Gewoon uit laten deuken door een paar Polen, eitje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degene die denken dat de klap met 2 van zo'n zware treinen wel meevalt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon uit laten deuken door een paar Polen, eitje.
was maar een paar minquote:
Kreukelzones, dit geeft helemaal geen goed beeld. Als je de andere foto's bekijkt zie je dat het passagiersgedeelte nog helemaal intact is! En dat is ook precies de bedoeling.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degene die denken dat de klap met 2 van zo'n zware treinen wel meevalt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:09 schreef iBenny het volgende:
Muisje, jij wint...
NS-dienstregeling Amsterdam zondag normaal
Ik vind het eigenlijk op alle fotos lijken alsof de materiele schade wel meevalt, en dat de klap ook wel meeviel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degene die denken dat de klap met 2 van zo'n zware treinen wel meevalt.
Correct, maar zoals eerder in het topic gezegd is waren beide treinen overvol, dus zullen ook de balkons vol geweest zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:10 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Kreukelzones, dit geeft helemaal geen goed beeld. Als je de andere foto's bekijkt zie je dat het passagiersgedeelte nog helemaal intact is! En dat is ook precies de bedoeling.
Die berichten van jou lopen altijd een half uur achter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef plopkweker het volgende:
UPDATE 22:46 UUR Door de treinbotsing in Amsterdam zijn 136 gewonden gevallen. Onder hen zijn 56 zwaargewonden: 13 zijn zeer ernstig gewond en 43 ernstig. Nog eens 80 passagiers zijn lichtgewond geraakt. Alle gewonden zijn inmiddels uit de treinen gehaald.
Zo is het op dit moment.
Ik vind jou wel een beetje negatief overkomen hoor. Die jongen doet ook maar z'n best.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die berichten van jou lopen altijd een half uur achter.
Waarschijnlijk hebben de reizigers in de Sprinter(de witte trein) de meeste schade opgelopen. Die stond(!) blijkbaar helemaal vol met mensen, bij een klein beetje remmen vlieg je al alle kanten op. Met zo'n grote knal kan ik me best voorstellen dat mensen dan worden gelanceerd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk op alle fotos lijken alsof de materiele schade wel meevalt, en dat de klap ook wel meeviel.
De treinen reden "enkele tientallen kilometers per uur". Stel dat ze beide 20km/u reden, dan is de totale klap 40 km/u. Als je zonder gordels met een auto met 40km/u tegen een muur rijdt, kop je echt wel een deukje in de voorruit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het eigenlijk op alle fotos lijken alsof de materiele schade wel meevalt, en dat de klap ook wel meeviel.
Wat heb je aan nieuws van een half uur geleden dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een beetje negatief overkomen hoor. Die jongen doet ook maar z'n best.
Door de beperkte vervorming was de remweg ook veel korter, resulterend in een flinke lancering voor de passagiers (die hun eigen snelheid willen behouden door de eerste wet van Newton)quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk op alle fotos lijken alsof de materiele schade wel meevalt, en dat de klap ook wel meeviel.
Je vergeet de kreukelzones van beide treinen, dit gaat niet op.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De treinen reden "enkele tientallen kilometers per uur". Stel dat ze beide 20km/u reden, dan is de totale klap 40 km/u. Als je zonder gordels met een auto met 40km/u tegen een muur rijdt, kop je echt wel een deukje in de voorruit.
Een auto heeft ook een kreukelzone. En toch ga je met je hoofd tegen de voorruit aan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef Duvel het volgende:
Je vergeet de kreukelzones van beide treinen, dit gaat niet op.
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die berichten van jou lopen altijd een half uur achter.
Niet veel, maar gezien er verder ook weinig nieuws te melden valt kan het geen kwaad af en toe een samenvatting te zien voor mensen die niet de hele tijd in dit topic zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat heb je aan nieuws van een half uur geleden dan.
Klopt helemaal, hoewel overvol niet bestaat. Omdat vrijwel altijd 1 persoon, 2 stoelen in beslag neemt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correct, maar zoals eerder in het topic gezegd is waren beide treinen overvol, dus zullen ook de balkons vol geweest zijn.
Het is aannemelijk dat beide treinen 60 km/u redenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De treinen reden "enkele tientallen kilometers per uur". Stel dat ze beide 20km/u reden, dan is de totale klap 40 km/u. Als je zonder gordels met een auto met 40km/u tegen een muur rijdt, kop je echt wel een deukje in de voorruit.
De kracht wordt ook verdeeld over de massa van de twee treinen. Je komt dus niet op 40 uit, maar gewoon een klap van 20 km/u.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De treinen reden "enkele tientallen kilometers per uur". Stel dat ze beide 20km/u reden, dan is de totale klap 40 km/u. Als je zonder gordels met een auto met 40km/u tegen een muur rijdt, kop je echt wel een deukje in de voorruit.
Die 20km/u was idd best case scenario.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:18 schreef KopieerMachine het volgende:
Het is aannemelijk dat beide treinen 60 km/u reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |