quote:Speelschema per club:
Ajax
Groningen thuis
Twente uit
VVV thuis
Vitesse uit
AZ
VVV thuis
Feyenoord uit
NEC uit
Groningen thuis
Feyenoord
ADO den Haag uit
AZ thuis
Heracles thuis
Heerenveen uit
FC Twente
Ajax thuis
Heerenveen thuis
VVV uit
PSV
NEC thuis
Roda JC uit
ADO thuis
Excelsior uit
sc Heerenveen
Heracles uit
Twente uit
Feyenoord thuis
Vitesse
Excelsior thuis
FC Utrecht uit
Ajax thuis
NEC
PSV uit
RKC thuis
AZ thuis
Heracles uit
RKC
NEC uit
Roda JC thuis
NAC uit
Roda JC
PSV thuis
RKC uit
FC utrecht thuis
Heracles Almelo
Heerenveen thuis
Feyenoord uit
NEC thuis
FC Utrecht
NAC thuis
Vitesse thuis
Roda JC uit
FC Groningen
Ajax uit
Graafschap thuis
NAC thuis
AZ uit
ADO den Haag
Feyenoord thuis
VVV uit
PSV uit
Graafschap thuis
NAC Breda
FC Utrecht uit
FC Groningen uit
RKC uit
VVV Venlo
AZ uit
ADO thuis
Ajax uit
Twente thuis
Graafschap
FC Groningen uit
Excelsior thuis
ADO uit
Excelsior
Vitesse uit
Graafschap uit
PSV thuis
Ach, als beide partijen zo blijven spelen zal de score niet of nauwelijks veranderen. Zeker niet in het voordeel van Groningen. Dus zal Ajax helaas wel weer kampioen wordenquote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het is wel saai ja, maar ook weer spannend gezien de score.
Eerder deze middag was de TT al Kut PSV, toen hoorde je er niemand overquote:
Ja want ik was ook jaloers op PSVquote:Op zondag 22 april 2012 17:57 schreef RavioliPunch het volgende:
jaloersheid is goed te zien in de tt
dat is dan ook terechtquote:Op zondag 22 april 2012 17:57 schreef GGMM het volgende:
Ach, laat die TT lekker.
2 topics geleden ook geen gezeur gehad over 'kut-psv'
was een psver zelf die dat had gedaan snuggerequote:Op zondag 22 april 2012 17:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Eerder deze middag was de TT al Kut PSV, toen hoorde je er niemand over
Dat.quote:Op zondag 22 april 2012 17:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er niet gerust op allemaal... maak die 2e nou gewoon
Groningen speelt wel heel defensiefquote:Op zondag 22 april 2012 17:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er niet gerust op allemaal... maak die 2e nou gewoon
T'is maar wat je matig noemt, Vermeer had er moeite genoeg meequote:Op zondag 22 april 2012 17:59 schreef Krunsj het volgende:
Zowaar het eerste (matige) schot op doel van Groningen!
Volgens mij nog niet topfitquote:
Heeft hij wel vaker.quote:Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
T'is maar wat je matig noemt, Vermeer had er moeite genoeg mee
Tja, de punten zijn nodig..quote:Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
Wat een ontiegelijk saaie wedstrijden vandaag zeg.
Groningen vindt die 1-0 nederlaag best, Ajax wil niet te veel risico nemen om de 2-0 te makenquote:Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
En met z'n allen stom genoeg zijn om te blijven kijkenquote:Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
Komt door Barça-Real denk ikquote:Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
Volgende week [Super Sunday] Feyenoord - AZ en FC Twente - Ajax #1 Titelbeslissing?quote:Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
IK WIL RICARDO! IK WIL RICARDO!quote:Op zondag 22 april 2012 18:01 schreef vincerusso het volgende:
rot toch op met die slappe kolere wiel
valencia toch?quote:Op zondag 22 april 2012 18:01 schreef vincerusso het volgende:
Hij is ook nog de enige die in de Eredivisie speelt na het WKquote:Op zondag 22 april 2012 18:01 schreef vincerusso het volgende:
ditquote:
De Jong hatenquote:Op zondag 22 april 2012 18:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Aissati <-> Siggy
De Jong er weer niet uit
Die kan nu achter de spits spelen, daar is hij beterquote:Op zondag 22 april 2012 18:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Aissati <-> Siggy
De Jong er weer niet uit
11 doelpunten heeft die gozer gemaakt waarvan er maar eentje de eerste in een wedstrijd voor Ajax wasquote:
Is de Wijnaldum van Ajax, mag altijd bljiven staan en maar blijven prutsenquote:Op zondag 22 april 2012 18:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Aissati <-> Siggy
De Jong er weer niet uit
Toch stelt 1-0 me niet op m'n gemakquote:Op zondag 22 april 2012 18:04 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax speelt op zich wel ok. Groningen graaft zich volledig in.
Hij was wel belangrijk tegen Twentequote:Op zondag 22 april 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is de Wijnaldum van Ajax, mag altijd bljiven staan en maar blijven prutsen
lol het Calimero-syndroom druipt er weer af.quote:Live Eredivisieverslagen #246 Kut Ajax
quote:Op zondag 22 april 2012 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Der is maar 1 de Jong en dat is Luukinho!
Mij ook niet, maar als het uiteindelijk 1-0 wordt, is het prima.quote:Op zondag 22 april 2012 18:04 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Toch stelt 1-0 me niet op m'n gemak
Vorig seizoen heeft hij Ajax kampioen gemaakt nadat Luis was vertrokken.quote:Op zondag 22 april 2012 18:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
11 doelpunten heeft die gozer gemaakt waarvan er maar eentje de eerste in een wedstrijd voor Ajax was
Ja op 15 mei speelde hij goed, maar dit seizoen is het matigquote:Op zondag 22 april 2012 18:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft hij Ajax kampioen gemaakt nadat Luis was vertrokken.
Dat is die turn instructeur voor de gymnastiek training. Deze man kan heel hoog met zijn been komen!quote:Op zondag 22 april 2012 18:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O is dat een oom van Luuk en Siem?
O ik dacht meer aan een UFC trainerquote:Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is die turn instructeur voor de gymnastiek training. Deze man kan heel hoog met zijn been komen!
quote:Op zondag 22 april 2012 18:08 schreef Doublepain het volgende:
Vies dit gadverdamme, ik kijk niet meer!!
Geen passie, geen trots
Ik ben vanaf nu supporter af
Ik zou ook geen supporter van PSV willen zijnquote:Op zondag 22 april 2012 18:08 schreef Doublepain het volgende:
Geen passie, geen trots
quote:Op zondag 22 april 2012 18:08 schreef Doublepain het volgende:
Geen passie, geen trots
Ik had ook liever Goalbeinn in de basis gehad, maar die wordt rustig gebracht.quote:Op zondag 22 april 2012 18:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja op 15 mei speelde hij goed, maar dit seizoen is het matig
Hé hij telt.. prima. Maar ik wacht nog op een mooiequote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Toodaloo, mothafuckaaaaalalalalalalalalalalalalaaaaaaa.
ajax kan het ten minste afmaken, in tegenstelling tot barcaquote:Op zondag 22 april 2012 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Boeie, tegen een ploeg dat met 11 man in de 16 gaat zitten is dit de enige manier
Hoe vaak kom jij nou klaar als je een topic mag openen ?quote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[Super Sunday] Feyenoord - AZ en FC Twente - Ajax #1 Titelbeslissing?
En dan volgende week de eerste billenknijpfase
Groningen is al tijden pauper. Sluit niet uit dat ze vrijdag verliezen van Graafschapquote:Op zondag 22 april 2012 18:12 schreef Saekerhett het volgende:
Tja als Groningen antivoetbal speelt, is dit de enige manier.
Zou me niks verbazen idd.quote:Op zondag 22 april 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen is al tijden pauper. Sluit niet uit dat ze vrijdag verliezen van Graafschap
Wat zou het grappig zijn als ze daar allebei dit anti-voetbal gaan spelenquote:Op zondag 22 april 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen is al tijden pauper. Sluit niet uit dat ze vrijdag verliezen van Graafschap
Leuk voor de samenvattingquote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Wat zou het grappig zijn als ze daar allebei dit anti-voetbal gaan spelen
fixedquote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met Richard Roelofsen Ted van de Pavert
yup.quote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend jaar dumpen we hem bij Almere. Dan halen we Wildschut op voor 500.000
Bal op de middenstip en met z'n allen rondjes lopen in het eigen strafschopgebied?quote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Dan krijg je een 0-0 met alleen maar rondgetik waar niemand kansen creërtquote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Als AZ niet wint in De Kuip ja.quote:Op zondag 22 april 2012 18:15 schreef jepperdeprep het volgende:
Als Ajax de volgende wedstrijd wint zijn ze toch champions?
De bal gewoon in het midden en niemand die er naar toe gaatquote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Hoeft niet officieel..:) Al zijn ze dan op doelsaldo natuurlijk nooit meer in te halen..quote:Op zondag 22 april 2012 18:15 schreef jepperdeprep het volgende:
Of wat straatvoetbalkunstquote:Op zondag 22 april 2012 18:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De bal gewoon in het midden en niemand die er naar toe gaat
Als AZ-Feyenoord gelijk wordt wel, anders zijn ze theoretisch nog in te halen qua doelsaldoquote:Op zondag 22 april 2012 18:15 schreef jepperdeprep het volgende:
Had Heerenveen al niet 7 ton geboden voor Wildschut en was dat niet afgewezen?quote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend jaar dumpen we hem bij Almere. Dan halen we Wildschut op voor 500.000
Ik weet daar niets van hoor. Was een wilde reactie.quote:Op zondag 22 april 2012 18:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Had Heerenveen al niet 7 ton geboden voor Wildschut en was dat niet afgewezen?
hoiquote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als AZ wint zijn ze officieus kampioen... doelsaldo is veel beter.
Klopt, maar dus nog niet officieel en dus nog geen schaal.quote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Met ''ze'' bedoelt hij Ajaxquote:
Je weet idd maar nooit. Zie Lyonquote:Op zondag 22 april 2012 18:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, maar dus nog niet officieel en dus nog geen schaal.
Op zich vind ik het wel best als Ajax thuis tegen VVV kampioen wordt, laat AZ maar winnen in de Kuip. Heb je ook dat gezeur met Koninginnedag niet.quote:Op zondag 22 april 2012 18:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, maar dus nog niet officieel en dus nog geen schaal.
Twente wordt lastig. Vitesse kan niet zoveel meer.quote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Want Ajax weet niet te winnen van 2 schrale clubjes, Twente kan misschien nog lastig zijn..
AZ en Feyenoord hebben toch evenveel punten?quote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja, daarom is Ajax alleen bij een gelijkspel tussen Feyenoord en AZ kampioen, als ze zelf winnen van Twentequote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
AZ en Feyenoord hebben toch evenveel punten?
VVV thuis mag geen probleem zijn. Uit Vitesse is geen zekerheid. Maar ze hebben nog 3 punten nodig. Moet lukken. En de concurrentie laat sowieso steken vallen gezien het onderlinge treffen tussen AZ en Feyenoord.quote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Want Ajax weet niet te winnen van 2 schrale clubjes, Twente kan misschien nog lastig zijn..
En vergeet niet Heerenveen - Feyenoord op de laatste speeldagquote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
VVV thuis mag geen probleem zijn. Uit Vitesse is geen zekerheid. Maar ze hebben nog 3 punten nodig. Moet lukken. En de concurrentie laat sowieso steken vallen gezien het onderlinge treffen tussen AZ en Feyenoord.
2e keer op een rij het landskampioenschapquote:Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef Evertjan het volgende:
Ajax voor de 3e keer op rij de CL in dat zijn een hoop miljoentjes
Was ik nog vergeten inderdaad.quote:Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En vergeet niet Heerenveen - Feyenoord op de laatste speeldag
Dan nog, als we alleen maar van VVV winnen zijn we kampioen. Met doelsaldo zijn we echt niet meer in te halen. En anders gelijkspelletje tegen Twente of Vitesse moet zeker lukken.quote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
VVV thuis mag geen probleem zijn. Uit Vitesse is geen zekerheid. Maar ze hebben nog 3 punten nodig. Moet lukken. En de concurrentie laat sowieso steken vallen gezien het onderlinge treffen tussen AZ en Feyenoord.
1x winnen is genoeg.quote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Exactquote:Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef Shreyas het volgende:
Goede zakelijk overwinning van Ajax, in deze fase van de competitie gaat het sowieso om de punten
Je bent een PSV-er toch?quote:Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Leo Driessen: De vraag is niet of maar wanneer Ajax kampioen is.
Strootmanquote:Op zondag 22 april 2012 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom heeft ie dan een Strootman UI?
Dat lijkt me echt lachen jaquote:Op zondag 22 april 2012 18:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zal wat zijn als Ajax kampioen wordt in Enschede
Hup Groningen, goed voor Excelsiorquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 02:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente - Ajax 0-2
Feyenoord - AZ 1-0
Roda - PSV 2-0
Niet dat ik het niet waardeer, maar komen al die aanmoedigingen van Ajacieden voor Feyenoord (goed, voor de 2e plek) in ene vandaan?quote:
Better the one we love to hatequote:Op vrijdag 27 april 2012 10:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet waardeer, maar komen al die aanmoedigingen van Ajacieden voor Feyenoord (goed, voor de 2e plek) in ene vandaan?
Hoog gunfactor na vorig seizoen misschien? Ik vind het mooi dat onze eeuwige rivaal weer een rol van betekenis speelt in de competitie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet waardeer, maar komen al die aanmoedigingen van Ajacieden voor Feyenoord (goed, voor de 2e plek) in ene vandaan?
Weddenschap met mijn vriend.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je was toch laatst zo anti De Graafschap, omdat ze zo verschrikkelijk voetbal speelden?
Truequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:50 schreef Chiappucci het volgende:
Groningen - De Graafschap is ook echt zo'n wedstrijd waar je totaal niet naar uitkijkt.
Heb het niet gezien, wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:48 schreef dribbel79 het volgende:
Triest publiek bij Grunn....erg jammer
Ze staan 13e, hebben in 2012 10 punten gepakt (van de 42 die ze konden halen). Sorry hoor, maar dan snap ik best dat de fans het zat worden als de ploeg zelfs tegen de nummer 17 geen 3 punten kan pakken en dramatisch voetbaltquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef dribbel79 het volgende:
2e helft speelden ze best beroerd, en werden ze constant uitgefloten, witte zakdoekjes en "huistra rotnop"
Hoi Paul. Wat zijn vanavond de verwachtingen? Potje avondje NAC? Bij eventueel verlies de zakdoekjes?quote:
Nee gek, we geloven weer in Europeesquote:Op zaterdag 28 april 2012 07:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Paul. Wat zijn vanavond de verwachtingen? Potje avondje NAC? Bij eventueel verlies de zakdoekjes?
Maar Pistolen Paul. Winnen van NAC, Vites én Roda?quote:Op zaterdag 28 april 2012 07:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Check de ranglijst maar, we kunnen het halen
quote:Op zaterdag 28 april 2012 07:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Pistolen Paul. Winnen van NAC, Vites én Roda?
Sneijder blijftquote:Op zaterdag 28 april 2012 07:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk toch lekker naar volgend seizoen.
Welke klunzen komen er naast Bob Schepers?
Nog 5 punten verschil en op dit moment een hoger doelsaldo.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:12 schreef Drassss het volgende:
Als ik VVV was zou ik maar winnen vanavond van Ado, want als nummer 16 tref je het toch iets beter in de nacompetitie. De nummer 17 speelt oa tegen Den Bosch/Eagles en daarna Sparta/Willem II...
fokken in het stadion jwzquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar het stadion? HUP HUP
Beetje overmoedig/impulsiefquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:22 schreef GGMM het volgende:
Hoe kun je Dost nou 3 keer laten scoren in een uit-wedstrijd tegen Heracles.
is dat rullevant in dit topic?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:25 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Was vandaag jouw korfbalwedstrijd niet?
Tegen welke quoteringquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje overmoedig/impulsief![]()
ach loller-euro.
Yeahquote:
Hoop dat Ajax niet bij Twente kampioen wordt... i.v.m huldiging.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen goed begin van de middag door PSV af te zien gaan bij Roda JC
Come on Heracles!quote:
stoer manquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef GGMM het volgende:
Noemde hij nou Ajax als concurrent van Heerenveen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |