de echte bg.Dit topic is bedoeld voor alle (niet dikke en redelijk aantrekkelijke) meiden die bg wel zien zitten, deze meiden mogen dat hier melden en dan ook een relatief noemenswaardige kans maken op een echte (restaurant en seks) date (als je niet van restaurants houd laat dat dan vantevoren weten dan kook ik wel rijst voor je hier thuis) (sex niet misinterpeteren als penetratie maar als behaagt worden door iemand die weet wat hij met zn mond doen moet)
Ik begrijp dat dit een schokkend iets is omdat ik een beetje als johnny depp eruit zie maar dit topic is echt en de date is echt en mn mond is ook echt.
Als je overigens geen zin in seks heb krijg je ook niks te eten, dat je dat vantevoren ff weet.
En nee ik ben niet op zoek naar een one night stand en ook niet naar een fuck buddy oid.
Ik bied gewoon een product aan en blijkbaar is er vraag naar op de markt.
Groetjes BG.
Hieronder kun je (graag serieuze) reacties plaatsen om mee te dingen naar de date, als je een man bent mag je mee praten maar maak je (sorry) geen kans op een date, zelfs niet als je vrouwelijke trekjes hebt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.