Japquote:Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef zarGon het volgende:
Dacht je dat het topic in R&P zat, Daniel?
Uiteindelijk? Waarom? Genoeg verliefde stelletjes die uiteindelijk mooi eindigen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:59 schreef OverRated het volgende:
Het zou je alleen maar een teleurstelling opleveren.
True, true.quote:Op zondag 22 april 2012 18:21 schreef Nietsch het volgende:
Merkte laatst dat ik verliefd aan het worden was, maar heb dat juist zoveel mogelijk proberen te onderdrukken. Zeker als het vrijwel zeker is dat het je niks op zal leveren belemmert het je persoonlijke ontwikkeling alleen maar, naar mijn idee.
Heel erg herkenbaar, maar ja, er valt niks te doen. Het forceren is vragen om problemenquote:
Helemaal waar.quote:Op zondag 22 april 2012 18:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Ergens zit iemand anders op de wereld precies zo te denken: "Waarom vind ik nou niet die ene vrouw?" Het enige wat nog moet gebeuren is dat jullie wegen elkaar kruizen.
Maar goed, het is zo cliché allemaal. Ga het alleen niet forceren.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Ergens zit iemand anders op de wereld precies zo te denken: "Waarom vind ik nou niet die ene vrouw?" Het enige wat nog moet gebeuren is dat jullie wegen elkaar kruizen.
Maar goed, het is zo cliché allemaal. Ga het alleen niet forceren.
Neh, genoeg mensen die eeuwig maagd blijven en alleen sterven.quote:
Ken je meer lotgenoten dan?quote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Neh, genoeg mensen die eeuwig maagd blijven en alleen sterven.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ken je meer lotgenoten dan?
Jij toch ook?quote:Op zondag 22 april 2012 18:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ken je meer lotgenoten dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |