Dat ook, maar de andere-ander doet alsof ze een dragqueen act is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond die ander ook behoorlijk overdrijven
Dat jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
In Nederland zouden ze allebei doormogen
ditquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
In Nederland zouden ze allebei doormogen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:38 schreef Day het volgende:
Heeft groene broek nou meer tekst?
Of lijkt dat maar zo door haar gekrijs?
Komt ook door de keuze van liedjes denk ik, maar ja ik denk hetzelfdequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef Day het volgende:
Ik vond alle battles tor nu toe behoorlijk schreeuwerig.
bij ons wordt lef niet gewaardeerd, zie TVK waarbij een jongen die alles binnen 1 octaaf zingt in de finale staatquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef Day het volgende:
Moet je ze bij The Voice of North Korea eens horenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef Day het volgende:
Ik vind lef en het door een microfoon schreeuwen, denkend dat het beter klinkt, niet het zelfde.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
bij ons wordt lef niet gewaardeerd, zie TVK waarbij een jongen die alles binnen 1 octaaf zingt in de finale staat
Hey!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]ik vind die kale eng uit haar ogen kijken. Dus van mij mag die groene broek door.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
Mja, van mij had Kristen ook door gemogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |