Jij?quote:
Wie dan wel?quote:
Ik nietquote:Op zondag 22 april 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij tussen de regels door lezen.
quote:Op zondag 22 april 2012 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij tussen de regels door lezen.
Zegt me niets, maar goed, de titel maakt ook niet zoveel uit. Inhoud van de posts hier zijn belangrijkerquote:Op zondag 22 april 2012 20:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, denk aan Bobby van Supernatural.
Verbastering van idiot.quote:Op zondag 22 april 2012 20:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zegt me niets, maar goed, de titel maakt ook niet zoveel uit. Inhoud van de posts hier zijn belangrijker
Ja best wel.quote:Op zondag 22 april 2012 20:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is toch vrij fonetisch in de TT. Ik zag het gelijk.
0:28quote:Op zondag 22 april 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van Ren and Stimpy dacht ik.
ben ik even blij dat ik nooit in tc lurk, dan zou ik me nog aangesproken voelen. en vwb je tieten, real life is altijd beter.quote:Op zondag 22 april 2012 20:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Soort verwijzing naar mijn opmerking over lurkende idioten in het vorige deel.
Niet echt een ijzersterke quote...quote:Op zondag 22 april 2012 20:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja best wel.
[..]
0:28
Daarvandaan ken ik het dus (de hele serie), maar zal vast niet alleen daar van zijn. Ren en Stimpy is eeuwen geleden dat ik dat gezien heb.
Het gaat me ook niet om de sterkte van de quote, gewoon laten zien waar ik het vandaan heb. Wordt vaker gebruikt in die serie maar dit was een van de eerste youtube hits.quote:Op zondag 22 april 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet echt een ijzersterke quote...
Hoeft sowieso niet, gaat meer om mensen die hier nooit posten maar wel opeens gingen meekijken, evt. onder schuilnamen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ben ik even blij dat ik nooit in tc lurk, dan zou ik me nog aangesproken voelen. en vwb je tieten, real life is altijd beter.
Is me nooit echt opgevallen maarja...quote:Op zondag 22 april 2012 21:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoeft sowieso niet, gaat meer om mensen die hier nooit posten maar wel opeens gingen meekijken, evt. onder schuilnamen.
Ah oke. Duidelijk.quote:Op zondag 22 april 2012 20:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om de sterkte van de quote, gewoon laten zien waar ik het vandaan heb. Wordt vaker gebruikt in die serie maar dit was een van de eerste youtube hits.
pfew.quote:Op zondag 22 april 2012 21:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoeft sowieso niet, gaat meer om mensen die hier nooit posten maar wel opeens gingen meekijken, evt. onder schuilnamen.
Het kwam wel eens voor dat er eentje binnenkwam, of het was gewoon toevallig net zo als ik er eens een keer was.quote:
Het blijft fok he...quote:Op zondag 22 april 2012 21:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het kwam wel eens voor dat er eentje binnenkwam, of het was gewoon toevallig net zo als ik er eens een keer was.
Nee dankje, jouw walgelijke eten hoef ik niet te zien.quote:Op zondag 22 april 2012 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb hier weer zo'n lekker hapje gemaakt.
Foto zien myr?
Verdomme, nu heb ik honger.quote:Op zondag 22 april 2012 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee dankje, jouw walgelijke eten hoef ik niet te zien.
Dat snap ik dan wel weer.quote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef xFriendx het volgende:
Er zaten wel eens mensen van buiten de reeks die wilden zien welke bazen er zaten ja.
wil je mijn chips...:Pquote:Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verdomme, nu heb ik honger.
En mijn chips is op.
Ik weet niet wat voor eufemisme dit is. Dus ik zeg nee.quote:
Ik heb hier anders nog een overheerlijke pan chicken tonight staan.quote:Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verdomme, nu heb ik honger.
En mijn chips is op.
Dat mag wel een flinke pan zijn dan. Een beetje pan heb je met 1-2 dagen wel leeg.quote:Op zondag 22 april 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb hier anders nog een overheerlijke pan chicken tonight staan.
(=eten voor de rest van de week)
ik doe met een pot saus (incl rijst, kip en groente) 3 porties.... jij eet echt bizar weinig als jij er 7 uithaaltquote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat mag wel een flinke pan zijn dan. Een beetje pan heb je met 1-2 dagen wel leeg.
Tja verkeerde hobbies.....been there done that....quote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
Zit een foto te kijken van de 2012 WebKit Contributors Meeting.
Op die foto staan ruim 100 mensen, ik tel 3 vrouwenWaar blijven al die geëmancipeerde vrouwen in de techniek?
Welkom in mijn wereldquote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
Op die foto staan ruim 100 mensen, ik tel 3 vrouwenWaar blijven al die geëmancipeerde vrouwen in de techniek?
Helaas is het niet alleen mijn hobby, maar ook mijn studie/werkquote:Op zondag 22 april 2012 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja verkeerde hobbies.....been there done that....
En je doet er niks tegen
Ik voel jullie pijnquote:
Ik vind dat echt superlekker, alleen verder vind iedereen hier dat ranzig en ik weet zelf niet hoe ik het moet makenquote:
die allen de hete adem van 97 nerds in hun nek voelen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef benzin het volgende:
gewoon rijst koken.. in andere pan kip bakken en groente erbij... dan saus erover, even warm laten pruttelen... klaar!quote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat echt superlekker, alleen verder vind iedereen hier dat ranzig en ik weet zelf niet hoe ik het moet maken
Daarom heb ik het al niet op facebook gezetquote:
Sommige van die vrouwen geilen echt op die aandacht en dat zijn gewoon modale vrouwen...quote:Op zondag 22 april 2012 21:26 schreef dawg het volgende:
[..]
die allen de hete adem van 97 nerds in hun nek voelen.
euh makkelijkquote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat echt superlekker, alleen verder vind iedereen hier dat ranzig en ik weet zelf niet hoe ik het moet maken
Valt wel mee toch, heb er dit keer wel verse groenten bij gedaan.quote:Op zondag 22 april 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
Ik houd al niet van rijst.En ik houd niet van zoetigheid. Ik vind die chickentonight te zoet.
Juist daarom zou het goed zijn als er wat meer vrouwen kwamenquote:Op zondag 22 april 2012 21:26 schreef dawg het volgende:
[..]
die allen de hete adem van 97 nerds in hun nek voelen.
lachen om radio is zo genant als je oordopjes in hebt ... had t tijd terug op de fiets ook... zat echt te gieren en kon niet stoppen, heeeeeel genant hahaquote:Op zondag 22 april 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
Ik loop dus een rondje door het park met de radio op natuurlijk (3FM zoals altijd, kutmuziek ik weet). Daar hebben ze op dit tijdstip een programma wat gaat over seks en relaties blijkbaar. Maar dat soms is het vreemd dat ik mijn lach moest inhouden. Mensen begonnen me ook vreemd aan te kijken, maar goed.
Tot zover mijn waardevolle bijdrage aan dit topic.
nou nou. Wat knap.quote:Op zondag 22 april 2012 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, heb er dit keer wel verse groenten bij gedaan.
Goed he
gewoon beetje sambal bijvoegen!quote:Op zondag 22 april 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
Ik houd al niet van rijst.En ik houd niet van zoetigheid. Ik vind die chickentonight te zoet.
Rijstquote:Op zondag 22 april 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:
Je zal ook niet iets positiefs uit je bekkie krijgen he tegen mijquote:
Wat dacht je van luidkeels meeblêhrenquote:Op zondag 22 april 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lachen om radio is zo genant als je oordopjes in hebt ... had t tijd terug op de fiets ook... zat echt te gieren en kon niet stoppen, heeeeeel genant haha
Ik kook ook hoor schatje.quote:Op zondag 22 april 2012 21:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hater. Kree die kookt ten minste...
Dan zit ik nog op school.quote:Op zondag 22 april 2012 21:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb je morgenavond om 6 uur al wat te doen?![]()
Nee, want het kan je simpelweg gewoon niet schelen, anders zou het niet eens in je op komen om zo lui te koken. En dan heb ik het niet over je chicken tonight.quote:
Ze draaiden dit:quote:Op zondag 22 april 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lachen om radio is zo genant als je oordopjes in hebt ... had t tijd terug op de fiets ook... zat echt te gieren en kon niet stoppen, heeeeeel genant haha
Gedaan, maar ik zie je niet.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want het kan je simpelweg gewoon niet schelen, anders zou het niet eens in je op komen om zo lui te koken. En dan heb ik het niet over je chicken tonight.
naturel ribbel en thai sweet chilliquote:Op zondag 22 april 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, wat heb je op de plank liggen?
Moooooohquote:
Ai, had net een zak naturel op, die hoef ik niet meer. Alhoewel ze met een zelfgedraaid kerriesausje wel weer echt heel lekker zijn. Dinsdag wil ik wel die Thai sweet chilli voor je opeten.quote:Op zondag 22 april 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
naturel ribbel en thai sweet chilli
dinsdag..? Je eet nooit op maandag chips?quote:Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ai, had net een zak naturel op, die hoef ik niet meer. Alhoewel ze met een zelfgedraaid kerriesausje wel weer echt heel lekker zijn. Dinsdag wil ik wel die Thai sweet chilli voor je opeten.
Nop, maandag eet ik uitsluitend candybars.quote:Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dinsdag..? Je eet nooit op maandag chips?
ghehehequote:Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nop, maandag eet ik uitsluitend candybars.
Ik geloof het echt zo bij je....quote:Op zondag 22 april 2012 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nop, maandag eet ik uitsluitend candybars.
Jij eet en drinkt in bed?quote:Op zondag 22 april 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga honden uitlaten en alvast lekker mn bed in (thee + tv)
bizar vroeg nog, maar bene cht moe
truste!!
eh ja... ik knoei heus nietquote:
In mijn bed wordt niet gegetenquote:Op zondag 22 april 2012 21:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh ja... ik knoei heus niet(soms wel...stiekem)
was heus niet van plan om bij jou in bed te kruipen hoorquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
was heus niet van plan om bij jou in bed te kruipen hoor
quote:
Wie laat er nu weer zijn/haar tieten zien danquote:Op zondag 22 april 2012 21:58 schreef screwloose het volgende:
[..]
kom dan naar tc het is daar harstikke fijn
Wie niet is de vraag.quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie laat er nu weer zijn/haar tieten zien dan
Nou, wat dan?quote:
Kut man...quote:
Tja dat is het enige aspect van m'n leven waar ik 'niet tevreden' mee benquote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kut man...
En die leegte komt omdat je geen vriendin hebt ofzo? Jou kennende..
Is supernatural een leuke serie? Ik heb het eerste seizoen gedownload, maar nog niet bekeken.quote:Op zondag 22 april 2012 20:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, denk aan Bobby van Supernatural.
GEWELDIGE SERIE, echt de beste ooit, veel plezier.quote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Is supernatural een leuke serie? Ik heb het eerste seizoen gedownload, maar nog niet bekeken.
Ja superleuk.quote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Is supernatural een leuke serie? Ik heb het eerste seizoen gedownload, maar nog niet bekeken.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
GEWELDIGE SERIE, echt de beste ooit, veel plezier.
Ah, nice!quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja superleuk.
En nee ben er weer hoor.
Jij geilt gewoon op Dean, dat is heel wat anders dan dat 't een leuke serie isquote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja superleuk.
En nee ben er weer hoor.
Nee, ik loop helemaal bij met die serie... Ik heb al... 20 x 40 x 7 minuten besteed aan die serie.quote:
Die twee dingen kunnen prima samengaan.quote:Op zondag 22 april 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Jij geilt gewoon op Dean, dat is heel wat anders dan dat 't een leuke serie is![]()
Alleen de eerste 4 seizoenen zijn namelijk leuk
Leugens, Seizoen 7 zit pas bij aflevering 19.quote:Op zondag 22 april 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik loop helemaal bij met die serie... Ik heb al... 20 x 40 x 7 minuten besteed aan die serie.
Pics van die Dean.quote:Op zondag 22 april 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Jij geilt gewoon op Dean, dat is heel wat anders dan dat 't een leuke serie is![]()
Alleen de eerste 4 seizoenen zijn namelijk leuk
Season 2 en 3 ofzo hebben er maar 14.quote:Op zondag 22 april 2012 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Leugens, Seizoen 7 zit pas bij aflevering 19.
En er zitten 22 afleveringen in 1 seizoen
Okquote:Op zondag 22 april 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik loop helemaal bij met die serie... Ik heb al... 20 x 40 x 7 minuten besteed aan die serie.
You horny bitch.quote:Op zondag 22 april 2012 22:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Waarom doet hij me denken aan Emma Watson?
Whehe, waarschijnlijk is het meer dat Emma Watson op een blonde man lijkt, met dat korte haar.quote:
Sam's lichaam is ook enorm goed.quote:Op zondag 22 april 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij heeft een goed lichaam die man... Wil ik ook hebben.
Sam gaat er sinds seizoen 6 inderdaad nog een paar stukken overheen. Die jongen heeft zo hard op z'n duim geblazen dat 'ie nauwelijks meer door een deur heen kan.quote:Op zondag 22 april 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sam's lichaam is ook enorm goed.
Sam is te groot.... En mijn lichaam lijkt meer op die van Dean en dat is voor mij ook haalbaar.quote:Op zondag 22 april 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sam's lichaam is ook enorm goed.
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 22 april 2012 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Sam gaat er sinds seizoen 6 inderdaad nog een paar stukken overheen. Die jongen heeft zo hard op z'n duim geblazen dat 'ie nauwelijks meer door een deur heen kan.
Zelfs ik werd er een beetje opgewonden van.quote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.
Vond hem altijd wel schattig, beetje een puppy ondanks dat hij zo lang is.
En toen ging zijn shirt uit.
Ik heb de hele discussie daarvoor niet gelezen, maar ik doe maar net alsof dit over mij gaatquote:Op zondag 22 april 2012 22:48 schreef moneyfornothing het volgende:
Vond hem altijd wel schattig, beetje een puppy ondanks dat hij zo lang is.
En toen ging zijn shirt uit.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb de hele discussie daarvoor niet gelezen, maar ik doe maar net alsof dit over mij gaat
Doe maar.quote:Op zondag 22 april 2012 22:51 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik ga ook maar eens kijken, klinkt leuk
SPOILER: RubyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef twi het volgende:
Z'n vrouw mag er ook zijn. Genevieve Padalecki-CorteseZe kijkt een beetje scheelSPOILER: RubyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef twi het volgende:
Z'n vrouw mag er ook zijn. Genevieve Padalecki-CorteseRuby toch?SPOILER: RubyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die aflevering was geniaal.
Wehe, maar dat is serieus zo... Die hele ''echte'' aflevering is op waarheid gebaseerdquote:Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ruby toch?
Die aflevering was geniaal.
Ja I know, maar wist niet meer zeker of zij nou ook Ruby speelde of dat het die andere was.quote:Op zondag 22 april 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wehe, maar dat is serieus zo... Die hele ''echte'' aflevering is op waarheid gebaseerdTenminste je snapt me wel...
Ja zij speelde rubyquote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja I know, maar wist niet meer zeker of zij nou ook Ruby speelde of dat het die andere was.
Blonde Ruby was ook wel tof.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:58 schreef Raggingbull het volgende:
Heey mensen ik dacht ik meld me weer eens hier,
Met goed nieuws uiteraard. Nadat het een maand of 8/7 geleden is uit gegaan met mijn ex kwam ik binnen 2 weken een hele leuke nieuwe meid tegen. Toevallig een klasgenoot die sinds het begin van dit schooljaar een oogje op mij scheen te hebben wat ik niet wist. Hoe ik het deed geen idee maar heb inmiddels alweer een half jaar een relatie. Ik zocht er niet naar en toch kwam het wel. Twas best raar. Maar hier gaat alles op dit moment wel lekker.
mvg,
raggingbull
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |