SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Gegroet, Onzin voor je Leven.
Maandenlang was dit prachtige subforum zonder mij. Ik heb een pauze genomen. Een pauze om in na te denken zodat ik mijn steentje kan bijdragen aan de prachtige website waar wij massaal op posten. Wij zijn al het grootste forum van Nederland, maar het kan nog veel groter!
Maar meneer Honkey? Hoe kunnen wij FOK! dan helpen?
Nou, dat is heel simpel eigenlijk. Mij viel het op dat er altijd rond de 1000 users op FOK! zitten, maar tegelijkertijd zitten er nog veel meer Gasten op FOK!. Ik bedacht mij dat als wij zouden zorgen dat die Gasten ook een account zouden aanmaken, dat FOK! dan veel meer views zou krijgen omdat die gasten waarschijnlijk meer op FOK! gaan als ze een account hebben aangemaakt.
Vanaf n wil ik iedereen dan ook vragen om alles in spoilers te posten. Mensen die niet ingelogd zijn kunnen die niet lezen, en zullen ze wel een account moeten maken! Superhyperultra slim, toch? Ja. Dat is het inderdaad.
Nou, huphup! Zit daar niet zo, ga in spoilers posten!
Mijn moeder, die geen account heeft, zegt bedankt!quote:Op zondag 22 april 2012 00:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Wat TS in die spoiler zegt is, voor de mensen die het niet kunnen lezen:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 april 2012 00:42 schreef OverRated het volgende:
Geachte gast: in de spoiler hieronder staan lekkere tetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 april 2012 00:42 schreef OverRated het volgende:
Geachte gast: in de spoiler hieronder staan lekkere tetten
Heb me even lekker zitten afberen hierop, damn zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 april 2012 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]Oh die zijn ook geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Mag je eigenlijk tetten posten in een spoiler?
Dat staat er helemaal niet. Mijn spoilertekst bewerkenquote:Op zondag 22 april 2012 00:43 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Voor de gasten, Overrated zegt in die spoiler:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2012 00:44 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal niet. Mijn spoilertekst bewerkenNee, die is niet bewerkt, dat heb ik bepaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
De meeste Trolls werken op zich zelf. Ik voel mij te goed daarvoor, in mijn eentje kan ik vrij weinig bereiken. Daarom bedacht ik mij dat ik zo veel mogelijk kutusers moest verzamelen en dit is de snelste en makkelijkste manier om dat te doen. De ultieme troll actie, zo kan je het wel noemen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:44 schreef Sanddr het volgende:
Waarom wil je er eigenlijk voor zorgen dat er nog meer kutusers zich aanmelden TS?
Om FOK! te fucken.quote:Op zondag 22 april 2012 00:44 schreef Sanddr het volgende:
Waarom wil je er eigenlijk voor zorgen dat er nog meer kutusers zich aanmelden TS?
De ultieme troll actie is de volgende actie:quote:Op zondag 22 april 2012 00:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De meeste Trolls werken op zich zelf. Ik voel mij te goed daarvoor, in mijn eentje kan ik vrij weinig bereiken. Daarom bedacht ik mij dat ik zo veel mogelijk kutusers moest verzamelen en dit is de snelste en makkelijkste manier om dat te doen. De ultieme troll actie, zo kan je het wel noemen.
Ik dacht dat je goedhartig was. Dit valt me tegen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De meeste Trolls werken op zich zelf. Ik voel mij te goed daarvoor, in mijn eentje kan ik vrij weinig bereiken. Daarom bedacht ik mij dat ik zo veel mogelijk kutusers moest verzamelen en dit is de snelste en makkelijkste manier om dat te doen. De ultieme troll actie, zo kan je het wel noemen.
Nu verwijder ik de tetten uit de spoilerquote:Op zondag 22 april 2012 00:48 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je goedhartig was. Dit valt me tegen.
Het spijt mij, ik ben een slechte jongenquote:Op zondag 22 april 2012 00:48 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je goedhartig was. Dit valt me tegen.
Dan stop ik het zaad terug in mijn lul.quote:Op zondag 22 april 2012 00:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nu verwijder ik de tetten uit de spoiler
quote:Op zondag 22 april 2012 00:50 schreef Topiek het volgende:
'Spoiler is leeg..'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 00:50 schreef Topiek het volgende:
Faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |