Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
City in eigen handquote:
ik weet niet of ik liever City of Man u hebquote:Op zondag 22 april 2012 17:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
City in eigen handwie zei nou dat je geen kampioenschap kan kopen
Het liefste Villa maar die moeten eerst degradatie ontlopenquote:Op zondag 22 april 2012 17:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik weet niet of ik liever City of Man u hebbeide kut clubs
Moeten ze nog tegen elkaar dan?quote:Op zondag 22 april 2012 17:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
City in eigen handwie zei nou dat je geen kampioenschap kan kopen
Ja, bij City thuisquote:
Minor Penile Alert!quote:Op zondag 22 april 2012 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil binnenkort Chinedu Ogbuke Obasi eens uitproberen. Lijkt me best wel een baas.
Had ik voor UP Ba in mijn Afrikaans/BPL team, echt een beest!quote:Op zondag 22 april 2012 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil binnenkort Chinedu Ogbuke Obasi eens uitproberen. Lijkt me best wel een baas.
Ik denk dat ik hem in een hybrid met Nilmar in de spits zet.quote:
hmm, ik heb er zelf totaal geen verstand van hequote:Op zondag 22 april 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
Pokerr kan je mij vanavond helpen? Ik heb problemen met vegas.
Gourcuff - Cissokhoquote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef Fuszy het volgende:
Ik zoek een CAM die met een LB een triple link heeft. Wie heeft er tips.
Budget?quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef Fuszy het volgende:
Ik zoek een CAM die met een LB een triple link heeft. Wie heeft er tips.
Clichy - Nasriquote:Op zondag 22 april 2012 17:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lager budget dan
UP Silva en Enrique, maar ik wil wel een beter koppel
Jaa, nu kan ik weer ouderwets de vedette uit hangen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil wel. Is het nog gelukt met je pro?
Hmm misschien ook maar eens hacken dan, is het lastigquote:Op zondag 22 april 2012 17:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jaa, nu kan ik weer ouderwets de vedette uit hangen.
Je kunt ook gewoon rechtstreeks vragen of je 150k van iemand mag, is iets minder moeite.quote:Op zondag 22 april 2012 17:57 schreef marcie216 het volgende:
Handelen lukt weer is niet, heeft iemand een handige speler, rond de 30k. Dankje
Is meer moeite? Speler op zetten etc.quote:Op zondag 22 april 2012 17:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon rechtstreeks vragen of je 150k van iemand mag, is iets minder moeite.
neequote:Op zondag 22 april 2012 17:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is meer moeite? Speler op zetten etc.
Maar bij deze
Mag ik van iemand 100k![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 17:57 schreef Pobberd het volgende:
Voor de 3e keer geavanceerde cup gewonnen vandaag
¤9,-quote:Op zondag 22 april 2012 17:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is meer moeite? Speler op zetten etc.
Maar bij deze
Mag ik van iemand 100k![]()
Niet waar! Ik kreeg gisteren een berichtje dat je winstreeks was beëindigd.quote:Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
H2H zit echt vol met ragequitters
17e consecutive win ofzo
Heb het over online H2Hquote:Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet waar! Ik kreeg gisteren een berichtje dat je winstreeks was beëindigd.
Kan niet hoorquote:Op zondag 22 april 2012 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, daar was je winstreeks beëindigd.
Beetje te traag voor mij, kan wel goed crossen thoughquote:
Even fappen, brb.quote:Op zondag 22 april 2012 18:04 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar zo dan... Anders zit ik met verdedigers etc in de knoei
wtf?quote:Op zondag 22 april 2012 18:04 schreef Walxie het volgende:
Hebben jullie die jongens van Jedward bij life&cooking gezien?
Hoeveel heeft het je gekost?quote:Op zondag 22 april 2012 18:04 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Pretty darn nicequote:Op zondag 22 april 2012 18:04 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we de vraag anders bekijken. Waarom in fucking godsnaam kijk jij Life en Cookingquote:Op zondag 22 april 2012 18:04 schreef Walxie het volgende:
Hebben jullie die jongens van Jedward bij life&cooking gezien?
Neen, m'n moeder; ik at pizzaquote:Op zondag 22 april 2012 18:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Laten we de vraag anders bekijken. Waarom in fucking godsnaam kijk jij Life en Cooking?
Dus jij vraagt uit naam van je moeder of iemand op het FOK!forum dat gezien heeft? Je zat het gewoon te kijken, boefje.quote:
Wat een lekker wijf is het toch ookquote:Op zondag 22 april 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
Gister mannen vs vrouwen of zoiets. Chantal Janzen
Chantal Janzenquote:Op zondag 22 april 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
Gister mannen vs vrouwen of zoiets. Chantal Janzen
Haha, ik at en keek, maar die kapsels zijn gewoon zoquote:Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus jij vraagt uit naam van je moeder of iemand op het FOK!forum dat gezien heeft? Je zat het gewoon te kijken, boefje.
Het is dat mijn ouders erbij zaten want anders....quote:
Wie het kleine niet eert of zoiets....quote:
Deze?quote:
Hoger kom ik niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:12 schreef GuRBuH het volgende:
Ik sta in Lindgren.'s sigfap fap fap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Lukakuquote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef Lindgren. het volgende:
http://futhead.com/12/squad/452135
Nog een toffe.Lukaku kan ook in de spits uiteraard.
Wanneer gaan jullie clubben? Moet alleen even kijken of het lukt met internet, die doet weer kut namelijkquote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef Thorb het volgende:
Pobberd jij wilde toch ook keertje meeclubben?
Aangezien dure teams niet werken, http://futhead.com/12/squad/552629 . Mis ik nog iemand?
Bellamy is idioot slecht.quote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef Lindgren. het volgende:
Bellamy is echt pure aids.quote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef Lindgren. het volgende:
Richardson is wel goedquote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Richardson LW en Adebayor zijn ook nog opties.
Kakuta LWquote:Op zondag 22 april 2012 18:14 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2012 18:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Kakuta LW
Diaby mid-mid, Sessegnon RCM + Bassong CB
Dezen mannetje weettog!quote:
Dude, je weet hoe het ondertussen moet toch. Iedereen gaat hetzelfde zeggenquote:
Oke, heb alleen al tijdje niet meer geclubbed hoor!quote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef Thorb het volgende:
Walxie voeg ff Barbathor toe dan invite ik je
Nee? Lukt de laatste paar dagen niet meer.quote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dude, je weet hoe het ondertussen moet toch. Iedereen gaat hetzelfde zeggen
¤27,50 incl. verzendkosten. Ik speel het ook nooit, ik vind het maar een pauperspelquote:Op zondag 22 april 2012 18:40 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Voor hoeveel? Ik heb hem ook nog liggen, maar speel hem nooit.
Even hekken dat dingquote:Op zondag 22 april 2012 18:41 schreef Pobberd het volgende:
Thorb, mijn VP is wel slecht he, en zelf bak ik er ook weinig van met clubs
Komt omdat er niet 24/7 koopjes zijnquote:Op zondag 22 april 2012 18:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee? Lukt de laatste paar dagen niet meer.
En ik dacht dan kan rijst een mooi filmpje maken.
Ik speel het liefst spits, heb je al geïnvite?quote:Op zondag 22 april 2012 18:41 schreef Thorb het volgende:
Je bent wel goed dus eventueel Any. Kamikazie kan je misschien wel helpen met pro hacken
Spelersmakelaar in spéquote:Op zondag 22 april 2012 18:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zo, jij bent wel veel dingen aan het verkopen
Oke, poppetje is namelijk het liefst spits of CAM ofzo.. Is goedquote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef Thorb het volgende:
Spits is al bezet, maar ligt eraan wie er zijn verder. Zal zo inviten.
Als je hem hackt kan je op elke positie goed spelenquote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef Walxie het volgende:
[..]
Oke, poppetje is namelijk het liefst spits of CAM ofzo.. Is goed
Oh, wist ik niet. Hij is wel gehackt iig.quote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je hem hackt kan je op elke positie goed spelen
Gewoon even aanpassen dus, dan ben je ready to goquote:Op zondag 22 april 2012 18:47 schreef Walxie het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet. Hij is wel gehackt iig.
Gewoon bij Virtuele Prof bewerken, en dan de positie of wat?quote:Op zondag 22 april 2012 18:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon even aanpassen dus, dan ben je ready to go
Jij bent echt een digibeet hèquote:
Jaquote:Op zondag 22 april 2012 18:48 schreef Walxie het volgende:
[..]
Gewoon bij Virtuele Prof bewerken, en dan de positie of wat?
Hmm, waarom kan ik hem alleen op Doelman, middenvelder etc instellen; ja ik heb een tijdje geen VP gedaan, heb hem alleen gehackt en beetje gespeeldquote:
Ja, dat snap ik maar kan die dan op elke positie?!quote:Op zondag 22 april 2012 18:51 schreef Thorb het volgende:
Eerst middenveld bijvoorbeeld en dan daaronder kan je de rest aanpassen
Hacken weet ik ook niet hoe het moet, ben wel 88 maar die laatste zouden ook wel leuk zijn
Is er geen engelse tutorialquote:
Ik zal me er van de week eens over buigenquote:
Thug life niggahquote:
Mijn Playstation 2 staat er al een jaar op, 400 euro.. Niemand die 'm koopt.quote:Op zondag 22 april 2012 19:05 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben een marktplaats koningVandaag al weer voor 80e aan shizzle verkocht
En nog geen eens coins.
Lol dat ding moet je ook niet voor 400 euro erop zetten, maar voor 100 max :´)quote:Op zondag 22 april 2012 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn Playstation 2 staat er al een jaar op, 400 euro.. Niemand die 'm koopt.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lol dat ding moet je ook niet voor 400 euro erop zetten, maar voor 100 max :´)
Zij hebben een dubbele link, geen triple, want Liverpool en ManC.quote:Op zondag 22 april 2012 17:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lager budget dan
UP Silva en Enrique, maar ik wil wel een beter koppel
iSjaakquote:
Na 3x posten wordt 'ie saaiquote:Op zondag 22 april 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
Nu op TV.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig staat er nu pas 2.quote:
Ik leen je wel 4kquote:Op zondag 22 april 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nu pas 2.
Is er iemand die Lindje 4k kan lenen?
Zet er maar iets op, ik voel me gul.quote:Op zondag 22 april 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nu pas 2.
Is er iemand die Lindje 4k kan lenen?
Of je geeft het gewoon. Ik bedoel, jij hebt toch 100k gehad.quote:
zozo 4k lenen in een gulle buiquote:
Zeiken omdat iemand je geld wil lenenquote:Op zondag 22 april 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of je geeft het gewoon. Ik bedoel, jij hebt toch 100k gehad.
quote:
Het was uiteraard een garp.quote:Op zondag 22 april 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zeiken omdat iemand je geld wil lenen
Echt he, ondankbaarquote:Op zondag 22 april 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hoeft niet de heletijd op te komen voor je vriendje hoorquote:Op zondag 22 april 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik insinueerde dat hij het wel mocht houden. Had geen rekening gehouden met de mensen hier die qua intelligente iets achterlopen, sorryquote:
Quote me eens een andere keer dat ik voor hem op ben gekomen?quote:Op zondag 22 april 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hoeft niet de heletijd op te komen voor je vriendje hoor
quote:Op zondag 22 april 2012 19:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik insinueerde dat hij het wel mocht houden. Had geen rekening gehouden met de mensen hier die qua intelligente iets achterlopen, sorry
Vanmiddag nog tegen mij: 'Jaloers.'quote:Op zondag 22 april 2012 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Quote me eens een andere keer dat ik voor hem op ben gekomen?
Was gewoon een normale reactie![]()
Dat kwam gewoon door die situatie. Iedereen had dat kunnen zeggen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vanmiddag nog tegen mij: 'Jaloers.'
Geeft niets, ik zeg het alleenquote:Op zondag 22 april 2012 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kwam gewoon door die situatie. Iedereen had dat kunnen zeggen.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vanmiddag nog tegen mij: 'Jaloers.'
quote:Op zondag 22 april 2012 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kwam gewoon door die situatie. Iedereen had dat kunnen zeggen.
Dat had verder niets met hem te maken, alleen met jou omdat je een jaloerse opmerking maakte.quote:Op zondag 22 april 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geeft niets, ik zeg het alleen
+1quote:Op zondag 22 april 2012 19:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat had verder niets met hem te maken, alleen met jou omdat je een jaloerse opmerking maakte.
quote:
Wordt weer genietenquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 10:19 schreef Glesse het volgende:
Oowjaaa om in de paastemming te koome/bleive:
Wat is de overeenkomst tusse een marokaan en een kuijkentje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha wowquote:
Har har, dan is hij nu jou baasje.quote:Op zondag 22 april 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
GJE heeft me weer een uit een pack gehaald.
Gnagnagnaquote:Op zondag 22 april 2012 19:31 schreef Rijst het volgende:
GJE heeft me weer een uit een pack gehaald.
Ontzegging van het topic alleenquote:Op zondag 22 april 2012 19:35 schreef laucas het volgende:
Ik dacht dat onze Belg pas in Mei weer vrij kwam?
quote:Beste *,
Ik zou graag 250.000 coins willen kopen, alleen heb ik het liefste dat ik langs kom.. is dit mogelijk? ik ga niet zomaar geld overmaken naar iemand die ik niet ken die veilig anoniem achter ze computer zit.
Dus als je geinteresseerd bent hoor ik het graag.
Gr ***
Ja en ik ben Zanger Rinusquote:Op zondag 22 april 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stiekem is Rijst zelf Dumbfoundead en promoot hij zijn tunes hier
Was dat maar zoquote:Op zondag 22 april 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
MC Martin all the wayquote:
Harold & Kumar Go to White Castlequote:
Off Centrequote:Op zondag 22 april 2012 19:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Harold & Kumar Go to White CastleEn in die nieuwe film Total Recall is ie blond
Haha die shit moet ik echt weer eens downloaden. Echt vet met hem, Eddie Kaye en die neger en die Britquote:
Zal ik weer keepen?quote:Op zondag 22 april 2012 19:52 schreef Thorb het volgende:
Prof hacken gelukt. Heb alles 100 gedaan, had ook 127 kunnen doen
Laucas bedankt voor dat filmpje, perfect duidelijk en goed verstaanbaar/volgbaar.
Wat zou er gebeuren als je overal 127 deed dan?quote:Op zondag 22 april 2012 19:52 schreef Thorb het volgende:
Laucas bedankt voor dat filmpje, perfect duidelijk en goed verstaanbaar/volgbaar.
Nou, wat denk je?quote:Op zondag 22 april 2012 19:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als je overal 127 deed dan?
Dan krijg je een banquote:Op zondag 22 april 2012 19:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als je overal 127 deed dan?
Ja ik had zelf ook niet verwacht dat het zo goed ging. Ik schrok er zelfs een beetje van.quote:Op zondag 22 april 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
GraagAls Pobberd en Walxie ook komen iig 4.
STOEREBOIII IK WEET WEL DAT JIJ HET BENT.quote:Op zondag 22 april 2012 19:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Dat zou toch wel grappig zijn
Jij en een harde leuter? Kon je hem toen eindelijk zíen?quote:Op zondag 22 april 2012 19:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik had zelf ook niet verwacht dat het zo goed ging. Ik schrok er zelfs een beetje van.Daarna kreeg ik een harde leuter.
Ja in breedbeeld.quote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij en een harde leuter? Kon je hem toen eindelijk zíen?
haha okequote:Op zondag 22 april 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
STOEREBOIII IK WEET WEL DAT JIJ HET BENT.
Geel?quote:Op zondag 22 april 2012 19:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eyy dat is het tegenovergestelde van mij
Neger..quote:Op zondag 22 april 2012 20:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kutracist
Wat is het tegenovergestelde van wit????
Geel tog.quote:Op zondag 22 april 2012 20:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kutracist
Wat is het tegenovergestelde van wit????
quote:Op zondag 22 april 2012 19:59 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb nog zo'n draadloze 360 controller voor Windows, met zon receiver enzo. Kun je die ook gewoon als controller voor een Xbox 360 gebruiken?
Doe maar niet.quote:Op zondag 22 april 2012 20:03 schreef Walxie het volgende:
@Rijst en Thorb ik zal even headset zoeken, ik beloof niks dat ding is al maanden weg
Dan moet jij dus niet komenquote:Op zondag 22 april 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Ze willen hun trommelvliezen niet beschadigen door een potje clubs
Is het niet geel dan?quote:Op zondag 22 april 2012 20:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
De cum van je 30 jarige moeder is geel.
TR gemacht.quote:Op zondag 22 april 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is het niet geel dan?
M'n ogen zijn een beetje dichtgeknepen, ik kan niet meer zo goed kleuren onderscheiden.
Klaar nu![]()
kom maarquote:
iedere dag op comedy central nuquote:Op zondag 22 april 2012 19:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha die shit moet ik echt weer eens downloaden. Echt vet met hem, Eddie Kaye en die neger en die Brit
quote:Op zondag 22 april 2012 20:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Flikker gewoon op van dit forum, sukkel.
Die heb je even keihard tegen je pols gegooid?quote:Op zondag 22 april 2012 20:12 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb vanmiddag goed geraged, heb standaard spullen op mijn bureau klaar staan zodat mijn controller iig niet door de lucht gaat vliegen
Deze keer was het de beurt aan een zakmes.
heb je geadd, mmootje is m'n psnquote:Op zondag 22 april 2012 20:12 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb vanmiddag goed geraged, heb standaard spullen op mijn bureau klaar staan zodat mijn controller iig niet door de lucht gaat vliegen
Deze keer was het de beurt aan een zakmes.
Ik heb ook de 100% hek en heb nog geen ban aan de broek maar volgens mij krijgen al die mensen met de 127 hack wel een ban?quote:Op zondag 22 april 2012 19:52 schreef Thorb het volgende:
Nee, heb een oude flatscreen hier staan, daar gooi ik alles tegenaan.quote:Op zondag 22 april 2012 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die heb je even keihard tegen je pols gegooid?
quote:Op zondag 22 april 2012 20:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, heb een oude flatscreen hier staan, daar gooi ik alles tegenaan.
kom eraan, fifa nog aan het opstartenquote:Op zondag 22 april 2012 20:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, heb een oude flatscreen hier staan, daar gooi ik alles tegenaan.
Als jij het zegt geloof ik het welquote:Op zondag 22 april 2012 20:17 schreef Pino0 het volgende:
Is goed.
@ de rest
Ik kan wel een foto maken maar je ziet zo weinig, paar kleine witte vlekken op 't schermpje, niet echt boeiend xD
ik ben er.quote:Op zondag 22 april 2012 20:18 schreef Kenarion het volgende:
WTB 100K Coins X360.. De PB's die ik heb gehad zijn er allemaal niet nu
Wat een homoquote:Hoezo niet? Ben je ook zeker een van die zielige oplichters hehe
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Dafuqquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 20:23 schreef GuRBuH het volgende:
Ik had zostraks zo'n mailtje gepost van iemand die wilde langskomen om coins te kopen want "ik ga niet zomaar geld overmaken naar iemand die ik niet ken die veilig anoniem achter ze computer zit.". Heb diegene netjes verteld dat ik dat niet wilde, en als dat een dealbreaker was dat ik dat wel begreep. Krijg ik dit terug:
[..]
Wat een homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |