Ik kwam de hele match niet door zijn 5mansverdediging en scoorde toch 1 keer, hij scoorde met agbonlahor en bent, dan word je gefrustreerd...quote:Op zondag 22 april 2012 19:21 schreef HostiMeister het volgende:
Je spulletjes stuk maken uit frustratie omdat je niet kan winnen met een computerspelletje
Ik heb er 3. Maar die andere 2 was de joystick stuk en de andere was uiteengevallen toen ik em openvijsde om m'n vaste R2 te makenquote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef Piye het volgende:
De echte klacht moet zijn dat je maar 1 controller had. Zorg dan ook dat je er minstens 3 hebt.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Maar die andere 2 was de joystick stuk en de andere was uiteengevallen toen ik em openvijsde om m'n vaste R2 te maken
Ik geniet geen technische opleidingquote:Op zondag 22 april 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
TS kan geen controllers openschroeven
3 kapotte controlles = 0 controllers.quote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Maar die andere 2 was de joystick stuk en de andere was uiteengevallen toen ik em openvijsde om m'n vaste R2 te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |