Ook gekocht ja?quote:
Heb ik de briefing even gemist dat er hier alleen nog bloedserieus gesproken wordt? Excuus, ik doe nog wel eens andere dingen dan op FOK! en Xboxlive zittenquote:
Teun zal zich welkom voelen vandaagquote:Op maandag 23 april 2012 00:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stillschweigen! Abschaum!
Schweinehunden!
Nicequote:
Jij en ajax ook niet.quote:Op maandag 23 april 2012 00:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat zijn 2 woorden die niet samen gaan
snapperdepepquote:
Rashad gaf ik al amper kans van te voren. Sowieso weinig super boeiende fights. Jammer ook dat Cees niet tegen JDS magquote:Op maandag 23 april 2012 00:43 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja, net.... Beetje teleurgesteld over titelgevecht....had meer van Rashad verwacht
Wel ja?quote:Op maandag 23 april 2012 00:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heb ik de briefing even gemist dat er hier alleen nog bloedserieus gesproken wordt? Excuus, ik doe nog wel eens andere dingen dan op FOK! en Xboxlive zitten
Ja wtf is dit nou weer? Wat moeten we hier nou weer mee? Kunnen we hier verdomme nou nooit eens normaal doen? Kutttt!jquote:
ORDNUNG!!! JAHWOLLLLLL!!!quote:Op maandag 23 april 2012 07:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja wtf is dit nou weer? Wat moeten we hier nou weer mee? Kunnen we hier verdomme nou nooit eens normaal doen? Kutttt!j
sorry bbyquote:Op maandag 23 april 2012 07:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja wtf is dit nou weer? Wat moeten we hier nou weer mee? Kunnen we hier verdomme nou nooit eens normaal doen? Kutttt!j
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |