Hallo iedereen,
Ik zit een beetje met een 'probleem' en ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Ik ben mijn hele leven een persoon geweest die er naar uitzag om samen te wonen, te trouwen en kinderen te krijgen. Zeg maar een beetje een dromer wat betreft relaties..
Ben nooit een uitgaanstype geweest en vond het veel fijner om gewoon lekker met mijn vriend op de bank een filmpje te kijken.
Nu ben ik met mijn vriend (1,5 jaar samen) een beetje aan het kijken voor een appartementje of iets waar we samen kunnen wonen en heb ik sinds een aantal maanden steeds meer zin om kinderen te krijgen.
Niet nu (ben pas bijna 20 en heb nog 2 jaar studie voor de boeg) maar ik denk tegen de tijd dat ik en mijn vriend afgestudeerd zijn en allebei een baan hebben, wat waarschijnlijk zal zijn wanneer we allebei 23 zijn (hij staat er ook achter

). Tegen die tijd hebben we dan ook al wat jaren samengewoond en is alles wat 'stabieler' zeg maar.
Het probleem is dat ik nu al de hele tijd dingetjes zit op te zoeken (betekenis van namen, bevallings verhalen, op marktplaats wat voor meubels mensen aanbieden, op FOK het buikentopic word ik helemaal vrolijk van, wat voor kinderwagens er zijn etc.), ik fantaseer er ook steeds over met mijn vriend en ik praat er graag over tegen vriendinnen, maar het heeft helemaal geen zin nu, aangezien ik er pas over een aantal jaar aan kan beginnen.
Ik vraag me dus af hoe ik een beetje van die bijna steeds aanwezige kinderwens, niet af kom, maar op een laag pitje kan zetten

. Van mijn part zou ik het liefste nu al afgestudeerd zijn etc. maar dat is dus niet het geval. Ook, vinden jullie het te jong om op mijn 23e moeder te worden? Aangezien ik denk dat het vooral aan de prioriteiten en de instelling van de ouders ligt en niet aan de leeftijd

.
Alvast bedankt!