vuistregel is ongeveer:quote:Op zondag 22 april 2012 01:46 schreef Specularium het volgende:
Nee want zwaargewond wordt al gebruikt bij een botbreuk.
Mij lijkt dat er toch wel iets als ATB had moeten inkicken als treinen op hetzelfde baanvak komen.quote:Op zondag 22 april 2012 13:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan dit allemaal gebeuren door één menselijke fout?
Niet als ze onder de minimumsnelheid zaten.quote:Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mij lijkt dat er toch wel iets als ATB had moeten inkicken als treinen op hetzelfde baanvak komen.
Bij de ATB-Nieuwe Generatie is dat toch 10 km/u of zo? Bij de oude variant was het 40 km/u. Maar volgens mij zijn beide treinen voorzien van de ATB-NG.quote:Op zondag 22 april 2012 13:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet als ze onder de minimumsnelheid zaten.
Ah, zat ook al te wachtenquote:
Dat traject is nog 1e generatie?quote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bij de ATB-Nieuwe Generatie is dat toch 10 km/u of zo? Bij de oude variant was het 40 km/u. Maar volgens mij zijn beide treinen voorzien van de ATB-NG.
Tot nu toe alleen maar dankwoorden etc... Volgens mij hebben ze nog steeds geen idee wat er nu eigenlijk gebeurd is.quote:
Ja.quote:Op zondag 22 april 2012 14:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat traject is nog 1e generatie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Automatische_treinbeinvloeding
[ afbeelding ]
Dan zullen ze beiden met 39 km/u hebben gereden.quote:Op zondag 22 april 2012 14:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat traject is nog 1e generatie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Automatische_treinbeinvloeding
[ afbeelding ]
Omdat ze een extra uitzending inlassen, en vervolgens met NIKS komen.quote:
Wat dan?quote:Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Omdat ze een extra uitzending inlassen, en vervolgens met NIKS komen.
Terwijl ze het zelf al dondersgoed weten wat er mis is gegaan.
Ze zullen een vermoeden hebben, maar of ze alle mogelijkheden al hebben bekeken betwijfel ik. Dan moet je namelijk ook met machinisten praten.quote:Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Omdat ze een extra uitzending inlassen, en vervolgens met NIKS komen.
Terwijl ze het zelf al dondersgoed weten wat er mis is gegaan.
elk ongeluk betreft een menselijke fout.quote:Op zondag 22 april 2012 13:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan dit allemaal gebeuren door één menselijke fout?
Dat zeggen ze niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |