Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ik had er geen last vanquote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef Pobberd het volgende:
Sorry voor de lagg. Snap er niks van, gisteren geen lagg en nu wel weer. Goed gespeeld verder
Sessegnon heeft 5* weak foot.quote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kan ik die niet beter aan andere kant zetten, of Utaku?
daarom twijfel ik nog, heb nog nooit goed fifa kunnen spelen op een xboxquote:Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb geen xbox gekocht omdat ik die controller echt kut vind. Heb wel die eerste Xbox gehad en daar viel die ook al tegen. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die de controller juist vele malen beter vinden dan die van de PS3, het blijft toch altijd een eigen mening.
Beide consoles hebben hun sterke en zwakke punten... Deal with it. Als je dat niet wil, dan koop je ze niet of je koopt ze allebei.
Koop een xbox GJE, onze club heeft een nieuwe vedette nodig .quote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
daarom twijfel ik nog, heb nog nooit goed fifa kunnen spelen op een xbox
op de ps3 ook niet dus wat is nou het probleem?quote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
daarom twijfel ik nog, heb nog nooit goed fifa kunnen spelen op een xbox
quote:Op zondag 22 april 2012 14:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op de ps3 ook niet dus wat is nou het probleem?
Heb het over de volgende generatiequote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef Nickskuh het volgende:
Waarom zou je een xbox kopen als je al een ps3 hebt..
SIF Borja Valeroquote:Op zondag 22 april 2012 14:33 schreef Fuszy het volgende:
Sif borja valero of NIF Xabi Alonso als CDM naast Mascherano?
En waarom dan? Xabi is volledig verdedigend en Borja Valero is vooral aanvallend geörienteerd.quote:
World Cup gameplay is nog trager dan h2h zegt die pipoquote:Op zondag 22 april 2012 14:33 schreef GuRBuH het volgende:
http://tweakers.net/video/5319/videoreport-uefa-euro-2012.html
Naja SIF Borja Valero is maar 30k (op de ps3 dan), en hij speelt lekkerder dan Xabi Alonso, maar als je puur een verdedigende middenvelder wilt hebben kun je beter voor Xabi Alonso gaan.quote:Op zondag 22 april 2012 14:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En waarom dan? Xabi is volledig verdedigend en Borja Valero is vooral aanvallend geörienteerd.
Als het zo traag is als in dat filmpje dan is het niet leukquote:Op zondag 22 april 2012 14:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
World Cup gameplay is nog trager dan h2h zegt die pipo
Damn, de gameplay ziet inderdaad ook erg traag uitquote:Op zondag 22 april 2012 14:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
World Cup gameplay is nog trager dan h2h zegt die pipo
Wat de neuk, echt nooit doen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
Nog iets gemist?
Ik heb ook al weer kopers voor coinsalleen wil diegene langskomen
wie wil er nou langskomen in Frieslandquote:Op zondag 22 april 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
Nog iets gemist?
Ik heb ook al weer kopers voor coinsalleen wil diegene langskomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |