Deze post klopt van geen kanten.quote:Op zondag 22 april 2012 19:57 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb bij Immers een beetje hetzelfde als bij Bruins. Mentaliteit is er zeker, maar de kwaliteit?
Het is juist precies andersom, zoals ik al had gepost.quote:
Nee. Dat echt niet hoorquote:Op zondag 22 april 2012 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied ga je nu ook al op Feyenoord-topics lopen azen?
Nee ik zat niet op de Lapo te wachten hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is juist precies andersom, zoals ik al had gepost.
WTF trouwens Ajacied422, zit jij te wachten op de lapo?
Ik zie de overeenkomsten met Buijs wel, maar ik vind Immers wel een betere voetballer. Het lijkt mij echt een aanwinst hoor, maargoed ze moeten er geen miljoenen voor gaan neerleggen dus ik zie 't sowieso niet gebeuren.quote:
Oh, vast helemaal toevallig dan dat je ineens post. Toevallig was het de laatste.quote:Op zondag 22 april 2012 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik zat niet op de Lapo te wachten hoor.
De miljoenen is hij sowieso niet waard. Dat geld kan je beter in de pocket houden voor een evt. huurling ofzo.quote:Op zondag 22 april 2012 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie de overeenkomsten met Buijs wel, maar ik vind Immers wel een betere voetballer. Het lijkt mij echt een aanwinst hoor, maargoed ze moeten er geen miljoenen voor gaan neerleggen dus ik zie 't sowieso niet gebeuren.
Dan kun je beter Immers halen ipv een huurling imo. Guidetti heeft ons veel gebracht hoor, maar de kans is niet zo groot dat je er nog zo één weet te strikken. Heb ik liever een Immers onder contract. Ideale twaalfde man (al denk ik niet dat hij daarvoor gehaald wordt) kan op de 10 en op 9 uit de voeten. Wat power is eigenlijk nog wat dit Feyenoord mist.quote:Op zondag 22 april 2012 20:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De miljoenen is hij sowieso niet waard. Dat geld kan je beter in de pocket houden voor een evt. huurling ofzo.
Ik hoop niet dat Immers komt, het is toch gewoon een middenvelder ? Geen spits.quote:Op zondag 22 april 2012 20:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De miljoenen is hij sowieso niet waard. Dat geld kan je beter in de pocket houden voor een evt. huurling ofzo.
Hij is altijd goed. Onbegrijpelijk dat hij een tijdje geen basis is geweestquote:
Dat ja. Stofzuiger die gozert, niet normaalquote:Op zondag 22 april 2012 20:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is altijd goed. Onbegrijpelijk dat hij een tijdje geen basis is geweest.
Niet onbegrijpelijk. Dat was gewoon logisch.quote:Op zondag 22 april 2012 20:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is altijd goed. Onbegrijpelijk dat hij een tijdje geen basis is geweest.
Wel onbegrijpelijk. De Vrij is beter dan BMI. Sinds De Vrij weer in het centrum speelt hebben we nauwelijks doelpunten tegen gekregen. Als ik trainer van Feyenoord zou zijn, zou ik 5 namen standaard op het bord zetten. De Vrij, Vlaar, El Ahmadi, Clasie en Guidetti.quote:Op zondag 22 april 2012 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet onbegrijpelijk. Dat was gewoon logisch.
Ja echt he! Mag van mij nog heel lang blijven samen met de Vrij in het centrum.quote:Op zondag 22 april 2012 20:13 schreef Muto het volgende:
Vlaar speelt de laatste weken trouwens ook echt goed.
Liever BMI - De Vrij, zeker ook met oog op de toekomst en de lui die er achter spelen, is toch weer een 'mond minder te voeden' als Vlaar voor een mooi bedrag zou kunnen vertrekken, gun ik die man ook.quote:Op zondag 22 april 2012 20:14 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja echt he! Mag van mij nog heel lang blijven samen met de Vrij in het centrum.
Ik vond dat BMI het ook niet onverdienstelijk deed hoor. Of ben je die sterke reeks wedstrijden voor het gemak even vergeten waarbij BMI als mandekker in de verdediging stond? Het is juist verstandig geweest van Koeman om het winnende team niet te veranderen. Iedereen wist dat de Vrij vanzelf wel weer terug zou komen, hij moest alleen even op z'n beurt wachten.quote:Op zondag 22 april 2012 20:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel onbegrijpelijk. De Vrij is beter dan BMI. Sinds De Vrij weer in het centrum speelt hebben we nauwelijks doelpunten tegen gekregen. Als ik trainer van Feyenoord zou zijn, zou ik 5 namen standaard op het bord zetten. De Vrij, Vlaar, El Ahmadi, Clasie en Guidetti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |