Jouw glas azijn is altijd half leeg?quote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Neh, genoeg mensen die eeuwig maagd blijven en alleen sterven.
En genoeg mensen die wel iemand vinden waar ze verliefd op wordenquote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Tjah zij welquote:Op zondag 22 april 2012 18:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
En genoeg mensen die wel iemand vinden waar ze verliefd op worden
Ik heb het idee dat ik sowieso te nuchter ben om écht helemaal gek op iemand te worden.quote:Op zondag 22 april 2012 18:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Ergens zit iemand anders op de wereld precies zo te denken: "Waarom vind ik nou niet die ene vrouw?" Het enige wat nog moet gebeuren is dat jullie wegen elkaar kruizen.
Maar goed, het is zo cliché allemaal. Ga het alleen niet forceren.
Haha, dat is waar maar dat heeft volgens mij vaak weer andere oorzaken dan nooit verliefd worden. Vaak zijn zulke mensen sociaal niet helemaal goed en onzeker.quote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Nou bedankt.quote:Op zondag 22 april 2012 19:07 schreef Ziba het volgende:
Haha, dat is waar maar dat heeft volgens mij vaak weer andere oorzaken dan nooit verliefd worden. Vaak zijn zulke mensen sociaal niet helemaal goed en onzeker.
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 19:09 schreef Panzermaus het volgende:
TS krijgt niet genoeg aandacht, dan krijg je dat.
quote:
Dat dacht ik ook. Toen werd ik verliefd en was ik net een tienermeisje (ik ben een man). Fijn is dat, jezelf zo tegenkomen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik sowieso te nuchter ben om écht helemaal gek op iemand te worden.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:49 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Nahh.. Ik wordt ook nooit verliefd. En ben het nu toch echt voor het eerst geworden. En het is een beetje een teleurstelling ja
Twijfel niet, je wilt hem...quote:Op zondag 22 april 2012 21:54 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Haha ja, wel daten en zoenen en om me heen hangen, maar twijfelen omdat je net een half jaar uit een lange relatie bent.. Is best jammer!
Waarom twijfels?quote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Banaaninpyjama het volgende:
[..]
Haha klopt, ik wel hem ook heel graag![]()
Maar helaas is hij degene die twijfelt!
Ik weet sorryquote:Op zondag 22 april 2012 21:59 schreef Banaaninpyjama het volgende:
[..]
Haha klopt, ik wel hem ook heel graag![]()
Maar helaas is hij degene die twijfelt!
Omdat hij tot een half jaar geleden een relatie van 1,5 jaar had. En ik volgens mij het eerste meisje ben waarmee hij date. Maar goed, hij verteld me wel dat hij me heel erg leuk vind, alleen daarom dus twijfelt. Maarja, natuurlijk wel gelijk gezegd dat ik niet achter hem aan loop. Hoe graag ik dat ook wel wil haha!quote:
quote:ik wel hem ook heel graag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |