Hey beautyquote:Op zondag 22 april 2012 01:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haaaalllloooooooooo zijn we nog wakker?
ASAP lekkertjequote:Op zondag 22 april 2012 02:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hoorrr ik daar kindjes maken? Wanneerrrrrrrrr tijgerrr?
Daar verdien ik m'n brood meequote:Op zondag 22 april 2012 02:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
gewoon een stuk dom ouwehoeren. Daarmee kom je een eind
Het begint daarvoor alquote:Op zondag 22 april 2012 02:14 schreef vannelle het volgende:
Ik moet toch es op een bowlingmeeting komen, pas daarna wordt het leuk volgens mij.
Have fun Yska!
In een berenpak toch met dahlia's op je hoofd?quote:
Nee, een leeuwenpakquote:Op zondag 22 april 2012 02:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In een berenpak toch met dahlia's op je hoofd?
Ik was niet op de meet dus kweenie maargoed ik zal hier weewr eens socializenquote:Op zondag 22 april 2012 02:14 schreef vannelle het volgende:
Ik moet toch es op een bowlingmeeting komen, pas daarna wordt het leuk volgens mij.
Have fun Yska!
Ohja tulijk, ING :pquote:
I know, was niet helemaal serieus.quote:
Hoor net dat de pret voor die tijd al begint.quote:Op zondag 22 april 2012 02:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik was niet op de meet dus kweenie maargoed ik zal hier weewr eens socializen
Chateau du Migrainequote:Op zondag 22 april 2012 02:19 schreef komrad het volgende:
Wat voor wijntje heb je Papabear?
enne: hoe gaat het met je?
net terug van een gezellig feestje, gaat lekker dusquote:Op zondag 22 april 2012 02:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Chateau du Migraine
Nee hoor, gewoon een huiswijntjeGaat super hier, alles oke
In huize komrad ook?
Is een supergeil huiswijntjequote:Op zondag 22 april 2012 02:26 schreef komrad het volgende:
[..]
net terug van een gezellig feestje, gaat lekker dus
Huiswijn hoeft niets mis mer te zijn!
Alles goed met de kleine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |