Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ik had er geen last vanquote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef Pobberd het volgende:
Sorry voor de lagg. Snap er niks van, gisteren geen lagg en nu wel weer. Goed gespeeld verder
Sessegnon heeft 5* weak foot.quote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kan ik die niet beter aan andere kant zetten, of Utaku?
daarom twijfel ik nog, heb nog nooit goed fifa kunnen spelen op een xboxquote:Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb geen xbox gekocht omdat ik die controller echt kut vind. Heb wel die eerste Xbox gehad en daar viel die ook al tegen. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die de controller juist vele malen beter vinden dan die van de PS3, het blijft toch altijd een eigen mening.
Beide consoles hebben hun sterke en zwakke punten... Deal with it. Als je dat niet wil, dan koop je ze niet of je koopt ze allebei.
Koop een xbox GJE, onze club heeft een nieuwe vedette nodig .quote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
daarom twijfel ik nog, heb nog nooit goed fifa kunnen spelen op een xbox
op de ps3 ook niet dus wat is nou het probleem?quote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
daarom twijfel ik nog, heb nog nooit goed fifa kunnen spelen op een xbox
quote:Op zondag 22 april 2012 14:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op de ps3 ook niet dus wat is nou het probleem?
Heb het over de volgende generatiequote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef Nickskuh het volgende:
Waarom zou je een xbox kopen als je al een ps3 hebt..
SIF Borja Valeroquote:Op zondag 22 april 2012 14:33 schreef Fuszy het volgende:
Sif borja valero of NIF Xabi Alonso als CDM naast Mascherano?
En waarom dan? Xabi is volledig verdedigend en Borja Valero is vooral aanvallend geörienteerd.quote:
World Cup gameplay is nog trager dan h2h zegt die pipoquote:Op zondag 22 april 2012 14:33 schreef GuRBuH het volgende:
http://tweakers.net/video/5319/videoreport-uefa-euro-2012.html
Naja SIF Borja Valero is maar 30k (op de ps3 dan), en hij speelt lekkerder dan Xabi Alonso, maar als je puur een verdedigende middenvelder wilt hebben kun je beter voor Xabi Alonso gaan.quote:Op zondag 22 april 2012 14:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En waarom dan? Xabi is volledig verdedigend en Borja Valero is vooral aanvallend geörienteerd.
Als het zo traag is als in dat filmpje dan is het niet leukquote:Op zondag 22 april 2012 14:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
World Cup gameplay is nog trager dan h2h zegt die pipo
Damn, de gameplay ziet inderdaad ook erg traag uitquote:Op zondag 22 april 2012 14:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat de neuk, echt nooit doen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
Nog iets gemist?
Ik heb ook al weer kopers voor coinsalleen wil diegene langskomen
wie wil er nou langskomen in Frieslandquote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
Nog iets gemist?
Ik heb ook al weer kopers voor coinsalleen wil diegene langskomen
05:05quote:Op zondag 22 april 2012 14:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoezo nooit doen? Ik doe het ook als mijn ouders thuis zijn. Hij komt hier uit de buurt en anders staat een honkbal knuppel klaar.quote:
Gast, je ruilt digitale goederen. Daarvoor hoeft ie toch niet naar je huis te komen? Neemt ie zn XBOX mee?quote:Op zondag 22 april 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo nooit doen? Ik doe het ook als mijn ouders thuis zijn. Hij komt hier uit de buurt en anders staat een honkbal knuppel klaar.
Nee maar hij zei dat hij het anders niet vertrouwtquote:Op zondag 22 april 2012 14:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gast, je ruilt digitale goederen. Daarvoor hoeft ie toch niet naar je huis te komen? Neemt ie zn XBOX mee?
Hoe dom ben jijquote:Op zondag 22 april 2012 14:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gast, je ruilt digitale goederen. Daarvoor hoeft ie toch niet naar je huis te komen? Neemt ie zn XBOX mee?
¤9,- per 100Kquote:
Je kan er 5 als reserve zetten.quote:Op zondag 22 april 2012 14:56 schreef Pino0 het volgende:
Kan je als je speelt met bv een bronze team ZONDER je gouden op de bank van de bronzen, toch je gouden laten healen/fitness weer normaal laten worden? Of moeten ze op de bank?
Want ik word er echt gek van om bronze tegen goud te spelen...
quote:Op zondag 22 april 2012 14:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
¤9,- per 100K
200K ¤17,-
600K ¤50,-
50k ¤5,-
Ik wil mijn coins ook wel verkopen, maar dan ben ik bang dat ik het ga missen en een duur team wil makenquote:Op zondag 22 april 2012 14:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar weer wat geld bij elkaar handelen.
9 euro koop ik 100k van je, Paypalquote:Op zondag 22 april 2012 14:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik wil mijn coins ook wel verkopen, maar dan ben ik bang dat ik het ga missen en een duur team wil maken
IB4 Rijst: je bent gewoon slechtquote:Op zondag 22 april 2012 15:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Russen gaan ook weer weg, 4 loss streak
quote:Op zondag 22 april 2012 15:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
9 euro koop ik 100k van je, Paypal
Ga ergens anders bedelen ofzo.quote:Op zondag 22 april 2012 15:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
GJE: 9 euro... paypalquote:Op zondag 22 april 2012 15:01 schreef laucas het volgende:
Ik heb nog 135K op de PS3 dus laat maar een berichtje achter als je interesse hebt
vieze pauperquote:Op zondag 22 april 2012 15:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kijk naar VDM z'n prijs danquote:
Xbox is cheaper, domme pauper!quote:
Hij doet alleen internetbankierenquote:
quote:
Haal Pino evenquote:Op zondag 22 april 2012 15:04 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij adverteren ze met kalmeringspillen gratis bezorgen tegen het ragen
bij mij ook niet. maar dat komt door m'n 150 posts per pagina. want bovenaan links welquote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef vandermar het volgende:
Bij mij adverteren ze niet
[ afbeelding ]
Danilinho - Morais - Cicinhoquote:Op zondag 22 april 2012 15:07 schreef Pobberd het volgende:
Weet iemand een goede rechtsbenige RW die een dubbele link heeft met de CM, en de CM een dubbele link met de RB? Budget rond de 75k.
kijk je ook F1?quote:Op zondag 22 april 2012 15:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bij mij ook niet. maar dat komt door m'n 150 posts per pagina. want bovenaan links wel
GEEN LIVE VERSLAGEN KNEUS!!!!quote:Op zondag 22 april 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
Wat staat dat PSV trouwens te schutteren lol.
Ik heb het over hele seizoenquote:
Hulk - Moutinho - Pereiraquote:
Leuk, een post van mij in die afbeeldingquote:Op zondag 22 april 2012 15:04 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij adverteren ze met kalmeringspillen gratis bezorgen tegen het ragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup. mclaren weer genaaid door die pitstopsquote:
1x ja.quote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Fellaini heeft gescoord, ik herhaal, Fellaini heeft gescoord.
hahah skkltjes met leftrearquote:Op zondag 22 april 2012 15:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup. mclaren weer genaaid door die pitstops
Ik zit al 2 jaar te wachten op een IF Fellainiquote:Op zondag 22 april 2012 15:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Fellaini heeft gescoord, ik herhaal, Fellaini heeft gescoord.
quote:Op zondag 22 april 2012 14:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op de ps3 ook niet dus wat is nou het probleem?
Inb4 7-2quote:
Sanchez - Fabregas - Ramos/IF Iraolaquote:Op zondag 22 april 2012 15:09 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Die heb ik nu, maar ik heb liever een rechtsbenige RW
Dat is een goedequote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sanchez - Fabregas - Ramos/IF Iraola
IF Mounier is gewoon goedquote:Op zondag 22 april 2012 15:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga eens wat teams verkopen, heb er te veel nu, en ga er ook een paar downgraden. Te beginnen met SIF Higuain er uit voor IF Mounier, scheelt 7 punten in rating en meer dan 100k in prijs en Higuain presteert op de 1 of andere manier niet meer de laatste tijd, behalve in assists geven op Benzema en dat kan die Mounier waarschijnlijk beter + linksbenig.
United stond 4-2 voor tochquote:Op zondag 22 april 2012 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat de fuck gebeurt er bij Man U-Everton?4-4
Mijn pa zit daar dus.quote:Op zondag 22 april 2012 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
lol wtf, wordt spannend dan tegen Cityquote:Op zondag 22 april 2012 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Zag vanochtend mijn Ibra een driedubbele salto maken.. ''doorspelen''quote:Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef Pino0 het volgende:
Waarom is die kk scheids niet consequent? Ene keer geeft hij wel penalty als er een kluts is en het volgende moment word een speler duidelijk onderuit gehaald en er word geen penalty gegeven.
Laatst kwam de buurman aan mijn moeder vragen of alles wel goed met mij ging ...![]()
Fifa makes war, not love.
Ga wat anders doen dan.quote:Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef Pino0 het volgende:
Waarom is die kk scheids niet consequent? Ene keer geeft hij wel penalty als er een kluts is en het volgende moment word een speler duidelijk onderuit gehaald en er word geen penalty gegeven.
Laatst kwam de buurman aan mijn moeder vragen of alles wel goed met mij ging ...![]()
Wijze woorden G.quote:Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef Pino0 het volgende:
Safari LB.quote:Op zondag 22 april 2012 15:33 schreef Kenarion het volgende:
Ben bezig met een dutch silver.. iemand die een goeie zweedse LB/RB weet? voor de chem link met elm op mid en almeback CB
Even kijkenquote:Op zondag 22 april 2012 15:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel moneys heb je in totaal gekregen?
Button ook gewoon nog meer pechquote:
Hahahaquote:Op zondag 22 april 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij zijn het autisten die het kopen. Ik mail die kerel 2x en vraagt hij msn. Godverdomme waar msn ik mee mijn email adres natuurlijk.
Ik heb net ¤9,- voor 100K ontvangen maar ik denk dat die aap een ps3 heeft aangezien zijn speler er niet op staat
haha arme Button ja, eerst lek en dan ineens kapotte motor ofzoquote:Op zondag 22 april 2012 15:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Button ook gewoon nog meer pechNep man Vettel
dan wel jaquote:Op zondag 22 april 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fifa gaat ook vervelen na een paar dagen non stop verliezen
Ahahahahah!quote:
Moet je even wachten, hangt van een aap af die denk ik PS3 is maar in xbox deel van marktplaats coins heeft gekocht van mijquote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef Kenarion het volgende:
Iemand hier die nog wat XB360 coins te koop heeft?
ligt eraan hoeveel je wil kopenquote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef Kenarion het volgende:
Iemand hier die nog wat XB360 coins te koop heeft?
9 euro voor 100k is ook wel erg mooi voor mensen die coins kopen op de PS3quote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet je even wachten, hangt van een aap af die denk ik PS3 is maar in xbox deel van marktplaats coins heeft gekocht van mijdan heb ik denk ik nog 300K
eerder te mooi om waar te zijnquote:Op zondag 22 april 2012 15:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
9 euro voor 100k is ook wel erg mooi voor mensen die coins kopen op de PS3
quote:Op zondag 22 april 2012 15:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
9 euro voor 100k is ook wel erg mooi voor mensen die coins kopen op de PS3
Ik een bankrekening van 3,4 miljoenquote:
3,4 miljoen wat? Appels, fietsen, zandkorrels?quote:Op zondag 22 april 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik een bankrekening van 3,4 miljoen
Gekkie toch, hoe kan je nou zantkorels in een pinootomaat stoppenhahahaquote:Op zondag 22 april 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
3,4 miljoen wat? Appels, fietsen, zandkorrels?
Zelf denk ik de laatste.
100kquote:Op zondag 22 april 2012 15:57 schreef Kenarion het volgende:
Maarja, iemand hier die aardig wat coins heeft voor een tientje? Moet wel inet bankieren, paypal duurt altijd zo lang qua overschrijven :p
DAt kan helemaal niet, dat is Rijst alquote:Op zondag 22 april 2012 15:59 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ga misschien coins verpatsen en dan opsparen en een PVR halen en dan de nieuwe raidz worden en dan verdien ik die youtube monayzzz
quote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 1e is wel leukquote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rijst fapt er op losquote:
You girlfriend?quote:Op zondag 22 april 2012 16:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik moet de de wedstrijd missen
En Suk is wel een beerh oor. Hij is groter dan Vertonghen.
Ze zijn precies even groot. Vertonghen is echter 8x zo breed.quote:Op zondag 22 april 2012 16:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik moet de de wedstrijd missen
En Suk is wel een beerh oor. Hij is groter dan Vertonghen.
omgquote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
Wat een fucking domkop, iemand wil coins van mij kopen, heeft geld al overgemaakt blijkt hij PS3 te hebben
GJE?quote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
Wat een fucking domkop, iemand wil coins van mij kopen, heeft geld al overgemaakt blijkt hij PS3 te hebben
quote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
wát een mongool ben je danquote:Op zondag 22 april 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
Ja duhquote:
100K maar.quote:
Ga je dat team maken die je vanmorgen poste?quote:Op zondag 22 april 2012 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die straks een wedstrijd voor het toernooi willen spelen. Dat kan ik wel doen met een 5 at the back, maar als je dat niet fijn vindt dan spelen we nog maar niet.
Ja, maar ik denk met NUP Aguero anders moet ik coins kopen om het te kunnen makenquote:Op zondag 22 april 2012 16:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ga je dat team maken die je vanmorgen poste?
In b4 kneuzige liververslagen hier.quote:Op zondag 22 april 2012 16:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ajax gaat winnen ik dacht ik zeg het even gr gr
inb4 gezeik van vandermar.quote:Op zondag 22 april 2012 16:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ajax gaat winnen ik dacht ik zeg het even gr gr
Mij weten ze alleen te vinden als AZ een goal tegen krijgtquote:Op zondag 22 april 2012 16:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
In b4 kneuzige liververslagen hier.
quote:Op zondag 22 april 2012 16:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
In b4 kneuzige liververslagen hier.
Niet hier in ieder gevalquote:Op zondag 22 april 2012 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]waar was je dan met die tyfusclasico, hypocriet?
Nee want Engelse zijn 20 keer zo dik als Spanjaarden, maar willen zich niet te dik voelen dus is een M in Engeland hetzelfde als een L in Spanje.quote:Op zondag 22 april 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben alle voetbalshirts dezelfde grootte qua maat? Zegmaar dat een Medium Barca shirt net zo groot is als een Medium Chelsea shirt?
Ja want nike en adidas hebben zelfde pasvorm etc.quote:Op zondag 22 april 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben alle voetbalshirts dezelfde grootte qua maat? Zegmaar dat een Medium Barca shirt net zo groot is als een Medium Chelsea shirt?
Alle Adidas shirtjes hebben dat wel?quote:Op zondag 22 april 2012 16:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want nike en adidas hebben zelfde pasvorm etc.
nee...quote:Op zondag 22 april 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alle Adidas shirtjes hebben dat wel?
Geen verschil per club?
Tuurlijk is er verschil. Ik heb shirtje van NL maat L (ja haha dik XD XD) maar ik heb dan ook weer andere maten van andere voetbalclubs. Ik heb van Feyenoord een 2XL omdat vies strakquote:Op zondag 22 april 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alle Adidas shirtjes hebben dat wel?
Geen verschil per club?
Ik bestel ze wel zomaar online en soms is het shirt veel te groot maar ach, ik voetbal er alleen maar inquote:Op zondag 22 april 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aha, ik wilde dus online zo een shirtje aanschaffen, maar kan ik dus beter eerst passen in de winkel
Ik draag het gewoon als normaal shirt in de zomerquote:Op zondag 22 april 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bestel ze wel zomaar online en soms is het shirt veel te groot maar ach, ik voetbal er alleen maar inSchoenen etc. als je nieuw merk koopt wel passen etc.
Gewoon op straat? Dan zou ik denk ik Nike kopen aangezien ik die koeler vind dan Adidasquote:Op zondag 22 april 2012 17:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik draag het gewoon als normaal shirt in de zomer
Ik twijfel dus tussen het NL uit-shirt van dit jaar of het Chelsea thuisshirt, maar Chelsea is dan wel weer mijn clubjequote:Op zondag 22 april 2012 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon op straat? Dan zou ik denk ik Nike kopen aangezien ik die koeler vind dan AdidasIk loop gewoon in non branded shirts met V-hals
met EK uiteraard wel in NL shirt naar school.
NL Thuisshirt imo, niet uit manquote:Op zondag 22 april 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik twijfel dus tussen het NL uit-shirt van dit jaar of het Chelsea thuisshirt, maat Chelsea is dan wel weer mijn clubje
Gratis?quote:Op zondag 22 april 2012 17:06 schreef Proletariaat het volgende:
Iemand van PS3 hier die 100k coins wil?
Denk dat het toch Chelsea gaat worden, ik heb niks met Barca of Real..quote:Op zondag 22 april 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
NL Thuisshirt imo, niet uit manAls je toch shirt van Buitenlandse club neemt, doe dan Barca of Real ofzo.
De club waar ik voetbal heeft zwarte shirts en ook nog eens van dik materiaalquote:Op zondag 22 april 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
Je gaat toch niet in de zomer in een zwart shirt lopen
Heel graagquote:Op zondag 22 april 2012 17:06 schreef Proletariaat het volgende:
ik zou wachten op het 2012/2013 shirtquote:Op zondag 22 april 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat het toch Chelsea gaat worden, ik heb niks met Barca of Real..
Nu nog kiezen of ik een naam achterop neem of niet. Met Torres loop ik voor lul en ik wil geen negernaam op m'n rug
Enigste optie is dan nog Mata
Ja ikquote:Op zondag 22 april 2012 17:06 schreef Proletariaat het volgende:
Lol oke. Ik wil welquote:Op zondag 22 april 2012 17:07 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ja Heb mn ps3 verkocht maar heb nog coins dusja.
Doe dan Lampard of Cahill of Luiz ofzo. Kalou ook welquote:Op zondag 22 april 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat het toch Chelsea gaat worden, ik heb niks met Barca of Real..
Nu nog kiezen of ik een naam achterop neem of niet. Met Torres loop ik voor lul en ik wil geen negernaam op m'n rug
Enigste optie is dan nog Mata
kan je op marktplaats verkopen voor 12 euro ongeveerquote:Op zondag 22 april 2012 17:07 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Zou mooi uitkomen voor mij, ik heb 18kquote:Op zondag 22 april 2012 17:07 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je op marktplaats verkopen voor 12 euro ongeveer
ik heb net een Lampard CDM gemist voor 32kquote:Op zondag 22 april 2012 17:11 schreef Fuszy het volgende:
Iniesta 4-2-3-1 en als CF voor 155k bin lol.
Kan die coins ook wel gebruiken, maar die gieren zijn toch wel te snel
DM verzondenquote:Op zondag 22 april 2012 17:08 schreef Proletariaat het volgende:
ja wie ist nou. PM mij maar een speler die je er voor 100k op hebt gezet dan koop ik van de eerste hihi.
Leuke binnekomer voor je hierquote:
quote:
Ja. Ik heb 18k en hij een paar honderdquote:
gewoon 100k kopen voor 9 euro, paypalquote:Op zondag 22 april 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 18k en hij een paar honderd
Flikkerquote:Op zondag 22 april 2012 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon 100k kopen voor 9 euro, paypal
quote:Op zondag 22 april 2012 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon 100k kopen voor 9 euro, paypal
Tsja, als je nu nog niet weet hoe je wat coins bij elkaar handeld dan verdien je het oko gewoon niet.quote:Op zondag 22 april 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Ik heb 18k en hij een paar honderd
Ik kan alleen kleine winstjes maken omdat weinig geldquote:Op zondag 22 april 2012 17:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsja, als je nu nog niet weet hoe je wat coins bij elkaar handeld dan verdien je het oko gewoon niet.
En ik maar klagen over mijn computer die achterlijk traag isquote:Op zondag 22 april 2012 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wou net Fut web opstarten, loopt m'n PC vast
met 18k kan je gewoon 5k per speler pakken hoorquote:Op zondag 22 april 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan alleen kleine winstjes maken omdat weinig geld
Je speelt meer H2H en friendlies dan dat je FUT speeltquote:Op zondag 22 april 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan alleen kleine winstjes maken omdat weinig geld
Hoger dan 1,1k winst heb ik nog niet behaaldquote:Op zondag 22 april 2012 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met 18k kan je gewoon 5k per speler pakken hoor
quote:Op zondag 22 april 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoger dan 1,1k winst heb ik nog niet behaald
Wut? Sinds wanneer sla ik adviezen in de windquote:Op zondag 22 april 2012 17:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je speelt meer H2H en friendlies dan dat je FUT speelt. Daarnaast sla je veel adviezen in de wind en trek je vaak je eigen plan, terwijl die van andere waarschijnlijk beter zijn. Dan verdien je die 18k
haha en voor alles te veel betalen en niet caren om je coins, en vervolgens weer jaloers zijn op mensen met meer coinsquote:Op zondag 22 april 2012 17:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je speelt meer H2H en friendlies dan dat je FUT speelt. Daarnaast sla je veel adviezen in de wind en trek je vaak je eigen plan, terwijl die van andere waarschijnlijk beter zijn. Dan verdien je die 18k
Sinds dat je in dit topic kwam.quote:Op zondag 22 april 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wut? Sinds wanneer sla ik adviezen in de wind
Op de Xbox ging hij laatst voor 30k ofzo, op de PS3 zal hij wel goedkoper zijn maar ik zou gewoon 10k SP doen ofzoquote:Op zondag 22 april 2012 16:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik wil mn PS3 Ephraim verkopen maar er staan geen op. Enig idee hoeveel ik zou kunnen vangen?
je bent gewoon slecht in handelenquote:Op zondag 22 april 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoger dan 1,1k winst heb ik nog niet behaald
Heb m net per ongeluk voor 150c SP gedaan, voor 3 uur. Maar mocht het me niet bevallen dan kwak ik er zelf wel een bod opquote:Op zondag 22 april 2012 17:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox ging hij laatst voor 30k ofzo, op de PS3 zal hij wel goedkoper zijn maar ik zou gewoon 10k SP doen ofzo
explainquote:Op zondag 22 april 2012 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met 18k kan je gewoon 5k per speler pakken hoor
True dat. Weet niet waar ik moet beginnen, teveel keuzequote:Op zondag 22 april 2012 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent gewoon slecht in handelen
ik zou ook zat geld hebben als ik niet zo lui was
Noem 3 adviezen die ik in de wind geslagen heb tot nu toequote:
Ja, dat is geen goede eigenschap, twijfelen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True dat. Weet niet waar ik moet beginnen, teveel keuze
Kijk alleen al naar discard IF's. Met een beetje opletten/mazzel pik je die op voor 10k in een goede formatie en sell je weer voor 15-18k.quote:
dit dusquote:Op zondag 22 april 2012 17:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar discard IF's. Met een beetje opletten/mazzel pik je die op voor 10k in een goede formatie en sell je weer voor 15-18k.
I KNOW THAT FEEL GASTquote:Op zondag 22 april 2012 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik leef zo ongeveer in dit topic, ben ik er drie kwartier niet, geeft er een of andere duder 100k weg aan een noob.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
Ik leef zo ongeveer in dit topic, ben ik er drie kwartier niet, geeft er een of andere duder 100k weg aan een noob.
noem er is een paar dan? heb nu 45kquote:Op zondag 22 april 2012 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF's. 5k is misschien wat overdreven, maar 3 à 4k per speler is makkelijk te halen
Dit deed ik met pato, 3 of 4 2-4k winst gepakt, maar nu gaan ze bij open bid hoger bieden dan de binsquote:Op zondag 22 april 2012 17:23 schreef Fuszy het volgende:
Nog één keer dan:
Leer de markt kennen en kies één of twee populaire spelers uit (kunnen ook andere dingen zijn dan spelers). Kies geen non-rare uit de eredivisie, want dat werkt niet.
Voorbeeld:
Kies Perea, 1 van de beste CB's in de BBVA. Leer zijn prijs kenen (stel hij verkoopt voor 2k in de normale 4 at the back formaties). Zoek open bids of BINS die daar een aantal honderd coins onder zitten. (Zoek op max 1500 ofzo). Koop ze voor maximaal 1500 in en verkoop ze voor meer.
Vele malen een kleine profit is ook een grote profit.
IK GA EENS EVEN KIJKEN, THANKSquote:Op zondag 22 april 2012 17:23 schreef Fuszy het volgende:
Nog één keer dan:
Leer de markt kennen en kies één of twee populaire spelers uit (kunnen ook andere dingen zijn dan spelers). Kies geen non-rare uit de eredivisie, want dat werkt niet.
Voorbeeld:
Kies Perea, 1 van de beste CB's in de BBVA. Leer zijn prijs kenen (stel hij verkoopt voor 2k in de normale 4 at the back formaties). Zoek open bids of BINS die daar een aantal honderd coins onder zitten. (Zoek op max 1500 ofzo). Koop ze voor maximaal 1500 in en verkoop ze voor meer.
Vele malen een kleine profit is ook een grote profit.
Gast. Niet zo schreeuwen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
IK GA EENS EVEN KIJKEN, THANKS
gewoon zoeken op gold, min price 8000, max price 12000, pleur je wat interessante IF's in je watchlist, even opzoeken tot hoeveel je gaat bieden en bieden maarquote:
Lolquote:Op zondag 22 april 2012 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hé man. Ik vind je best wel aardig. Zo'n lieve knul.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom moet je zijn prijs kennen. Je moet niet over zijn BIN's heen gaan bieden, want dat is zonde.quote:Op zondag 22 april 2012 17:24 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dit deed ik met pato, 3 of 4 2-4k winst gepakt, maar nu gaan ze bij open bid hoger bieden dan de binstijd voor een nieuwe speler..
CAPS LOCK ZIT VASTquote:
TOEFJES IS NIET AMUSED HAHAquote:
quote:
Het betekent niet dat je per sé die speler moet pakken. Ik heb het een tijdje op NIF ben arfa geprobeerd en heb een schamele 30k winst gehaald in een week. (Valt tegen, maar het is tenminste iets.)quote:Op zondag 22 april 2012 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
30k vind ik aardig wat hoor, 120k per maandquote:Op zondag 22 april 2012 17:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het betekent niet dat je per sé die speler moet pakken. Ik heb het een tijdje op NIF ben arfa geprobeerd en heb een schamele 30k winst gehaald in een week. (Valt tegen, maar het is tenminste iets.)
Die ken ik ook, maar kon dus niks kopen omdat iedereen over de bins ging bieden..quote:Op zondag 22 april 2012 17:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daarom moet je zijn prijs kennen. Je moet niet over zijn BIN's heen gaan bieden, want dat is zonde.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:27 schreef laucas het volgende:
Nu gaan alle Stoereboiis van dit topic, de rest van de kleuter kliek en al het andere tuig wat uit België komt, zich alleen maar richten op Perea van Atletico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Zit die in Ultimate team? Uuuh nee..... Bek houden dus...quote:
Ja tochquote:Op zondag 22 april 2012 17:27 schreef laucas het volgende:
Nu gaan alle Stoereboiis van dit topic, de rest van de kleuter kliek en al het andere tuig wat uit België komt, zich alleen maar richten op Perea van Atletico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |