heb model in 1 dag gezien en lees net dat jij hebt meegedaan en gewonnen zelfs.
Hartstikke gefeliciteerd!!!!! Echt zo gaaf!!!!!
Ik deed ze alleen ff snel passen, ik mag daar helemaal nog niet op lopen nuquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Stormqueen: nice! Vind JC's niet zo mooi onder spijkerbroeken, maar ik vind die kleur wel echt super!!
Ik heb de spike lita's besteld, zoooo benieuwd
Ohh oke!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik deed ze alleen ff snel passen, ik mag daar helemaal nog niet op lopen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |