Daar ligt de bal nu bij. Woensdagmiddag ben ik thuis bezig en wil hij graag iets afspreken. Ik heb inderdaad op advies hier gezegd dat ik benieuwd ben met wat voor smoes hij nu weer gaat afzeggen en sindsdien zoekt hij steeds contact. Ik reageer wel, maar op mijn tijd nu, niet meer meteen. Hem ken ik natuurlijk langer. "Ken" moet ik eigenlijk zeggen. Dus dat zal anders zijn, om met hem wat te drinken. Dus ik ga dat wel gewoon doen en als het niet doorgaat doe ik het helemaal niet meer. Ik ben in principe vrij om te doen wat ik wil nu en misschien is dat ook wel even goed voor mij, is ook voor het eerst dat ik dat doe.quote:
Lastig commentaar geven, aangezien hij dit natuurlijk gewoon meeleest toch?quote:Op zondag 22 april 2012 15:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zelden zo'n leuke ervaring gehad met een "one night stand". Nee is niet duidelijk, wel een geestelijke klik (klinkt zweverig, maar is zo). Ik vind dat eigenlijk het leukste, achteraf. Sex was ook prima trouwens.
Nee, het is geen fokker. Wel ontmoet via een fokker, die dacht dat we wel zouden klikken. En ik schrijf alleen op waar ik zeker van ben in deze.quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Lastig commentaar geven, aangezien hij dit natuurlijk gewoon meeleest toch?
Nou, nou, zo'n drama is het niet. Beetje frustrerend alleen, dat je niet weet wat je er mee nu precies aan moet...quote:Op zondag 22 april 2012 14:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet leuk dat..Sterkte..kut als het niet gelijk op gaat, I know.
Je bent gekoppeld door een Fokker. DIe zal zeker doorbrieven wat hij hier leest, als hij een goede vriend wil zijn ten slotte..quote:Op zondag 22 april 2012 15:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee, het is geen fokker. Wel ontmoet via een fokker, die dacht dat we wel zouden klikken. En ik schrijf alleen op waar ik zeker van ben in deze.
Jij ook al?quote:Op zondag 22 april 2012 14:57 schreef macondo het volgende:
Godshand, een kenmerk van een scharrel is dat ze voorhanden moet zijn. Je moet er easy langs kunnen gaan, ongedwongen. Daar gaat het al mis. Ze woont te ver. Niets casuals aan, serieus afspreken en agenda werk.
Dat gaat echt niet werken. Bovendien gaan scharrels altijd fout omdat er iemand toch gevoelens blijkt te hebben.
Ah, en het is ook alweer een nieuwe dagquote:Op zondag 22 april 2012 15:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, nou, zo'n drama is het niet. Beetje frustrerend alleen, dat je niet weet wat je er mee nu precies aan moet...
Absoluut. Maar date heeft mij ook verteld wat hij aan goede vriend zal vertellen. Dus gaat wel gelijk op wat mij betreft.quote:Op zondag 22 april 2012 15:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Je bent gekoppeld door een Fokker. DIe zal zeker doorbrieven wat hij hier leest, als hij een goede vriend wil zijn ten slotte..
Ik weet niet hoe snel jij kan fietsen, maar oke oke - niet alles teruggelezen excusesquote:Op zondag 22 april 2012 15:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik ben met date NAAR Groningen geweest, dus ze woont er niet.
Ze woont hier 10 min fietsen bij mij vandaan
Geeft niet, Dizorn trok ook al te snel conclusiesquote:Op zondag 22 april 2012 15:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel jij kan fietsen, maar oke oke - niet alles teruggelezen excuses
Als het weer niet door gaat heb je het ook genoeg tijd gegeven.quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar ligt de bal nu bij. Woensdagmiddag ben ik thuis bezig en wil hij graag iets afspreken. Ik heb inderdaad op advies hier gezegd dat ik benieuwd ben met wat voor smoes hij nu weer gaat afzeggen en sindsdien zoekt hij steeds contact. Ik reageer wel, maar op mijn tijd nu, niet meer meteen. Hem ken ik natuurlijk langer. "Ken" moet ik eigenlijk zeggen. Dus dat zal anders zijn, om met hem wat te drinken. Dus ik ga dat wel gewoon doen en als het niet doorgaat doe ik het helemaal niet meer. Ik ben in principe vrij om te doen wat ik wil nu en misschien is dat ook wel even goed voor mij, is ook voor het eerst dat ik dat doe.
Veel teveel eigenlijk héquote:Op zondag 22 april 2012 15:12 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Als het weer niet door gaat heb je het ook genoeg tijd gegeven.
sorry heurquote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef Pien85 het volgende:
Waarom zijn mensen op @ tekentjes gaan gebruiken midden in een zin?Is FOK! het nieuwe twitter?
Ik ook; als ik iemand adresseer: @Freshy: hoe staat het met jouw dates?quote:Op zondag 22 april 2012 15:16 schreef freshy98 het volgende:
Pien, dat @ gebruikte ik zelf al ver voor twitter.
Ik neem aan dat die bruiloft niet in de omgeving van Geldermalsen was?quote:Op zondag 22 april 2012 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
Vrijdag op de bruiloft van mijn zusje met een kennis van mijn zusje staan praten leuk meisje. Volgende keer toch maar eens proberen wat langer met haar te kletsen.
Niks persoonlijks hoor, maar erger me er aan, zie het nut er niet van enzoquote:
Dordrecht dus dat zal wel niet.quote:Op zondag 22 april 2012 15:17 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die bruiloft niet in de omgeving van Geldermalsen was?
Duimen dat ze snel zal gaan scheiden dan.quote:Op zondag 22 april 2012 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
Vrijdag op de bruiloft van mijn zusje met een kennis van mijn zusje staan praten leuk meisje. Volgende keer toch maar eens proberen wat langer met haar te kletsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |