Afgelopen zomer had ik op een avond een klein beetje te veel gedronken en ja hoor, de volgende dag:
En toen kreeg ik van iemand een of ander zakje met poeder dat je op moest lossen in water en weg was mijn kater!! Maar nu ben ik dus vergeten hoe dat spul heet (ja, inderdaad: )
Dus nu vroeg ik me af of een van jullie misschien weet wat dat was en hoe het dus heet!
Alvast superbedankt!
Kusje
Siepie
Ben erg benieuwd...
quote:Het heet cocaine en komt oorspronkelijk uit Colombia.
Op 09 september 2000 13:42 schreef Siepie het volgende:En toen kreeg ik van iemand een of ander zakje met poeder dat je op moest lossen in water en weg was mijn kater!! Maar nu ben ik dus vergeten hoe dat spul heet (ja, inderdaad:
)
Of het was gemalen paracetamol natuurlijk.
Hmmm, ik denk dat laatste.
Preventief medicijn tegen kater: drink voor het slapen gaan een paar glazen water.
quote:O.R.S. heet dat, rehydratiezout bruistabletten, en ik heb het hier nog liggen. Ik ben nooit op het idee gekomen dat dat weleens tegen een kater zou kunnen werken, maar het zou best kunnen natuurlijk!
Op 09 september 2000 20:20 schreef Barb het volgende:
Of het was een zakje heel-snel-vocht-toedienen-aan-het-lichaam-anders-droogt-het-uit-poeder. Geen idee dus hoe dat ook alweer heet.
Eet goed liefst vet en met veel koolhydraten vantevoren (pasta bolognese, boterham met pindakaas ed)
Daarna ZEER BELANGRIJK een koffie verkeerd of cappucino, best met volle melk (niet zo een die je zelf maakt met het koffiezetapparaat, maar ga ff ergens eentje halen waar ze goeie hebben)
Vlak voordat je gaat drinken neem je nog wat vitamine b en c bruistabletten.
Als je dan veel later thuiskomt neem je een Advil en een paar grote glazen water voor dat je gaat slapen.
Gegarandeerd niks aan de hand de volgende morgen.
'T is wel ff boodschappen doen van te voren, maar dan heb je ook wat.
quote:Dat kan best wezen,maar als ik met een kater wakker word(wanneer niet?),moet ik de eerste uren geen alcohol hebben.Dan ga ik geheid over mijn nek
Op 09 september 2000 20:24 schreef Roché het volgende:
okay, hier komt de ECHTE oplossing tegen een kater. Als je de volgende morgen wakker wordt, drink nog een glaasje bier/wijn/iets met alcohol tenminste. Dit werkt gegarandeerd.
quote:* Lot zit nu achter een pilsje dus....
Op 09 september 2000 20:24 schreef Roché het volgende:
okay, hier komt de ECHTE oplossing tegen een kater. Als je de volgende morgen wakker wordt, drink nog een glaasje bier/wijn/iets met alcohol tenminste. Dit werkt gegarandeerd. Ik kan de reden wel geven (als je het perse moet weten, schreeuw dan even), maar vertrouw me maar.
Voelde me niet echt tof vanmorgen vroeg toen ik thuiskwam, ging naar bed en....teeeeeeeeering!
Me kamer begon te draaien als een tol en me bed wiebelde als een gek heen en weer
Ben dus maar weer opgestaan, heb een ijskoude douche genomen, anderhalve liter thee gedronken en toen dat allemaal niet hielp ben ik hier maar eens gaan zoeken naar een topic over katers...
Ik ga nu gewoon ut rijtje af met proberen van dingen die me hopelijk van me kater afhelpen
Volgende dan maar......
quote:De oplossing
Op 11 september 2000 16:35 schreef Barenski het volgende:volgens mij is het beste om 0,5 liter water te drinken voor dat je gaat slapen.
Ennuh , over dat fysiologische zout , dat is voor diarree enzo ... pak dan een sportdrank , helpt ook goed "the day after".
Daarom moet je die antikaterpillen altijd met heel beel water innemen, 'anders werken ze niet'
Maar je kan de oplossing ook omdraaien, rook gewoon een joint, voel je je rustig en doe je geen dingen meer waarbij je last kan hebben van je kater.
Maw je hebt met haar recept geen kater (door het water) maar het duurt wel langer voor je weer nuchter bent.
Hoop dat er iemand is die een antwoord zonder paracetamlo heeft . En zonder; niet zuipen maar slapen. Want ik kan haast niet anders nu :S
quote:Dan ga ik al helemaal geheid over me nek. Jonko 's ochtends is
Op zondag 19 november 2000 15:12 schreef Ritalin het volgende:
Zeker.Daarom moet je die antikaterpillen altijd met heel beel water innemen, 'anders werken ze niet'
Maar je kan de oplossing ook omdraaien, rook gewoon een joint, voel je je rustig en doe je geen dingen meer waarbij je last kan hebben van je kater.
En nog nooit ergens last van gehad. Zit alleen 1 maar bij: niet iedereen krijgt na het stappen een chocomel door zijn strot... De werking is ook makkelijk te verklaren. Wanneer je hebt gezopen heeft je lichaam veel energie nodig om de alcohol uit je lijf te krijgen. Chocomel is een energie-bommetje....dit samen met vloeistofniveau aanvullen en IK heb iig nergens last van.....
Andere dingen die helpen komen eigenlijk allemaal op hetzelfde neer:
1. zorg dat je je vloeistofniveau omhoog haalt -> VEEL DRINKEN
2. zorg dat je energie in je lijf hebt -> om de alcohol uit je lijf te krijgen
Enige opmerking erbij: je poept erna wel een tijdje pikzwart...
's Ochtends: Nergens last van...
omg, dat krijg ik er niet doorquote:Op zondag 10 augustus 2003 22:57 schreef skiczukie het volgende:
éen rauw ei, gemixed met melk en een scheut whiskey.. lijkt mij tenminste
ja dat vergeet ik altijd omdat ik zoveel bier heb gehadquote:Op zondag 4 juli 2004 15:47 schreef Stuart het volgende:
Veel water drinken![]()
of je drinkt niet genoegquote:Op zondag 4 juli 2004 23:59 schreef afraidtech het volgende:
heb er nooit last van als ik veel gedronken heb, alleen na dorst maar meer ook nietik ben gezegend
joepie
Hoe word ik een alcohollist?!quote:Op zaterdag 9 september 2000 20:24 schreef Roché het volgende:
okay, hier komt de ECHTE oplossing tegen een kater. Als je de volgende morgen wakker wordt, drink nog een glaasje bier/wijn/iets met alcohol tenminste. Dit werkt gegarandeerd. Ik kan de reden wel geven (als je het perse moet weten, schreeuw dan even), maar vertrouw me maar.
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:00 schreef tuut84 het volgende:
gewoon door zuipen dan heb je ook nergens last van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |