zit je op Badoo ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 11:56 schreef Erkannn het volgende:
[..]
IMHO betekent trollen dat je iets zegt wat totaal niet met het onderwerp te maken heeft.
Maar vervolgens mij gaan provoceren op basis van mijn etniciteit, dan ben je pas ultra zielig bezig.
Anyway, de dames herkende ik elke keer niet. Ene dacht zelfs dat ik haar voor lul probeerde te zetten, omdat ze dacht dat ik arrogant langs haar heen keek....maar ik herkende haar simpelweg niet.
Alle drie heb ik zelfs een kans gegeven (omdat inderdaad uiterlijk niet het belangrijkste is), maar ik heb echt een hekel aan mensen die liegen. Ze gaven alle drie ook gewoon toe en dan zeiden ze dingen als "het gaat om het innerlijke...bla bla bla"......precies, alleen ze zijn zo hypocriet bezig dat hun innerlijke juist stinkt doordat ze bewerkte foto's op het internet zetten.
Of ik heb echt gruwelijk veel pech gehad.....
quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja, als mijn mening niet in je straatje past ga je maar provoceren?
Wow, dit is wel twee halen één betalen. Twee reacties op dezelfde post van mij.quote:Op maandag 23 april 2012 11:47 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Lekker fijn voor jou dan, waarom haal je uithuwelijkingen erbij? Mijn naam? Je denkt..ochhh is een allochtoon dus ik roep maar uithuwelijkingen?
Wat slim van je! Echt goed dat je voor je zelf kan nadenken! Hopelijk zijn je ouders trots op je.
Ik vond mn opmerking niet flauw, alleen niet onderbouwd...ik was niet uit op provocerende reacties, ik zou niet eens weten waarom...maar goed..quote:Op maandag 23 april 2012 12:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Trollen betekent ook een flauwe opmerking maken over het onderwerp..zoals je deed..zondere verdere toelichting...het toeval wil dat dit, ja en dat is uitzonderlijk, best een serieus topic is
Op welke site heb je de betreffende dames gespot...?
heel leuk! Ik heb het een aantal keer gedaan en er veel leuke dates aan overgehoudenquote:Op maandag 23 april 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga trouwens volgende week eens mee doen met een speeddatesessie. Altijd al eens benieuwd naar geweest. Ben wel benieuwd wie daar allemaal komen. is het niets, weten we dat ook weer he
Nee, gebruik verder geen profiel sites meer...alleen zakelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 12:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
zit je op Badoo ofzo?
Er was inderdaad iemand die wat over uithuwelijken zei maar het kwam gewoon nogal random over. Meeste mensen stellen zich even voor hier.
Ok dan =\quote:Op maandag 23 april 2012 13:09 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Wow, dit is wel twee halen één betalen. Twee reacties op dezelfde post van mij.
Maar om je vraag te beantwoorden, dat ik naar je moeder informeerde heeft niets te maken met je etniciteit. Standaard reactie op getrol. Werkt altijd. Gisteren nog in ditzelfde topic bij iemand die naar de MILF-jes informeerde.
Je hoeft je niet voor te stellen, maar in dit topic komen regelmatig ineens mensen tevoorschijn die even moeten melden dat internetdaten voor losers is, of iets dergelijks. En zo kwam jouw eerste post ook over. Hence de reacties.quote:Op maandag 23 april 2012 13:19 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, gebruik verder geen profiel sites meer...alleen zakelijk.
Dien ik bij ieder onderwerp mezelf even voor te stellen? (is gewoon een normale vraag)
Nee joh, iedereen is beetje pissig dat na de succesvolle weekenden het weer kutmaandag is en het zo lang duurt voordat het weer wipweekend is. Maar wel een lang wipweekend de volgende.quote:Op maandag 23 april 2012 13:19 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, gebruik verder geen profiel sites meer...alleen zakelijk.
Dien ik bij ieder onderwerp mezelf even voor te stellen? (is gewoon een normale vraag)
En koninginnedag nog welquote:Op maandag 23 april 2012 13:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen is beetje pissig dat na de succesvolle weekenden het weer kutmaandag is en het zo lang duurt voordat het weer wipweekend is. Maar wel een lang wipweekend de volgende.
Was dat maar waarquote:Op maandag 23 april 2012 13:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen is beetje pissig dat na de succesvolle weekenden het weer kutmaandag is en het zo lang duurt voordat het weer wipweekend is. Maar wel een lang wipweekend de volgende.
Oohh Spirit please, hou op. Ik ben nu in de fase dat ik met date2 (officieel3, maar was 2 minuten) inmiddels zover ben dat als ik haar alleen maar zie (en dat wordt Qday) al blij wordt. Noemen ze dat verliefdheid??quote:Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En koninginnedag nog wel![]()
Welk nummer streef jij na?
Oooohhhhquote:Op maandag 23 april 2012 13:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oohh Spirit please, hou op. Ik ben nu in de fase dat ik met date2 (officieel3, maar was 2 minuten) inmiddels zover ben dat als ik haar alleen maar zie (en dat wordt Qday) al blij wordt. Noemen ze dat verliefdheid??
In dat geval zou ik verliefd zijn op heel veel mensenquote:Op maandag 23 april 2012 13:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oohh Spirit please, hou op. Ik ben nu in de fase dat ik met date2 (officieel3, maar was 2 minuten) inmiddels zover ben dat als ik haar alleen maar zie (en dat wordt Qday) al blij wordt. Noemen ze dat verliefdheid??
Dat wordt het pas als mensen weer uit dat lijstje moetenquote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OooohhhhWat goed!! Ook van internet??
We zouden eigenlijk de OP ook wel een succeslijstje bij kunnen houden! Of is dat genant?
Nee niet via internet, want losers doen dat dit datquote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OooohhhhWat goed!! Ook van internet??
We zouden eigenlijk de OP ook wel een succeslijstje bij kunnen houden! Of is dat genant?
Ow. Das dan wel weer jammer zeg. Wat deed je hier ook alweer?quote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee niet via internet, want losers doen dat dit dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Ik denk dat iedereen die wel eens ge-internetdate heeft in meer of mindere mate wel slechte ervaringen heeft. Gelukkig ook een hoop goeiequote:Op maandag 23 april 2012 13:31 schreef Erkannn het volgende:
Dames en heren, mijn excuses voor de oneliner die ik plaatste. Het was niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen. Ik vind internetdaters geen losers, want dan zou ik hypocriet zijn. Ik heb wel slechte ervaringen...
Wat dat betreft is dit topic niet anders dan een datingsitequote:Op maandag 23 april 2012 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet voor te stellen, maar in dit topic komen regelmatig ineens mensen tevoorschijn die even moeten melden dat internetdaten voor losers is, of iets dergelijks. En zo kwam jouw eerste post ook over. Hence de reacties.
Maar als je serieus mee wilt posten: ga vooral je gang!! Men houdt alleen dus niet zo van die negatieve oneliners.
No worries. Macondo is toch een verzuurde ouwe druifquote:Op maandag 23 april 2012 13:31 schreef Erkannn het volgende:
Dames en heren, mijn excuses voor de oneliner die ik plaatste. Het was niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen. Ik vind internetdaters geen losers, want dan zou ik hypocriet zijn. Ik heb wel slechte ervaringen...
Die hier alleen nog maar komt om te pochen met zijn succes in het online-datenquote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
No worries. Macondo is toch een verzuurde ouwe druif
Maar die zijn juist zo leuk om over te praten!!quote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die wel eens ge-internetdate heeft in meer of mindere mate wel slechte ervaringen heeft. Gelukkig ook een hoop goeie
Ja, met zijn "model"quote:Op maandag 23 april 2012 13:34 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Die hier alleen nog maar komt om te pochen met zijn succes in het online-daten![]()
![]()
Wees nou stil, je verpest allesquote:Op maandag 23 april 2012 13:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hmmm..ik heb de dame in kwestie gezien..en ze is wel knap....
Hmm 3 mislukte ervaringen achter elkaarquote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die wel eens ge-internetdate heeft in meer of mindere mate wel slechte ervaringen heeft. Gelukkig ook een hoop goeie
quote:Op maandag 23 april 2012 13:40 schreef Sanchos het volgende:
Ik wil wel daten maar niet op het internet, had eergisteren een vriend en een vriendin van me gesproken, en die zeggen dat ze een hoop one-nightstands hebben gehad en teleurstelling...
Klopt dit over het algemeen:P
Wat zijn nou 3 mensen op de zoveel miljoen in Nederland?quote:Op maandag 23 april 2012 13:40 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hmm 3 mislukte ervaringen achter elkaar![]()
verder ken ik in mijn omgeving niemand die elkaar via het internet hebben gevonden, maar ik geloof wel dat er zulke relaties zijn hoor daar niet van
Ja en nee. Natuurlijk zitten er mensen tussen die in het echt totaal niet zo zijn als je verwacht had. Natuurlijk zitten er mensen tussen waar je gewoon geen klik mee hebt of mensen die alleen leuk zijn voor 1 nachtje. Maar het hoeft niet zo te zijn dat je met niemand die je via internet kent een klik hebt.quote:Op maandag 23 april 2012 13:40 schreef Sanchos het volgende:
Ik wil wel daten maar niet op het internet, had eergisteren een vriend en een vriendin van me gesproken, en die zeggen dat ze een hoop one-nightstands hebben gehad en teleurstelling...
Tis net het echte leven.....internetdaten....nooit een garantie voor succesquote:Op maandag 23 april 2012 13:40 schreef Sanchos het volgende:
Dit. Internetdaten is precies hetzelfde als in de kroeg om je heen kijken. Daar val je ook maar op een paar mensen, en dan heb je het alleen nog over uiterlijk. Zo werkt het op internet ook. One night stands kun je ook overal regelen. Het is net het echte levenquote:Op maandag 23 april 2012 13:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat zijn nou 3 mensen op de zoveel miljoen in Nederland?
Internetdaten is leuk
[..]
Ja en nee. Natuurlijk zitten er mensen tussen die in het echt totaal niet zo zijn als je verwacht had. Natuurlijk zitten er mensen tussen waar je gewoon geen klik mee hebt of mensen die alleen leuk zijn voor 1 nachtje. Maar het hoeft niet zo te zijn dat je met niemand die je via internet kent een klik hebt.
Dat dusquote:Op maandag 23 april 2012 13:44 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Tis net het echte leven.....internetdaten....nooit een garantie voor succes
Ooohhhhquote:Op maandag 23 april 2012 13:44 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Tis net het echte leven.....internetdaten....nooit een garantie voor succes
Nee, geen tijd enzoquote:
Gewoon nog 1 dr bijquote:Op maandag 23 april 2012 13:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb al iemand via internet gehosseld ja
Ik denk dat de teleurstellingen te maken hebben met wat hier al vaker is besproken: de vaak lange periode tussen het elkaar online leren kennen en het IRL afspreken. Je hebt het risico dat je een uitgebreid beeld gaat vormen van de ander; wat nooit overeen zal komen met hoe die ander in werkelijkheid zal zijn. Dit kan makkelijk tot teleurstelling leiden. Maargoed, dat is maar één theorie. Echter wel een theorie waarin ik geloof, en ook een rede waarom ik graag naar snel over wil naar RL.quote:Op maandag 23 april 2012 13:40 schreef Sanchos het volgende:
Sommigen vinden one night stands juist geen teleurstelling. En ja, je komt niet altijd de liefde van je leven snel tegen. Ik heb ongeveer 20 dates gehad in twee jaar. Het was altijd leuk eigenlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 13:40 schreef Sanchos het volgende:
Van die ongeveer 40 mannen die je hebt gedate; zijn er daarvan, buiten je vriend, ook nog mannen die je nog wel eens ziet/spreekt... of waar je een vriendschappelijke band oid mee hebt opgebouwd?quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat ik via internet een stuk of 25 keer heb gedate in 2,5 jaar tijd. Daarnaast heb ik nog een stuk of 15 mannen irl leren kennen. Het varieert ook heel erg van je instelling wat je zelf prettig vindt. Ik wisselde het af. Dan was ik weer klaar met al die mannen uit de kroeg die maar op 1 ding uit waren. Dan was ik weer klaar met de mannen van internet omdat er een poosje niks uit kwam. Zowel irl als internet duurde het nooit langer dan een paar weken/maanden voor ik ze zat was. Maar de aanhouder wint![]()
En daten is leuker dan alleen op de bank zitten
Dat kan irl ook prima tegenvallen hoor!!quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Enige verschil tussen reallife iemand ontmoeten en internetdating is natuurlijk dat je gelijk al goed kan scannen op uiterlijk en gedragingen.
Wel eens gehad dat het toch wel wat tegenviel natuurlijk, maar nooit heel extreem.quote:Op maandag 23 april 2012 13:59 schreef Spirit82 het volgende:
Dat kan irl ook prima tegenvallen hoor!!
Heb jij nooit gehad dat je met je dronken kop iemand je nummer gaf om je vervolgens tijdens een date helemaal dood te schrikken van die persoon?
Ik mail al anderhalf jaar met een Belgische man die ik in Amsterdam tegen ben gekomen. Ik wissel nog wel eens smsjes met een jongen van RP die ik uiteindelijk nooit heb ontmoet. En op facebook heb ik nog een stuk of 10 mannen staan met wie ik wel eens heb gedate en waarbij ik af en toe reageer op posts. Gewoon, omdat het gezellig was maar meer nietquote:Op maandag 23 april 2012 13:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Van die ongeveer 40 mannen die je hebt gedate; zijn er daarvan, buiten je vriend, ook nog mannen die je nog wel eens ziet/spreekt... of waar je een vriendschappelijke band oid hebt opgebouwd?
Heb je dat wel met internetdaten gehad dan?quote:Op maandag 23 april 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel eens gehad dat het toch wel wat tegenviel natuurlijk, maar nooit heel extreem.
Vraag was niet voor mij, maar toch een antwoord: ik wel. Niet met veel, 1 jongen waarmee ik gedate heb is het niks mee geworden maar kan ik het wel erg goed mee vinden, die zie ik nog regelmatig. Mijn ex ken ik via internet, zijn inmiddels, na een lange relatie uit elkaar, maar zijn nog steeds goeie vriendenquote:Op maandag 23 april 2012 13:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Van die ongeveer 40 mannen die je hebt gedate; zijn er daarvan, buiten je vriend, ook nog mannen die je nog wel eens ziet/spreekt... of waar je een vriendschappelijke band oid mee hebt opgebouwd?
Het verschil was bij sommigen echt wel groter. Echte dates heb ik via internet niet super veel gehad, maar als ik bv ook terugdenk aan ontmoetingen met fokkers die ik heb gehad en vooraf foto's had gezien.quote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
Heb je dat wel met internetdaten gehad dan?
Woow 25 in 2,5 jaat tijd....en bij geen eentje een klik?quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat ik via internet een stuk of 25 keer heb gedate in 2,5 jaar tijd. Daarnaast heb ik nog een stuk of 15 mannen irl leren kennen. Het varieert ook heel erg van je instelling wat je zelf prettig vindt. Ik wisselde het af. Dan was ik weer klaar met al die mannen uit de kroeg die maar op 1 ding uit waren. Dan was ik weer klaar met de mannen van internet omdat er een poosje niks uit kwam. Zowel irl als internet duurde het nooit langer dan een paar weken/maanden voor ik ze zat was. Maar de aanhouder wint![]()
En daten is leuker dan alleen op de bank zitten
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op maandag 23 april 2012 14:04 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Woow 25 in 2,5 jaat tijd....en bij geen eentje een klik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |