Tuurlijk niet uitchekken is gewoon keihard betalenquote:Op zondag 22 april 2012 06:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zouden al die mensen nu een boete krijgen omdat ze niet uitgelogged hebben
Misschien reed de dubbeldekker harder en ligt hij daarom meer in de kreukels? Ik weet te weinig van natuurkunde om er iets over te kunnen zeggen, maar wie weet.quote:Op zondag 22 april 2012 02:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
massa is juist profit in een tweezijdige aanrijding.
Bij een botsing zoals nu maakt het niet uit. De klap geeft een lancering in voorwaartse richting, door de 1ste wet van Newton.quote:Op zondag 22 april 2012 12:34 schreef BlueMage het volgende:
Zit me hier af te vragen of het in zo'n dubbeldekkergeval veiliger is om boven of onderin te zitten.
Je wordt eigenlijk niet gelanceerd. De trein stopt, maar jij blijft met 50 km/u in die richting bewegen.quote:Op zondag 22 april 2012 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij een botsing zoals nu maakt het niet uit. De klap geeft een lancering in voorwaartse richting, door de 1ste wet van Newton.
Ja, klopt. Da's een betere uitleg.quote:Op zondag 22 april 2012 12:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je wordt eigenlijk niet gelanceerd. De trein stopt, maar jij blijft met 50 km/u in die richting bewegen.
vuistregel is ongeveer:quote:Op zondag 22 april 2012 01:46 schreef Specularium het volgende:
Nee want zwaargewond wordt al gebruikt bij een botbreuk.
Mij lijkt dat er toch wel iets als ATB had moeten inkicken als treinen op hetzelfde baanvak komen.quote:Op zondag 22 april 2012 13:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan dit allemaal gebeuren door één menselijke fout?
Niet als ze onder de minimumsnelheid zaten.quote:Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mij lijkt dat er toch wel iets als ATB had moeten inkicken als treinen op hetzelfde baanvak komen.
Bij de ATB-Nieuwe Generatie is dat toch 10 km/u of zo? Bij de oude variant was het 40 km/u. Maar volgens mij zijn beide treinen voorzien van de ATB-NG.quote:Op zondag 22 april 2012 13:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet als ze onder de minimumsnelheid zaten.
Ah, zat ook al te wachtenquote:
Dat traject is nog 1e generatie?quote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bij de ATB-Nieuwe Generatie is dat toch 10 km/u of zo? Bij de oude variant was het 40 km/u. Maar volgens mij zijn beide treinen voorzien van de ATB-NG.
Tot nu toe alleen maar dankwoorden etc... Volgens mij hebben ze nog steeds geen idee wat er nu eigenlijk gebeurd is.quote:
Ja.quote:Op zondag 22 april 2012 14:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat traject is nog 1e generatie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Automatische_treinbeinvloeding
[ afbeelding ]
Dan zullen ze beiden met 39 km/u hebben gereden.quote:Op zondag 22 april 2012 14:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat traject is nog 1e generatie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Automatische_treinbeinvloeding
[ afbeelding ]
Omdat ze een extra uitzending inlassen, en vervolgens met NIKS komen.quote:
Wat dan?quote:Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Omdat ze een extra uitzending inlassen, en vervolgens met NIKS komen.
Terwijl ze het zelf al dondersgoed weten wat er mis is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |