Lol niemand gaat je kunnen identificeren aan de hand van dit wazige verhaal en een leeftijd hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:23 schreef degek het volgende:
ik wil niet te persoonlijk worden, maar tussen de 18 en 25.
Verlatingsangst is het niet, ik hou gewoon heel veel van haar.
maar niet van haar beste vriendin.;-)
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef degek het volgende:
nu was mijn vraag, wat kan ik hier aan doen?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef degek het volgende:
en praten heeft geen zin, wand dan krijg ik toch maar te horen: ze is nu eenmaal mijn beste vriendin, we kennen elkaar al jaren, dus leer er maar mee leven.
Een vrouw/meisje naar mijn hart. Keurige instelling.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef degek het volgende:
en praten heeft geen zin, wand dan krijg ik toch maar te horen: ze is nu eenmaal mijn beste vriendin, we kennen elkaar al jaren, dus leer er maar mee leven.
Sorry hoor, maar ... je bent twaalf?quote:
Uitmaken, je vriendin verdient beter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef degek het volgende:
hoi iedereen
mijn vriendin heeft een beste vriendin en ze kennen elkaar al jaren.
maar door de tijd heen heb ik ruzie gekregen met haar beste vriendin.
en op dit moment kan ik haar niet uitstaan.
iedere keer als ze met elkaar bellen, sms'en enz...
dan krijg ik al een raar gevoel.
maar ze spreken nu ook al meerdere keren per week af met haar beste vriendin om iets te gaan doen.
en daar voel ik me al helemaal niet happy mee. (het sloopt me echt).
Is het heus?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
Het goedmaken?
Ik zou het niet oke vinden als mijn lief mij geen vriendin gunt en moeilijk doet... en als hii me zou laten kiezen zou ik niet voor hem gaan... dus haal je maar niets in je hoofd
En omdat ze zo vaak afspreken is het moeilijker voor hem om er mee om te gaan.quote:Op zondag 22 april 2012 15:45 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk het probleem dat jou "sloopt", het feit dat je vriendin regelmatig afspreekt met haar vriendin of het feit dat je haar vriendin niet moet?
Waarom zou je er iets aan willen doen? Het is haar beste vriendin. Dat jij niet met haar door 1 deur kunt betekent dat jullie elkaar beter uit de weg kunnen gaan, daar staat je vriendin verder buiten. Verder niet teveel aandacht aan schenken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef degek het volgende:
Luister naar deze man!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:00 schreef speknek het volgende:
Da's heel normaal in de wereld van de vrouw. Als je ruzie hebt met iemand ga je naar je beste vriendin om je gal te spuwen en dan zegt die vriendin 'nou inderdaad, wat een eikel!'. Dan hebben ze gewoon bevestiging nodig van een andere vrouw, in tegenstelling tot mannen, die misschien iets zinnigs zouden zeggen.
Beter leer je ermee te dealen, want ik ben geneigd die vriendin gelijk te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |