Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op zondag 22 april 2012 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
Zouden ze dit jaar nog iets belachelijks doen als in FIFA 11 met die IF Wallyson als bronze 46 spits?
Een OF Torres met 62 overall? In FUT10 had je Baraclough met 26 overall ofzo, 88 shooting, de andere stats 22quote:Op zondag 22 april 2012 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
Zouden ze dit jaar nog iets belachelijks doen als in FIFA 11 met die IF Wallyson als bronze 46 spits?
Jaraquote:Op zondag 22 april 2012 01:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga morgen een Hybrid bakken met Jara en Adrian Lopez.
Tof hequote:
Klinkt tof, al vind ik die beat irritant in dat nummer. Klinkt als een haperende versie van een FIFA-nummer..weet ff niet meer welke.quote:
Het is een sample van MGMT - Kids.quote:Op zondag 22 april 2012 01:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tof he
[..]
Klinkt tof, al vind ik die beat irritant in dat nummer. Klinkt als een haperende versie van een FIFA-nummer..weet ff niet meer welke.
He die hoorde ik net ook in een fifa filmpje hahaquote:Op zondag 22 april 2012 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom dit nummer trouwens ineens overal tegen.
quote:Op zondag 22 april 2012 01:27 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/545751
74/73/71
Dat nummer bedoelde ik ook met dat FIFA-nummerquote:Op zondag 22 april 2012 01:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is een sample van MGMT - Kids.Dat herken je toch wel?
Damn.quote:Op zondag 22 april 2012 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat nummer bedoelde ik ook met dat FIFA-nummer
Ik had toen ook nog nooit van MGMT gehoordquote:Op zondag 22 april 2012 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Damn.Als je die alleen van FIFA kent.
Dat zeg ik niet, maar dat nummer werd toch ook pas na FIFA bekend? Logisch dat je eerste herinnering blijft hangen.quote:Op zondag 22 april 2012 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Damn.Als je die alleen van FIFA kent.
Ik dacht dat dat nummer al veel ouder was..quote:Op zondag 22 april 2012 01:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat nummer werd toch ook pas na FIFA bekend? Logisch dat je eerste herinnering blijft hangen.
Bij elke post van jou denk ik dat het laucas is want UI lijkt eropquote:Op zondag 22 april 2012 01:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nummer al veel ouder was..
Volgens mij niet..het was iig nog geen hit daarvoor.quote:Op zondag 22 april 2012 01:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nummer al veel ouder was..
Note to self: Adrian-Jara hybrid.quote:Op zondag 22 april 2012 01:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
JaraWil nog een keer een team maken met hem en Pastore.
Hmm. M'excuser.quote:Op zondag 22 april 2012 01:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij niet..het was iig nog geen hit daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |