Lol. Twee threads op FB hierquote:Op zondag 22 april 2012 00:20 schreef JK1982 het volgende:
Nee, ook elders berichten aan het bijhouden
quote:Op zondag 22 april 2012 00:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hier ook wat FB chat, fok PM, DM en topique..
Sorry als ik wat laat reageer
Nog niet..quote:Op zondag 22 april 2012 00:28 schreef vannelle het volgende:
By the way JK, wanneer kwam er nou iemand voor je motor kijken?
Ja, maar denk nooit dat hij dat ervoor gaat geven..quote:
Daarom wil ik daar ongeveer op uitkomen..quote:
Is goed, welterusten.. Ik ga ook maar eens aanstalten maken denk ik..quote:Op zondag 22 april 2012 00:38 schreef Merlijn het volgende:
Anyway.... Ik spreek jullie straks weer. Lekker in bed nog wat TV kijken...
Als het jou dat waard is......doen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, maar denk nooit dat hij dat ervoor gaat geven..
Meestal heb ik zoiets van: ik wil ergens in het midden eindigen. Dus in dit geval zou dat uitkomen op ¤ 5.950,=
Truste voor straks!quote:Op zondag 22 april 2012 00:38 schreef Merlijn het volgende:
Alvast weltrusten, ik ga ook richting bedjequote:Op zondag 22 april 2012 00:38 schreef Merlijn het volgende:
You 2quote:Op zondag 22 april 2012 00:40 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Alvast weltrusten, ik ga ook richting bedje
Dat is wel heel vaag inderdaadquote:Op zondag 22 april 2012 00:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als het jou dat waard is......doen.
Soms snap je ze niet trouwens.
Ooit eens een motor te koop gehad voor 750, geen enkele reactie.
* vannelle dacht : te goedkoop is ook niet goed.
Nieuwe advertentie: 1500
En jawel, er kwam iemand.
Ik heb em ook eerder gezien voor 750, maar heb toen niet gereageerd.
Ik: Welke ad reageer je nu op?
Hij: Die van 1500
Ik: Dan issie voor 1500 van jou.
En verkocht.
Vaag idd, daarom heb ik het ook onthouden.quote:Op zondag 22 april 2012 00:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaag inderdaad
Nouja, anyway.. ik ga ook richting bed. Wordt straks om 8.30 opgehaald, dus dan moet ik klaarstaan..
Slaap lekker allemaal!
Travian en Skype zijn tijdskillers.quote:Op zondag 22 april 2012 01:30 schreef Papabear het volgende:
Doordeweeks zitten ze hier tot 4 uur 's nachts en in het weekend ligt iedereen voor 1 uur plat
Hey beautyquote:Op zondag 22 april 2012 01:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haaaalllloooooooooo zijn we nog wakker?
ASAP lekkertjequote:Op zondag 22 april 2012 02:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hoorrr ik daar kindjes maken? Wanneerrrrrrrrr tijgerrr?
Daar verdien ik m'n brood meequote:Op zondag 22 april 2012 02:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
gewoon een stuk dom ouwehoeren. Daarmee kom je een eind
Het begint daarvoor alquote:Op zondag 22 april 2012 02:14 schreef vannelle het volgende:
Ik moet toch es op een bowlingmeeting komen, pas daarna wordt het leuk volgens mij.
Have fun Yska!
In een berenpak toch met dahlia's op je hoofd?quote:
Nee, een leeuwenpakquote:Op zondag 22 april 2012 02:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In een berenpak toch met dahlia's op je hoofd?
Ik was niet op de meet dus kweenie maargoed ik zal hier weewr eens socializenquote:Op zondag 22 april 2012 02:14 schreef vannelle het volgende:
Ik moet toch es op een bowlingmeeting komen, pas daarna wordt het leuk volgens mij.
Have fun Yska!
Ohja tulijk, ING :pquote:
I know, was niet helemaal serieus.quote:
Hoor net dat de pret voor die tijd al begint.quote:Op zondag 22 april 2012 02:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik was niet op de meet dus kweenie maargoed ik zal hier weewr eens socializen
Chateau du Migrainequote:Op zondag 22 april 2012 02:19 schreef komrad het volgende:
Wat voor wijntje heb je Papabear?
enne: hoe gaat het met je?
net terug van een gezellig feestje, gaat lekker dusquote:Op zondag 22 april 2012 02:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Chateau du Migraine
Nee hoor, gewoon een huiswijntjeGaat super hier, alles oke
In huize komrad ook?
Is een supergeil huiswijntjequote:Op zondag 22 april 2012 02:26 schreef komrad het volgende:
[..]
net terug van een gezellig feestje, gaat lekker dus
Huiswijn hoeft niets mis mer te zijn!
Alles goed met de kleine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |