abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110607635
Hier is die dan, het volledige rapport van het CPB.

http://content1d.omroep.n(...)_doorrekeningcpb.pdf
pi_110607948
Ik ben nog niet zo ondersteboven van de resultaten..... maar zo te lezen hadden ze plannen ons wel een eind in de goede richting kunnen helpen.

Ik ben benieuwd wat de resultaten van het CPB zijn als er nu een jaar lang wordt gevochten in de politiek en er weer nieuwe verkiezingen gehouden moeten worden.
  zaterdag 21 april 2012 @ 20:48:47 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_110608355
Is de volgorde niet totaal verkeerd?
Een stel nitwits maken plannen gebaseerd op "ik wil dit en dan moet jij dat doen", waarna het CPB het gaat doorrekenen... Kan dit niet eens worden omgedraaid?
Dus: het CPB rekent een paar honderd (of een paar miljioen) scenario's door, gooi op alle mogelijkheden een gevoeligheidsanalyse, en kijk dan eens wat er uitkomt als beste scenario. Laat vervolgens de politici aan de hand van de feiten een besluit nemen.
censuur :O
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 april 2012 @ 20:58:24 #4
862 Arcee
Look closer
pi_110608853
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 20:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Een stel nitwits maken plannen gebaseerd op "ik wil dit en dan moet jij dat doen", waarna het CPB het gaat doorrekenen... Kan dit niet eens worden omgedraaid?
Dus: het CPB rekent een paar honderd (of een paar miljioen) scenario's door, gooi op alle mogelijkheden een gevoeligheidsanalyse, en kijk dan eens wat er uitkomt als beste scenario. Laat vervolgens de politici aan de hand van de feiten een besluit nemen.
Als dat praktisch uitvoerbaar is lijkt me dat een prima idee. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_110608935
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 20:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Een democratische planeconomie dus, althans voor de collectieve sector.
pi_110609194
Ik zie nou niet direct wat Wilders' probleem nou is. Wel is te zien dat de hoge inkomens er het minst op achteruit gaan.
  zaterdag 21 april 2012 @ 21:06:48 #7
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_110609289
Het grote probleem is gewoon dat we twee jaar geleden al keihard aan de slag hadden gemoeten met bezuinigingen en hervormingen.

In plaats daarvan heeft de VVD haar natte droom uitgevoerd en eenmalig zoveel mogelijk gekort op wat je zou kunnen noemen linkse hobby's (iets wat vrij weinig heeft opgeleverd en op de lange termijn alleen maar heeft gekost - hell, op de korte termijn heeft het ook niet zo veel goeds gedaan, getuige de koopkrachtdaling en werkeloosheidstijging) zonder te kijken naar structurele oplossingen en hervormingen.

Dat ze nu zeven weken ontiegelijk hebben moeten stressen is in het Catshuis is daar aan te wijten.

Dat het ook nog eens niet gelukt is in het Catshuis is alleen maar tragisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')