Is even kijkenquote:Op zondag 22 april 2012 19:31 schreef Prullenbak6 het volgende:
Derbi Senda DRD
Ik heb zelf de Derbi Senda DRD evo gehad. Goede kwaliteit schakelbrommers
![]()
Catalogus
Derbi Xtreme
Ik dus... Verdere discussie of het veel geld is mag achterwege gelaten worden.quote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef weerstandje het volgende:
Gewoon een mtx of mt5 oer degelijk
wie betaald er nou 3000 euro voor een brommertje
Ik zoek nieuwquote:Op zondag 22 april 2012 19:50 schreef densmee het volgende:
Ik heb nog een schitterende xr 600 staan mag je voor 1500 euro meenemen.
Heeft een kenteken en na 50 km en flink je best doen moet je tanken. Dus hij gaat inderdaad 50 km.
En gegarandeerd de stoerste op school![]()
Dat klinkt vrij netjes kijk ik koop hem dan deze maar verzekering en brandstof is toch echt voor zijn eigen met zijn bijbaantje kan dat allemaal wel. Ik vind de X-treme 50r wel een nette oplossing binnenkort eens naar de dealerquote:Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef Prullenbak6 het volgende:
Met een volle tank van 7 liter, kon ik ongeveer 140km rijden. Maar ik had ook een andere uitlaat eronder en de brommer liep ~80 Km/H. Standaard kun je iirc 50-60 km meer rijden. En olie verbruik is ongeveer 1 liter olie om de 2.5-3 maand, kun je het beste die liter flessen van Motul kopen, die zijn meestal ¤10 de liter.
en vaak al als oldtimer te verzekerenquote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef Shispeed het volgende:
heb eventueel nog een Yamaha DT staan hier, degelijke kwaliteit dus waar je nog jaren plezier van hebtals je interesse hebt dan laat het maar horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |