En ondertussen hebben ze wel m'n telefoon geblokkeerd omdat ik zogenaamd over m'n belplafond heen ben gegaanquote:Sorry!
Momenteel is Simpel in onderhoud.
Daarom zijn we even niet bereikbaar.
Onaangekondigd, en een hele zaterdag lang................quote:
Ook mensen met een BKR notering hebben recht op telefoniequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Kandijfijn het volgende:
Dat is toch zo'n maatschappij met een kutservice? Waar je vooraf moet betalen etc?
Alleen mensen met een negatieve BKR hebben daar volgens mij een abbo/.
Vanzelfsprekend, maar hun service was wel zoooooooo kudt dat ik mezelf niet voor kan stellen dat mensen er anders bij zullen komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:48 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Ook mensen met een BKR notering hebben recht op telefonie
Ik heb geen BKR notering... Simpel was voor mij het goedkoopst omdat ik vrij weinig bel, minder dan 100 minuten per maand. Dus zijn mijn maandelijkse kosten maar 2,50 euro. Dat doet geen enkele andere provider Simpel na, ook niet bij prepaid.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar hun service was wel zoooooooo kudt dat ik mezelf niet voor kan stellen dat mensen er anders bij zullen komen.
Tegenwoordig checken telefoonmaatschapijen niet meer bij BKR alleen maar bij preventel volgens mij.
Ik zal gewoon snel regelen dat je bij Hi o.i.d terecht komt
Dat was zomaar een voorgevoel...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef Superthomas het volgende:
TS, waarom denk je meteen dat Simpel gehackt is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |