Weet je wat het is met "moeten"? Het is eigenlijk een compromis dat je sluit, waarbij hetgeen dat gedaan wordt, voor een veel voordeligere situatie zorgt, dan wanneer dat niet gedaan wordt. Bijvoorbeeld, Ik moet werken, anders heb ik geen geld.quote:Op zondag 22 april 2012 19:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een spuitje moet dat krijgen. Een spuitje!
Als je iets copy/paste MOET je het wel goed doen, anders sta je voor lul.quote:Op zondag 22 april 2012 19:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Weet je wat het is met "moeten"? Het is eigenlijk een compromis dat je sluit, waarbij hetgeen dat gedaan wordt, voor een veel voordeligere situatie zorgt, dan wanneer dat niet gedaan wordt. Bijvoorbeeld, Ik moet werken, anders heb ik geen geld.
In dit geval kan je dus kiezen om dat mens een spuitje te geven, of om steeds dat mens tegen te blijven komen.
Weet je wat het is met "moeten"? Het is eigenlijk een compromis dat je sluit, waarbij hetgeen dat gedaan wordt, voor een veel voordeligere situatie zorgt, dan wanneer dat niet gedaan wordt. Bijvoorbeeld, Ik moet werken, anders heb ik geen geld.quote:Op zondag 22 april 2012 19:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je iets copy/paste MOET je het wel goed doen, anders sta je voor lul.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik zo hard moest lachen
Wtfquote:Op zondag 22 april 2012 22:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Vandaag de The Matrix-trilogie gekeken, geen idee waarom nu pas eigenlijk
Quote voor in de boekenquote:Op zondag 22 april 2012 17:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Meen je dat nou, "aardige pot"? Ajax is nog leuker
Oja, kijk ook meteen The Animatrix. Die is beter dan Reloaded en Revolutions.quote:Op zondag 22 april 2012 22:06 schreef Tauchmeister het volgende:
1 blijft het beste. 2 en 3 is wel awesome actie.quote:Op zondag 22 april 2012 22:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Gast, donder gewoon op anders met je ajax gelul. Echt NIE-MAND zit erop te wachten. Ga je vrouw een keer neuken ofzo in plaats van trollen op fok.quote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Quote voor in de boeken
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!![]()
![]()
Nog nooit gedaanquote:Op zondag 22 april 2012 22:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Zeer mee eensquote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, donder gewoon op anders met je ajax gelul. Echt NIE-MAND zit erop te wachten. Ga je vrouw een keer neuken ofzo in plaats van trollen op fok.
Haha, die staat compleet op youtube.quote:Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oja, kijk ook meteen The Animatrix. Die is beter dan Reloaded en Revolutions.
Miste wel een beetje die filosofische insteek uit het eerste deel inderdaadquote:Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
1 blijft het beste. 2 en 3 is wel awesome actie.
mag niet over voetbal gaan hier hequote:Op maandag 23 april 2012 00:10 schreef Kutstudent het volgende:
Soldmayor, stef en nick zijn zo slecht.
Tell someone who cares boyquote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, donder gewoon op anders met je ajax gelul. Echt NIE-MAND zit erop te wachten. Ga je vrouw een keer neuken ofzo in plaats van trollen op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |