Ben een film/serie freak daarnaast uit verveling game ik... ben nu ook van plan om met een goeie vriend te gaan hardlopen.quote:
Dit ja! Klinkt simpel, maar je al eens aansluiten bij een club of vereniging die je aanspreekt gaat je op vele manieren helpen. Je doet aan zelfontplooiing, hebt ontspanning (beiden helpen voor rust in het hoofd) en je leert er mensen kennen met dezelfde interesses.quote:
Dit inderdaadquote:Op zondag 22 april 2012 00:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit ja! Klinkt simpel, maar je al eens aansluiten bij een club of vereniging die je aanspreekt gaat je op vele manieren helpen. Je doet aan zelfontplooiing, hebt ontspanning (beiden helpen voor rust in het hoofd) en je leert er mensen kennen met dezelfde interesses.
Zoals je zegt klinkt simpel.quote:Op zondag 22 april 2012 00:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit ja! Klinkt simpel, maar je al eens aansluiten bij een club of vereniging die je aanspreekt gaat je op vele manieren helpen. Je doet aan zelfontplooiing, hebt ontspanning (beiden helpen voor rust in het hoofd) en je leert er mensen kennen met dezelfde interesses.
Het enige wat hier in de buurt zit is een sportschool die ik geblokkeerd heb van me bankpas omdat ze na afmelden nogsteeds dood leuk wouden stilzwijgent verlengen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:34 schreef rhubarbje het volgende:
Stap uit je comfort zone.
Voetbal is heus niet het enige in de buurt
verder hoor ik alleen maar een stapel excusus.
Als jij wil dat er iets veranderd moet je dat toch echt zlef doen. zorg voor momenten waar je andere ontmoet (cursus, clubje etc) en ga op zoek naar meer vrienden. Maar werk ook aan jezelf: je zelfvertrouwen en identiteit etc
Zodat je leven de grote ommekeer krijgt en alles lekker gaat. Ik kan je vertellen: zo werkt het nietquote:Op zondag 22 april 2012 00:40 schreef MichaelH26 het volgende:
ik probeer zelf aan een auto te komen om uit huis te gaan werk te kunnen zoeken verder dan het boere gat waar ik zit. Waar ik dan vervolgens ook een andere woning kan gaan zoeken zodra ik een auto heb.
Ik weet dat niet alles in eenkeer verandert. Maar waar ik nu zit wordt ik nogsteeds om de 2 dagen geconfronteerd met problemen van mijn ouders. En in de afgelopen 5 jaar heb ik er van die 5 ruim 2 jaar lang dag en nacht tussen gezeten en gezeik over me heen gehad. en in die tussentijd heb ik nu in de afgelopen 7 maanden ook wekenlijks gezeik met de vriendin van een goeie vriend van mij.quote:Op zondag 22 april 2012 00:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Zodat je leven de grote ommekeer krijgt en alles lekker gaat. Ik kan je vertellen: zo werkt het niet
Het is stapje voor stapje, een revolutie in je leven bestaat niet.
Wat let je buiten te komen dan?quote:Op zondag 22 april 2012 00:48 schreef MichaelH26 het volgende:
[..]
Ik weet dat niet alles in eenkeer verandert. Maar waar ik nu zit wordt ik nogsteeds om de 2 dagen geconfronteerd met problemen van mijn ouders. En in de afgelopen 5 jaar heb ik er van die 5 ruim 2 jaar lang dag en nacht tussen gezeten en gezeik over me heen gehad. en in die tussentijd heb ik nu in de afgelopen 7 maanden ook wekenlijks gezeik met de vriendin van een goeie vriend van mij.
Zolang ik hier in dit huis zit heb ik gewoon geen rust ik wordt eigenlijk dagenlijks in dit huis geconfronteerd er mee.
Zoals al gezegd: sport is niet alles. Neem een cursus Spaans, piano, tekenen, pottenbakken...etc. Verder ben je heel negatief en denk je dat er niets kan gebeuren omdat je geen auto hebt. Het zal waarschijnlijk lastiger zijn om dan werk te zoeken dat ontken ik niet, maar je komt overal met de fiets en/of het ov.quote:Op zondag 22 april 2012 00:40 schreef MichaelH26 het volgende:
[..]
Het enige wat hier in de buurt zit is een sportschool die ik geblokkeerd heb van me bankpas omdat ze na afmelden nogsteeds dood leuk wouden stilzwijgent verlengen.
Verder een tennis baan met 1jaar + wacht tijd voor een plekje en 2 voetbal clubs.
Het is niet zo zeer dat ik erg vindt om te sporten of dingen te doen heb tijden gehad dat alles "beter" ging en ik gewoon ma-vrij werk/school had en in weekend leuke dingen ging doen.
Het is nu alleen zo van alles is tegelijk en heeft verband met elkaar.. ik probeer zelf aan een auto te komen om uit huis te gaan werk te kunnen zoeken verder dan het boere gat waar ik zit. Waar ik dan vervolgens ook een andere woning kan gaan zoeken zodra ik een auto heb.
zoek een hobby vindt ik een goeie want ik zou niet zo zeer weten waar ik naar zou moeten zoeken. film en serie kijken zijn zo beetje mijn tijdsverdrijf.quote:Op zondag 22 april 2012 00:47 schreef Xetran het volgende:
Stel je niet zo aan en zoek een hobby. Kom buiten, of zoek een baan. Je leert vanzelf mensen kennen.
de situatie is niet ideeal maar dat is ie voor zo veel mensen niet. Wat ga je nu doen dan? Wachten tot de situatie veranderd en inzeteen op 1 paard zeg maar of ga je pro actief al wat ondernemen ipv jammeren?quote:Op zondag 22 april 2012 00:48 schreef MichaelH26 het volgende:
[..]
Ik weet dat niet alles in eenkeer verandert. Maar waar ik nu zit wordt ik nogsteeds om de 2 dagen geconfronteerd met problemen van mijn ouders. En in de afgelopen 5 jaar heb ik er van die 5 ruim 2 jaar lang dag en nacht tussen gezeten en gezeik over me heen gehad. en in die tussentijd heb ik nu in de afgelopen 7 maanden ook wekenlijks gezeik met de vriendin van een goeie vriend van mij.
Zolang ik hier in dit huis zit heb ik gewoon geen rust ik wordt eigenlijk dagenlijks in dit huis geconfronteerd er mee.
Er is inderdaad meer dan sport alleen. Ik doe zelf naast sport ook nog eens vrijwilligerswerk. Ik doe iets wat mij interesseert en ik doe het samen met andere mensen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ga fietsen of met het ov. Daar kom je in nederland ver mee hoor
en er is meer op de wereld als sport. Desnoods ga je ergens gratis stage lopen of zo
niet zo miepen
Neem morgen de trein naar de dichtsbijzijnde grotere stad. Ga eens wat wandelen door de straten, doe wat nieuwe indrukken op, maak je hoofd wat leeg, begeef je onder de mensen... Zijn kleine dingen die kunnen helpen om je cirkel te doorbreken.quote:Op zondag 22 april 2012 00:51 schreef MichaelH26 het volgende:
[..]
zoek een hobby vindt ik een goeie want ik zou niet zo zeer weten waar ik naar zou moeten zoeken. film en serie kijken zijn zo beetje mijn tijdsverdrijf.
Kom buiten .. het is hier een boere gat, ik ben geen uitgaans mensen af en toe zit ik gezellig bij mensen wat te drinken of ga ik langs buren maar daar houdt het mee op.
En zoek een baan makkelijker gezegt dan gedaan al 3 maanden bezig enige wat ik kon vinden is oproep kracht die nooit belt dus ook niks aan heb. zit nogsteeds te zoeken dagenlijks.
Je maakt alles je eigen probleem en vervolgens zeik je over het feit dat het je probleem is. Het is niet zo dat je geen keuze hebt he. Jij maakt de keuze om iets jouw probleem te maken. Je ouders, ja, dat is kut, maar daar zul je hard in moeten zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 00:48 schreef MichaelH26 het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar een steunende schouder of iemand om echt alles mee over te praten. En eigenlijk mijn allergrootste wens uit dit huis zijn en echt een plekje van mezelf hebbenquote:Op zondag 22 april 2012 00:54 schreef AlexanderC het volgende:
TS welke verandering zou je op korte termijn willen zien?
Auto, werk, eigen huis, vrienden, aansluiting bij een club waar ze graag series kijken...en dit alles het liefst zonder buiten te komen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:54 schreef AlexanderC het volgende:
TS welke verandering zou je op korte termijn willen zien?
Dat kun je wel vergeten. Die ga je niet vinden zonder heel veel tijd in te investeren, want dat noemen ze vrienden. Die komen niet uit de lucht vallen. En als je direct je shit bij zo iemand neerlegt denkt die ook van 'wtf is dit? ik moet die crap niet'.quote:Op zondag 22 april 2012 00:57 schreef MichaelH26 het volgende:
[..]
Ik ben opzoek naar een steunende schouder of iemand om echt alles mee over te praten. En eigenlijk mijn allergrootste wens uit dit huis zijn en echt een plekje van mezelf hebben
jij bent TS nietquote:Op zondag 22 april 2012 00:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Auto, werk, eigen huis, vrienden, aansluiting bij een club waar ze graag series kijken...en dit alles het liefst zonder buiten te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |