quote:Op zondag 22 april 2012 15:19 schreef twi het volgende:
[..]
Duimen dat ze snel zal gaan scheiden dan.
Haha, waarom?quote:Op zondag 22 april 2012 15:19 schreef twi het volgende:
[..]
Duimen dat ze snel zal gaan scheiden dan.
De bruid was/is mijn zusje .....quote:Op zondag 22 april 2012 15:22 schreef freshy98 het volgende:
Omdat twi niet door heeft dat het niet om de bruid ging.
Volgens mij maakte hij een grapjequote:Op zondag 22 april 2012 15:22 schreef freshy98 het volgende:
Omdat twi niet door heeft dat het niet om de bruid ging.
Probeer anders eens twee speeddates per dag via de opties. Heb je gewoon gratis en voor niks misschien een leuke chat?quote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef freshy98 het volgende:
Paiq schiet niet op. Ligt gedeeltelijk aan mijzelf, maar een bericht die ik gestuurd had word ook niet beantwoord.
Sinds het begin twee matches gehad in de eerste twee dagen. Sindsdien niets meer.
Je had niet zoiets van ik vraag d'r eens even om een keer wat te gaan drinken oid?quote:Op zondag 22 april 2012 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
Vrijdag op de bruiloft van mijn zusje met een kennis van mijn zusje staan praten leuk meisje. Volgende keer toch maar eens proberen wat langer met haar te kletsen.
Ja. Als ik mij zelf zo ver krijg dat te doen wel ja.quote:Op zondag 22 april 2012 15:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Probeer anders eens twee speeddates per dag via de opties. Heb je gewoon gratis en voor niks misschien een leuke chat?
Daarin faal ik dusquote:Op zondag 22 april 2012 15:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je had niet zoiets van ik vraag d'r eens even om een keer wat te gaan drinken oid?
Ja ze is nog singlequote:Op zondag 22 april 2012 15:24 schreef freshy98 het volgende:
Do'h! Ik las dus ook niet helemaal goed merk ik.
Maar dan nog, denk dat wij er van uit mogen gaan dat de kennis van je zusje niet getrouwd is.
Ha ha nee volgens mij bedoelde hij dat Tijnbrein de bruid geschaakt zou hebbenquote:Op zondag 22 april 2012 15:25 schreef freshy98 het volgende:
Dan ontgaat de grap mij in deze. Waarom wil je dat zijn zusje snel gaat scheiden?
Voelt een stuk fijner, of niet?quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar ligt de bal nu bij. Woensdagmiddag ben ik thuis bezig en wil hij graag iets afspreken. Ik heb inderdaad op advies hier gezegd dat ik benieuwd ben met wat voor smoes hij nu weer gaat afzeggen en sindsdien zoekt hij steeds contact. Ik reageer wel, maar op mijn tijd nu, niet meer meteen. Hem ken ik natuurlijk langer. "Ken" moet ik eigenlijk zeggen. Dus dat zal anders zijn, om met hem wat te drinken. Dus ik ga dat wel gewoon doen en als het niet doorgaat doe ik het helemaal niet meer. Ik ben in principe vrij om te doen wat ik wil nu en misschien is dat ook wel even goed voor mij, is ook voor het eerst dat ik dat doe.
Ik vat dingen nog wel eens te letterlijk op ja. Zal het hier even bij laten :-)quote:Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee volgens mij bedoelde hij dat Tijnbrein de bruid geschaakt zou hebbenAls grapje. Je bent te letterlijk aan het lezen
En speeddates gewoon doen, je kunt altijd afkappen
Dat zou incest zijnquote:Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee volgens mij bedoelde hij dat Tijnbrein de bruid geschaakt zou hebbenAls grapje. Je bent te letterlijk aan het lezen
En speeddates gewoon doen, je kunt altijd afkappen
Dat is wel een goed idee. Via de vriendengroep/kerk is mijn zusje haar man ook tegen gekomenquote:Op zondag 22 april 2012 15:28 schreef freshy98 het volgende:
tijnbrein, dan kun je het makkelijk spelen via je zusje.
Autistquote:Op zondag 22 april 2012 15:29 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ik vat dingen nog wel eens te letterlijk op ja. Zal het hier even bij laten :-)
Ik kan niet eens een openingszin bedenken voor de gegevens in Paiq, en dan een on the fly moeten verzinnen...
Dat is wel een goed idee. Erge nog is ik weet haar naam niet eensquote:Op zondag 22 april 2012 15:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zou er werk van maken tijnbreinEn volgens mij had ik op hetzelfde punt als jou ook gefaald, ik weet hoe het is
Dat soort info heeft je zus wel... Ik zou daar gewoon gebruik van maken...quote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee. Erge nog is ik weet haar naam niet eensEn ik heb haar al vaker gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |