Yankees maken in de 7th de 2-0.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef Terreros85 het volgende:
Verschil tussen de A's en de Yankees is op dit moment een homerun van Andruw Jones. Nog steeds belangrijk op zijn tijd.
Yankee stadium staat zeker op mijn verlanglijstje. Zelfs als fan van de Red Sox (aartsrivaal van de Yankees). Die overwinning na een nederlaag is niet vreemd hoor. Teams spelen 162 wedstrijden en verdelen dit in series van 3/4 wedstrijden. Het winnen van zo'n serie is het belangrijkste. Een nederlaag tegen de Royals kan gebeuren. Maar het is altijd leuker als je bij een overwinning geweest bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 07:52 schreef linebear het volgende:
Vorige week een wedstrijd van de Yankees bijgewoond. Yankees tegen Royals... Geweldig om mee te maken. Zo'n sfeer, echt super. En de Yankees wonnen ook nog eens (3-2) terwijl ze de dag ervoor met 6-0 verloren...
De derde wedstrijd wonnen ze ook met 8-2 of zo ietsquote:Op maandag 28 mei 2012 10:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Yankee stadium staat zeker op mijn verlanglijstje. Zelfs als fan van de Red Sox (aartsrivaal van de Yankees). Die overwinning na een nederlaag is niet vreemd hoor. Teams spelen 162 wedstrijden en verdelen dit in series van 3/4 wedstrijden. Het winnen van zo'n serie is het belangrijkste. Een nederlaag tegen de Royals kan gebeuren. Maar het is altijd leuker als je bij een overwinning geweest bent.
gatver. Enige ploeg waar ik hem niet had willen zien.quote:
Wrigley Field staat nog op mijn lijstje voor een bezoekje. Een van de laatste tempels in de VS. Fenway Park heb ik al afgekruist.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:04 schreef maartena het volgende:
Ben dit weekend nog langs Wrigley Field gereden..... niet voor een wedstrijd, ik had andere dingen te doen in Chicago, maar toch leuk om even het stadion te zien.
Angels doen het goed trouwens, winning streak van 8 wedstrijden!
Thanks voor de tip! 30 for 30 is briljant!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Wrigley Field staat nog op mijn lijstje voor een bezoekje. Een van de laatste tempels in de VS. Fenway Park heb ik al afgekruist.
30 for 30 keert weer terug op ESPN. Documentaires over sport. Dit keer ook korte films en eentje staat al op de site van de serie. Pete Rose, 71 jaar en één van de beste hitters aller tijden slijt zijn dagen tegenwoordig in Las Vegas waar hij een levende attractie is. Mensen mogen met hem op de foto. Wat een treurigheid, maar het is absoluut must-see:
Erg mooie prestatie.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 05:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Eerste no hitter in de historie van de Mets door Santana
Toch opvallend hoe veel grote namen al op de DL hebben gestaan of nog steeds staan dit jaar...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:29 schreef Terreros85 het volgende:
Intussen in LA. Kemp vier weken aan de kant. En vijf op rij verloren. Free falling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |