quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou geniaal zijn als Barça verliest, dan hoor je Sjek en Jeroen huilen van verdriet
Als er al een goede aanval komt van Barça, reikt het fapgehalte tot grote hoogte. En verheft zijn stem ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 07:19 schreef Paul het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op MESSSSSSSSSSSIII HOOOOOOOOOO NOUUUUUUUUUU NOUUUUUUUUUUUUUU HOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
**Bal op de paal**quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er al een goede aanval komt van Barça, reikt het fapgehalte tot grote hoogte. En verheft zijn stem ook
Vanavond gaat Chelsea een wonder verrichten voor de ogen van FapSjek en Jeroenfapperquote:Op dinsdag 24 april 2012 07:23 schreef Paul het volgende:
[..]
**Bal op de paal**
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:34 schreef Zilverloo het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond weer een flinke portie van dit
Ze hoeven Barca ook niet te verslaan, enkel te ontregelen. Dit is ze in de thuiswedstrijd goed gelukt, maar vanavond zal het idd behoorlijk lastig zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:21 schreef onlogisch het volgende:
3-0 Barça.
Er zijn maar zéér weinig ploegen die Barça thuis weten te verslaan. Ik schaar Chelsea niet in dat rijtje. Sterker nog, in de CL verloren ze nog geen wedstrijd thuis dit seizoen.
Bayern hoeft ook niet te winnen maar daar zeg je:quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:28 schreef inZanity het volgende:
Chelsea hoeft dan ook helemaal niet te winnen. Een gelijkspel is genoeg en zelfs een nipte nederlaag is genoeg. Ik ben benieuwd. Ik geef Chelsea zeker een kans aangezien Barcelona niet meer het Barcelona is van pakweg een jaar geleden.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:05 schreef inZanity het volgende:
Ik verwacht een vrij makkelijke overwinning voor Real in eigen huis.
Klopt. Ik vind dan ook dat Real in een betere vorm steekt. Bovendien heeft Real met de uitgoal een betere uitgangspositie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Bayern hoeft ook niet te winnen maar daar zeg je:
[..]
Haha, ik geloof het nog ook.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:49 schreef FRseezu het volgende:
Ik las ergens dat Abramovic de spelers 10 mln euro in het vooruitzicht stelt als ze de CL winnen.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Finale Bayern - Barcelona. Bayern winst na strafschoppen
okquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Finale Bayern - Barcelona. Bayern Barca winst na strafschoppen
eigenlijk stiekem dat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:06 schreef muzas het volgende:
2 dingen die me leuk lijken; een stunt van chelsea.. Smerig winnen oid![]()
Of dat chelsea he-le-maal vernederd wordt
Nou jah, ik heb een beetje het zelfde, maar ik gun het die barca-geilers eigenlijk niet. Ben al die superlatieven en gegeil ondertussen wel beu. Maar vind het wel gaaf als ze er echt een show van maken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:07 schreef bjanaan het volgende:
Go Blues! Ik gun het die Catalanen gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |