op internet nietquote:
Godver, ik wilde m net posten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:59 schreef rulerofdeath het volgende:
http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2012-04-22T0655
van haaksbergen naar enschede
quote:
iedereen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, iedereen zit bij D. Ik zit een saai Excelsior - Twente te kiekn.
ik blijkbaar ook niet.quote:
Insert flauwe grap mbt komenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Insert flauwe grap mbt komen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Insert flauwe grap mbt komen
*voelt zich buitengesloten*quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, iedereen zit bij D. Ik zit een saai Excelsior - Twente te kiekn.
Geen idee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zie nu pas de TT.![]()
![]()
Is het gezellig daar bij D?
Ik hoef het niet eens meer te weten.quote:
Np bro \m/quote:
Hoe laat ging je erin?quote:
toen ik wegging gewoon? Ja idd ook niet veel slaapquote:Op zondag 22 april 2012 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe laat was het.. Half 7? 7 uur?
Ja, nog ff wat opgeruimd en toen naar bedquote:Op zondag 22 april 2012 12:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
toen ik wegging gewoon? Ja idd ook niet veel slaap
Juist.quote:Op zondag 22 april 2012 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, nog ff wat opgeruimd en toen naar bed
Gelukkig deed de cam bij jou t niet. Heb ik toch nog ff kunnen slapen zonder nachtmerriesquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 12:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gelukkig deed de cam bij jou t niet. Heb ik toch nog ff kunnen slapen zonder nachtmerries
;iquote:Op zondag 22 april 2012 12:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gelukkig deed de cam bij jou t niet. Heb ik toch nog ff kunnen slapen zonder nachtmerries
Goeiemorgenquote:
Oh okquote:
Hmmm volgens mij vannacht toch? Ofniet? Ik weet het nietquote:Op zondag 22 april 2012 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh ok
Had ik je al gefeliciteerd?
quote:Op zondag 22 april 2012 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag, Hen!![]()
Ja vannacht hier op pag 1 en nog via de cam volgens mijquote:Op zondag 22 april 2012 16:46 schreef norich het volgende:
[..]
Hmmm volgens mij vannacht toch? Ofniet? Ik weet het niet![]()
Klopt jaquote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja vannacht hier op pag 1 en nog via de cam volgens mij
Ik herinner me iig "Henrike wat ben je mooi!" te hebben gezegd![]()
Neequote:
Haha ja dat weet ik ook nogquote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En maar rukkenquote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
Smorreges!quote:
quote:
quote:
quote:
maar kreeg je geen bezoek vandaag?quote:Op zondag 22 april 2012 20:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]![]()
Wel gewoon 14 uur geslapen ofzo.
Blijkbaar werkt het dus toch, als je jezelf maar genoeg naar de klote helpt, slaap je gewoon. Punt.
Eindelijk.![]()
Ja. Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik wakker werd. Niks gehoord, niks gezien. Geen gemist gesprek, geen sms, geen mail, geen pm, geen niks.quote:Op zondag 22 april 2012 20:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar kreeg je geen bezoek vandaag?
quote:Op zondag 22 april 2012 21:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik wakker werd. Niks gehoord, niks gezien. Geen gemist gesprek, geen sms, geen mail, geen pm, geen niks.
Dus het zal wel, morgen weer een dag. (en even mijn bezoek bellen morgen.)
Meur zequote:Op zondag 22 april 2012 21:35 schreef Redbaron het volgende:
Joah.. maar ns sloapn![]()
Wekkertje gaat weer om 3.20u
Als PSV weet te winnen is het het meest ideaal ja. Hoewel een gelijkspel tussen Twente en Ajax ons ook wel goed uit zou komen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Twente gaat volgende week winnen van Ajax en Feyenoord speelt gelijk tegen AZ
is David ook wel blij mee gok ik![]()
ja hallo, daar hebben wij dan niet zoveel (eigenlijk niks) aanquote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als PSV weet te winnen is het het meest ideaal ja. Hoewel een gelijkspel tussen Twente en Ajax ons ook wel goed uit zou komen.
Basquote:Op maandag 23 april 2012 09:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wouter
Vandaag niet zo knettervroeg werken nee?
Kiek.. dat bunt goede vooruitzichten..quote:Op maandag 23 april 2012 09:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bas
nee, ik hoop dat dat d'r zo'n beetje af is.
maar volgende week heb ik mooi vakantie
Ja zag je niet dat ze een harde kreeg toen ze met Justin praattequote:
quote:Op maandag 23 april 2012 10:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja zag je niet dat ze een harde kreeg toen ze met Justin praatte
Ook wel van jou hoor.quote:
quote:
Mijn aanwezigheid was genoeg :8quote:Op maandag 23 april 2012 09:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb je nog een leuke cadeau voor Hen gekocht, Bas?
quote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuwe telefoon besteld + abo
HTC One X
jij hebt wel vaak nieuwe telefoons ofniet?quote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
HTC One X
Nee hoor?quote:Op maandag 23 april 2012 12:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij hebt wel vaak nieuwe telefoons ofniet?
ah, oke. Ik dacht al, het is ja zowat niet te betalen om elk halfjaar een nieuwe mobiel te halenquote:Op maandag 23 april 2012 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor?
Ja, m'n huidige heb ik kort, doordat de vorige stuk was
Maar nu verloopt m'n abo, moet ik ineens het dubbele gaan betalen voor de helft van de diensten
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op maandag 23 april 2012 12:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik heb een brandwond tussen mijn tieten.
Nou.,quote:
Wat een mongolen lopen er ook rond soms.quote:Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou.,Ik stond vrijdag, toen de kroeg dicht was, te ouwehoeren met iemand, en toen voelde ik pijn, alsof iemand een elastiekje tegen me aanschoot.
Dus ik grijp tussen mijn tieten (want daar voelde ik het) en gooi er iets uit, dikke vonkenregen uit mijn voorgevel.![]()
Was t een brandende peuk, die iemand 10 meter verderop zonder te kijken van zich afschoot.
Had helemaal niet door dat het zo erg was. Hele weekend geslapen, dus niet echt naar gekeken ofzo. Vanochtend zag ik het pas.![]()
Ongeveer 1 cm bij 1 cm
quote:Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou.,Ik stond vrijdag, toen de kroeg dicht was, te ouwehoeren met iemand, en toen voelde ik pijn, alsof iemand een elastiekje tegen me aanschoot.
Dus ik grijp tussen mijn tieten (want daar voelde ik het) en gooi er iets uit, dikke vonkenregen uit mijn voorgevel.![]()
Was t een brandende peuk, die iemand 10 meter verderop zonder te kijken van zich afschoot.
Had helemaal niet door dat het zo erg was. Hele weekend geslapen, dus niet echt naar gekeken ofzo. Vanochtend zag ik het pas.![]()
Ongeveer 1 cm bij 1 cm
Volgende keer dus niet meer naar de kroeg, krijg je ook geen brandplekkerquote:Op maandag 23 april 2012 14:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ongeveer 1 cm bij 1 cm
T scheelde wel dat ik hem kende, en dat ik onwijs dronken was (net als hij en de man waar ik mee stond te ouwehoeren.quote:Op maandag 23 april 2012 14:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat een mongolen lopen er ook rond soms.
Heb zelf trouwens eens tijdens geouwehoer een peuk in m'n oog gehad. Da's ook geen pretje
Enige juiste reactie.quote:
Thuis zijn is voor mij ook niet veilig hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 14:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Volgende keer dus niet meer naar de kroeg, krijg je ook geen brandplekker
Jijquote:Op maandag 23 april 2012 14:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thuis zijn is voor mij ook niet veilig hoor.
Dan scheur ik enkelbanden, stoot ik mijn knie tegen het bed zodat ik een joekel van een ei op mijn knie heb, vergeet ik dat er een kast naast mijn bed staat en heb ik een bult op mijn kop, loop ik tegen de open vaatwasser aan, struikel ik over een opstapje...
Ach.
Wow, lees ik dat nou goed?quote:Op maandag 23 april 2012 14:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Volgende keer dus niet meer naar de kroeg, krijg je ook geen brandplekker
Niet meer naar de kroeg, is niet zoiets als "haal nooit meer adem"quote:Op maandag 23 april 2012 14:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Wow, lees ik dat nou goed?
VERWIJDER JEZELF UIT DIT TOPIC!
"Niet meer naar de kroeg.."
Bij Machiel bijna wel..quote:Op maandag 23 april 2012 14:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet meer naar de kroeg, is niet zoiets als "haal nooit meer adem"
Zo'n ontzettende kluns is best humorquote:Op maandag 23 april 2012 14:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thuis zijn is voor mij ook niet veilig hoor.
Dan scheur ik enkelbanden, stoot ik mijn knie tegen het bed zodat ik een joekel van een ei op mijn knie heb, vergeet ik dat er een kast naast mijn bed staat en heb ik een bult op mijn kop, loop ik tegen de open vaatwasser aan, struikel ik over een opstapje...
Ach.
Snel de boxe dichtquote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gottegot, jahoorIk zit Game of Thrones te kijken, en net tijdens de scene waarin de ene blote chick de ander van het geperverteerde koninkje af moet ranselen komt ma binnengelopen
Valt best mee hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo'n ontzettende kluns is best humor
quote:
Game of Thronesquote:Op maandag 23 april 2012 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gottegot, jahoorIk zit Game of Thrones te kijken, en net tijdens de scene waarin de ene blote chick de ander van het geperverteerde koninkje af moet ranselen komt ma binnengelopen
Jij ook fan?quote:
Yeah, morgen dus amandelen eruit?quote:Op maandag 23 april 2012 15:18 schreef Lonaa het volgende:
Ziekenhuis belde net. Moet me morgen om 10:30 melden.
Ja behoorlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij ook fan?
Heb jij ook elke keer zin om die Joffrey verrot te slaan als 'ie in beeld komt?
Jups!quote:Op maandag 23 april 2012 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yeah, morgen dus amandelen eruit?
Sowieso die rotkopquote:Op maandag 23 april 2012 15:49 schreef norich het volgende:
[..]
Ja behoorlijk.Wat een misselijk mannetje
![]()
quote:
Smooth...quote:Op maandag 23 april 2012 16:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet het te likken item koud zijn???
Om een brandwondje niet meer naar de kroeg.. dan wel jaquote:Op maandag 23 april 2012 14:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet meer naar de kroeg, is niet zoiets als "haal nooit meer adem"
Ja.quote:Op maandag 23 april 2012 16:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet het te likken item koud zijn???
Ik ben heel benieuwd of dat straks anders is als mijn amandelen eruit zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 16:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
moet denk ik wel soepel door de keel glijden
Juist.quote:Op maandag 23 april 2012 16:52 schreef haakon het volgende:
[..]
Om een brandwondje niet meer naar de kroeg.. dan wel ja
quote:Op maandag 23 april 2012 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi dat uitgerekend jij dat zegt
Seizoen 2, afl. 4quote:Op maandag 23 april 2012 17:21 schreef norich het volgende:
[..]
Hoer ver ben je eigenlijk met kijken?
Preitaart!quote:Op maandag 23 april 2012 18:15 schreef Redbaron het volgende:
Vanmiddag gesport, zo preitaart eten en dan naar bed..
Mwa, zoals gewoonlijk hequote:
Meh, nog steeds geen vooruitgang?quote:Op maandag 23 april 2012 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, zoals gewoonlijk he
Zit een beetje te Skyrimmen, twijfel tussen verdergaan op m'n dark elf assassin en een nieuw character te starten...
isse stuk?quote:
oei, nice!quote:Op maandag 23 april 2012 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
HTC One X
Jong Twente kampioenquote:Op maandag 23 april 2012 17:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en naar Heracles tegen de Graafschap
Beloften
Später
voor nieuwe bandenquote:
Ben idd een nieuwe begonnen, een nord battlemagequote:Op maandag 23 april 2012 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh, nog steeds geen vooruitgang?![]()
Ik zou met een nieuwe beginnen. Af en toe iets nieuws doen zorgt ervoor dat de dingen niet saai worden, toch?
Iemand om wie ik verschrikkelijk veel geef zit niet goed in 't vel, de ketting van m'n fiets knapte op weg naar werk, m'n baas doet moeilijk over verlof in fucking juni, de machine had continu storing, verrekte van de spierpijn (quote:
Ruk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand om wie ik verschrikkelijk veel geef zit niet goed in 't vel, de ketting van m'n fiets knapte op weg naar werk, m'n baas doet moeilijk over verlof in fucking juni, de machine had continu storing, verrekte van de spierpijn () en honger..
Nu eten met een welverdiend biertje
Fijn juist!quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Verdomd, begon keihard te regenen toen ik ff aan het hardlopen was![]()
Sterktequote:
A1 en de A9.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:23 schreef haakon het volgende:
Mogguh
Baaln, Bas. Waar dan?
Mooie pot van de beloften gisteren
quote:Op maandag 23 april 2012 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, zoals gewoonlijk he
Zit een beetje te Skyrimmen, twijfel tussen verdergaan op m'n dark elf assassin en een nieuw character te starten...
buj ook mooi klaar meequote:Op dinsdag 24 april 2012 12:03 schreef Redbaron het volgende:
Heuj.. heb je een uur gereden is het pallet al weg
das toch 6 juni pas?quote:
alleen jammer dat het in frankrijk ligtquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:45 schreef Under_Score het volgende:
daar in de buurt inderdaad. ik wil daar ooit nog eens heen.
Nijmegen/Arnhem, mooie LZ's liggen daarquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef Under_Score het volgende:
ja, dat blijft jammer inderdaad. gelukkig hebben we nijmegen nog. en als het echt moet de ardennen.
Hey manquote:
hfquote:
Ik kom er anquote:
Hey chickquote:
Hoe issie?quote:
Ze wilde nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:31 schreef Redbaron het volgende:
Selma met dr dochter gespot vanmiddag..
Ze wou mij alleen niet herkennen of was te druk
Nog geen druppel gevallen. Al duurt het niet langquote:
Hier mooie blauwe lucht met een paar mooie witte wolkjesquote:
Im ordnung.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:00 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik had me toch een droom vannacht!
Er was een meet op Terschelling waarbij we met een man of 10 een huisje hadden gehuurd voor een weekend.
Het begon er al mee dat er een dik kampvuur was op het strand en Justin en Bas keihard CUMBAJAAAAAAA MY LORD schreeuwden terwijl ze lege Grolsch-flesjes aan een stok boven het vuur hielden
Ineens was er een dik feest met pullen bier in een Ierse kroeg en iedereen ging los!
Selma was er ook bij en die ging ineens paaldansen in die kroeg![]()
![]()
Ineens waren we weer op het strand, de zon ging al langzaam op,
Zelfs Astrid was mee, alleen die ging ineens kotsen in de zee na teveel sambuca, en die kots spoelde toen terug over haar teenslippers waarbij ze een heel hoog gilletje maakte: echt zo: ieehhh aaahhhh! En wij maar lachen
Lees spoiler:Don't do drugs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:00 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik had me toch een droom vannacht!
Er was een meet op Terschelling waarbij we met een man of 10 een huisje hadden gehuurd voor een weekend.
Het begon er al mee dat er een dik kampvuur was op het strand en Justin en Bas keihard CUMBAJAAAAAAA MY LORD schreeuwden terwijl ze lege Grolsch-flesjes aan een stok boven het vuur hielden
Ineens was er een dik feest met pullen bier in een Ierse kroeg en iedereen ging los!
Selma was er ook bij en die ging ineens paaldansen in die kroeg![]()
![]()
Ineens waren we weer op het strand, de zon ging al langzaam op,
Zelfs Astrid was mee, alleen die ging ineens kotsen in de zee na teveel sambuca, en die kots spoelde toen terug over haar teenslippers waarbij ze een heel hoog gilletje maakte: echt zo: ieehhh aaahhhh! En wij maar lachen
Lees spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ohjah, nja vanaf daar kun je altijd nog verder kijken toch.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Voor t stationwel kleine kamer. Maar alles ziet er goed uit.
Nieuw account dus? MarkoHengelo?quote:
Scherp!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nieuw account dus? MarkoHengelo?
Hahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nieuw account dus? MarkoHengelo?
quote:
Ramiresquote:
je past er makkelijk bij. Vriendin is toch werkenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je past er makkelijk bij. Vriendin is toch werken
Mooi dat het goed is gegaanquote:Op woensdag 25 april 2012 11:30 schreef Lonaa het volgende:
Lonaa is weer thuis. Operatie is goed gegaan. Heb alleen heel erg veel pijn, moet veel hoesten (wat veel pijn doet) en mijn stem klinkt raar.
Middagquote:
BB Manquote:Op woensdag 25 april 2012 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Naar de kapper -> naar ma -> naar werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:58 schreef Under_Score het volgende:
boven of onder?
zo ook maar eens naar de kappert.
Hoe bedoel je. Helemaal? Kale harzes?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor het eerst in weken/maanden weer helemaal gladgeschoren
Nee, niks geen baard/snor meerquote:Op woensdag 25 april 2012 13:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Helemaal? Kale harzes?
dat moet ik ook nog een keerquote:Op woensdag 25 april 2012 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, niks geen baard/snor meer
Had je dat dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, niks geen baard/snor meer
Ja ik nou ook. Zal eens kijken wanneer ik weer zin hebquote:Op woensdag 25 april 2012 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zaterdag wat stoppels, vanmorgen een baard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |