Dat ja, hoewel het nergens op slaatquote:Op zondag 22 april 2012 20:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Per week toch? Of was studenten een week en niet-studenten een maand?
Ja, het was andersomquote:Op zondag 22 april 2012 20:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar twee? Wie heb je door het matras gedrukt? Wat heb ik gemist?
Ja dat wel.quote:
Ik heb hem gebookmarked MFN ghaghaghaghaghaahaquote:Op zondag 22 april 2012 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah beter dat de link uit de OP is, scheelt weer wat lurkende idioten daar.
Dat wel jaquote:Op zondag 22 april 2012 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Anders voel je je even aangesproken zeg.quote:Op zondag 22 april 2012 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb hem gebookmarked MFN ghaghaghaghaghaaha
Komt omdat ik weet hoe je over me denktquote:Op zondag 22 april 2012 20:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Anders voel je je even aangesproken zeg.
ik lurkte alleen voor een glimp van je fenomenale tieten.quote:Op zondag 22 april 2012 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Nou dat valt me dan toch weer mee van jequote:Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over jou.
Tsja, wie niet.quote:Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ik lurkte alleen voor een glimp van je fenomenale tieten.
tc.
Je trapt in z'n valquote:Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over jou.
Ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft me nooit op cam gezien dus daarom dacht ik niet aan hem bij lurkende idioten.quote:
Patience young grasshopper.quote:Op zondag 22 april 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik lurk voor je ass maar heb nooit geluk
Is het niet uit dan?quote:Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef dawg het volgende:
[..]
arrogantje. wanneer dump je je zandhaas nou eindelijk eens?
Ja oke maar je gaat er wel op inquote:Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij heeft me nooit op cam gezien dus daarom dacht ik niet aan hem bij lurkende idioten.
Meer aan mensen die hier nooit posten of onder een schuilnaam daar komen.
Weeknie.quote:Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef dawg het volgende:
[..]
arrogantje. wanneer dump je je zandhaas nou eindelijk eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |