quote:En nu had ik een soort Forum gemaakt, om hem eigenlijk een
beetje te steunen want hij zit er helemaal doorheen.
Zal heus wel een reden hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef chris003 het volgende:
Alleen hij word niet serieusgenomen door een GGZ instelling.
Het is al gevallen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef chris003 het volgende:
Laat dit kabinet maar heel snel vallen, want ik vind dat niet normaal dat dit in
nederland kan en mag gebeuren.
Ik zou niet op teveel hopenquote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef chris003 het volgende:
Laat dit kabinet maar heel snel vallen, want ik vind dat niet normaal dat dit in
nederland kan en mag gebeuren.
Volgens mij moet er wel meer aan de hand zijn als je je kind wil kwijt raken. Erg vervelend dat hij met zo'n traumatisch verleden zit, maar als hij echt gevolgen daarvan ondervindt kan ik me moeilijk voorstellen dat mensen hem de deur wijzen. Het klinkt een beetje alsof hij zijn verleden nu gebruikt om zijn verantwoordelijkheid niet te nemen waardoor hij in deze situatie is beland. En dan geven we de zorginstellingen en het kabinet gewoon de schuld, probleem is dat je daar ook niks mee oplost. En met dit topic ook nietquote:Op zondag 22 april 2012 18:01 schreef Kandijfijn het volgende:
''Slachtoffermensen''
Schuld van de rabobank
Jep, dat kan bij deze instantie.quote:Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef chris003 het volgende:
Ik geef jullie een korte uitleg, hoe dit precies in elkaar zit.
in zijn jeugd heeft hij verschrikkelijke dingen meegemaakt,
en daarin heeft hij een trauma aan overgehouden.
Hij is echt letterlijk wel 3 maanden bezig geweest om hulp
te zoeken, om aan zijn trauma te werken. Alleen hij word
niet serieusgenomen door een GGZ instelling.
Mij vraag is toch je kan hiervoor toch ergens een klacht
voor indienen.En er maatregelen voor treffen, dat hij
niet op een juiste manier behandeld is ?
formeel gezien nog niet, daar wordt vandaag over besloten.quote:
inmiddels is het kabinet gevallen. voor de volledigheidquote:Op maandag 23 april 2012 04:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
formeel gezien nog niet, daar wordt vandaag over besloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |