Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Jonge, kant en klare bodem en dan alles erop gooien. Beter dan die diepvries troep.quote:
Leuk om met vrienden te eten die niet tegen scherp eten kunnenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kan echt niet voorstellen dat mensen die lekker vindenJe kan net zo goed een pot sambal leegeten
Of je gaat gewoon naar de Italiaan toe..quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge, kant en klare bodem en dan alles erop gooien. Beter dan die diepvries troep.
Zelf een bodem maken is juist het lekkerste van een eigen pizza makon!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge, kant en klare bodem en dan alles erop gooien. Beter dan die diepvries troep.
Nee, tering veel werk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef laucas het volgende:
[..]
Zelf een bodem maken is juist het lekkerste van een eigen pizza makon!
Ik zou dat wel doen ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:22 schreef Rijst het volgende:
KUT youtube.
We hebben vastgesteld dat je vidoe slechte belichting bevat. Wil je dat we dit voor je verhelpen?
Courtois goedquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:22 schreef DutchSL het volgende:
Zo, ik heb SIF Opsina / Olave / Russell gehaald voor UP Courtois / Miranda / Nelson, nu kan ik aan dat BBVA toernooi meedoen. Het lijkt mij ook gewoon een verbetering (terwijl ik 75 rating kan behouden) al werd hier gezegd dat die Belg fantastisch is en Ospina slecht.
Nou die Belg is ok maar niets bijzonders, Ospina ga ik nu achter komen
Je hebt ook Gerrard gekregen.quote:
Waarmee heb je dat opgenomen? Erg scherp beeld namelijk!quote:
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb een steenoven in de tuin, ik maak mijn deeg zelf en beleg hem ook zelf. Stoer he.
HaDee PeeVeeErquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:25 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Waarmee heb je dat opgenomen? Erg scherp beeld namelijk!
Z'n tostiapparaat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:25 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Er waren gisteren drie man tegelijk die mij voor gek verklaarden dat ik die Ospina wilde bouwen, nee die is heel slecht en Courtois was fantastisch zeiden ze. Dus maar geprobeerd want het was de goedkoopste optie, ach hij is niet slecht of zo maar ook niet fantastisch tot dusver.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Courtois goeddat had ik je van te voren wel kunnen vertellen dat hij fucking slecht is. Ospina is gewoon een goede keeper.
Hauppauge HD PVRquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:25 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Met Tefal heb ik de beste ervaring, altijd vlijmscherp beeldquote:
Ja, ben er wel tevreden over. Alleen jammer dat hij geen 1080P ondersteuning heeft..quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:27 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Werkt hij fijn? En welk programma gebruik jij voor editen?
Gewoon doen, je al er in de toekomst ook gebruik van kunnen maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil ook een PVR, maar zoveel geld.Zit er echt al maanden over te twijfelen.
Werd eens tijd godverdomme.quote:
Tof.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:29 schreef kilozout het volgende:
[..]
Gewoon doen, je al er in de toekomst ook gebruik van kunnen maken.
Ik heb er nog geen 1 seconde spijt van.
Geile muziek en prima bewerkt. Zie ik na 1 minuut.quote:
Oke thanks. Ik ga denk ik binnenkort overstagquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ja, ben er wel tevreden over. Alleen jammer dat hij geen 1080P ondersteuning heeft..
Ik edit met Adobe Premiere, altijd goede ervaringen mee gehad.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
Dit ben je na 3 minuten wel zat.. Ik zou ervoor kiezen om hoogtepunten te tonen en verder niets.
Oh en Labels:
Stoereboiiis FC FIFA 12 CUP PRO VIRTUAL RIJSTBAL RIJST SUK VOETBAL FOOTBALL FOK FORUM ULTIMATE TEAM COINS RONALDO MESSI
Op Rijst,Rijstbal en Stoereboiiis FC zul je een shitload aan hits krijgenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
Dit ben je na 3 minuten wel zat.. Ik zou ervoor kiezen om hoogtepunten te tonen en verder niets.
Oh en Labels:
Stoereboiiis FC FIFA 12 CUP PRO VIRTUAL RIJSTBAL RIJST SUK VOETBAL FOOTBALL FOK FORUM ULTIMATE TEAM COINS RONALDO MESSI
idd ben bij 3 min nu en wel weer gezien allemaalquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
Oh en Labels:
Koop gewoon een tweedehandsequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil ook een PVR, maar zoveel geld.Zit er echt al maanden over te twijfelen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
Oh en Labels:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En je moet dingen zoals die lobby en herhalingen wegknippen
quote:
Oke checkquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mooie edit Rijst, mooi simpel
Alleen moet je die cheesy 'schotgeluiden' achterwege laten
2ehands spullen van Rijst willen overkopenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan ik natuurlijk ook doen.
Hé Rijst, hoeveel vraag je?
Made in China.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
2ehands spullen van Rijst willen overkopenGegarandeerd troep.
Gestolen BB's zekerquote:
Hoe kan een BB nou weer van een vrachtwagen afvallenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon van de vrachtwagen gevallen denk ik.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kan een BB nou weer van een vrachtwagen afvallen
Die zijn toch altijd dicht?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kan een BB nou weer van een vrachtwagen afvallen
Die zijn toch altijd dicht?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:47 schreef Rijst het volgende:
haha toen ik 16 was handelde ik in Aziatische wax. Die waren helemaal in onder de Aziaten. Inkopen voor 3 dollar vanuit HK zonder verzendkosten en verkopen voor 8 eu.
quote:
Post icons, let eropquote:
Voor je Neymar haartjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het ziet er gay uit ja. Maar het is echt goed spul. Ik gebruik het zelf ook nog steeds
Exact my thoughts.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef Tim86 het volgende:
Toffe muziek rijst
Toch maar eens wat meer van Dumbfoundead binnen halen.
Prima te eten, heb mijn groente ook weer binnen voor de hele week, al zal ik hem niet een 2e x bestellen =]quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goede keuze after all of was 'ie niet te vreten?
Ik eet elke 2 weken zo een pizza
Precies dezelfde ingredienten
Persoonlijke instellingen op een USB'tje ploffen en op de andere PS3 inladenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:54 schreef koenie95 het volgende:
Even een vraagje tussendoor: ik heb 2 playstations (een bij mijn vader en een bij mijn moeder) en op een van deze heb ik een virtuele prof die ondertussen 80 is (zonder boosten oid) maar nu vroeg ik mij af of ik deze ook op mijn andere ps3 kan krijgen. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Oke dan maak ik wel een een nieuwe, kan niet bij de andere ps3 dit weekend dus dan heb ik wat te doen zometeen na barca - realquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Persoonlijke instellingen op een USB'tje ploffen en op de andere PS3 inladen
Van plan om te gaan clubben?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Oke dan maak ik wel een een nieuwe, kan niet bij de andere ps3 dit weekend dus dan heb ik wat te doen zometeen na barca - real
Dat wil ik best een keer doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van plan om te gaan clubben?
Als er mensen zijn die willen clubben jawelquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:59 schreef marcie216 het volgende:
Ja GJE, gaan wij ook nog is een keer clubben?
Die chemquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
http://t.co/Tl2sjIQL
Haha pieters is echt een mongool
Gave chemistry.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:04 schreef marcie216 het volgende:
Heb 28k, zal ik pakje van 15k kopen?
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:04 schreef marcie216 het volgende:
Nee!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:04 schreef marcie216 het volgende:
Die foto van Pieters met een dode vos op zijn hoofd op de achtergrondquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Die bankKaka CM
Dani Alves op CM
Nilmar RW
Abidal LB
shuffleeequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wanneer doen ze dat dansje van Pieters als celebration in FIFA?
Ik ga die tjap toevoegenquote:
Met m'n russenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daag die mongool uit met zn kutteam
Liever spelers zonder FUT, dan spelers die zichzelf voor schut zetten met hun team.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:14 schreef Coenehv het volgende:
Die 'Mogooltjes' van Ajax hebben niet eens Fut
Nou, ik ben anders enorm jaloers op zijn teamquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Liever spelers zonder FUT, dan spelers die zichzelf voor schut zetten met hun team.Laat ze zich maar lekker focussen op de competitie!
Hij heeft Garratt niet eensquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:16 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Nou, ik ben anders enorm jaloers op zijn team
dat weet je niet, ze twitteren hun faalteams niet. En waarom zou jij ajacieden volgen op twitter?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:14 schreef Coenehv het volgende:
Die 'Mogooltjes' van Ajax hebben niet eens Fut
Vreemd zegquote:
naast de keeper is juist goed tochquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:20 schreef diedjuh het volgende:
Wie hier vindt ook dat SIF Hazard niet kan scoren, schiet bij mij alles naast of tegen de keeper.
Dikke zinsopbouwquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:20 schreef diedjuh het volgende:
Wie hier vindt ook dat SIF Hazard niet kan scoren, schiet bij mij alles naast of tegen de keeper.
Geen last van. LCAM in 4-2-2-2 en scoort iets minder dan 1 op 2 (na ruim 50 wedstrijden).quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:20 schreef diedjuh het volgende:
125816, prima kwaliteit en commentaar van Sierdquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:20 schreef DutchSL het volgende:
Heeft iemand een stream van El Clasico?
125816 ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
125816, prima kwaliteit en commentaar van Sierd.
Not validquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
naast de keeper is juist goed toch
haat je nou op Sierd?!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Thx!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:24 schreef Coenehv het volgende:
http://www8.livetv.ru/web(...)lid=52392&ci=15&si=1
wootquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:25 schreef DutchSL het volgende:
Grote treinbotsing in Amsterdam, 33 zwaargewonden
quote:
Dat is malwarequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef feike het volgende:
Is dit mijn probleem maar bij bijna elke stream is er iets met ilivid plugin waar kan ik dat downloaden ?
iedereen kijkt Barca joh, kasthomoquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand van PS3 die een potje tegen me wilt?
Wil even m'n rusjes uittesten
Denk dat iedereen hier voetbal kijkt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En Tello op zijn brommertjequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:32 schreef Thorb het volgende:
Sierd met zijn verhaal over het restaurant en Dali weer
Welja!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat geeft je toch wel een naar gevoel ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
Godver. Dat is de trein die ik altijd heb.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ng-in-amsterdam.html
Du hast invitequote:
Ik ben gestopt met kijken, massive lag heb ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:37 schreef laucas het volgende:
Welke Nederlandse sopcast zitten jullie? .. willen allemaal niet zo goed bufferen.
Stel je eens voor dat je die trein vandaag ook had moeten pakken en er iets tussen kwam ofzo..krijg je echt zo'n final destination gevoelquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
Godver. Dat is de trein die ik altijd heb.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ng-in-amsterdam.html
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je die trein vandaag ook had moeten pakken en er iets tussen kwam ofzo..krijg je echt zo'n final destination gevoel
Ze moeten ook gewoon met Ramos RB en Albiol CB spelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
xD Arbeloa is echt schandalig slecht. Verliest gewoon bijna alles van Tello.
Real heeft gewoon een nieuwe rechtsback nodig
Stop eens met je liveverslagen hierquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Waar is vandermar nou met z'n gezeur?
Schoppen en vallen valt mee pas 2x geel. Veel balverlies van beide kanten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:43 schreef Vijf_voor het volgende:
Is die wedstrijd wat? of zijn ze alleen maar aan het schoppen en vallen.
naar beneden scrollen en DSC4 aanklikkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef Coenehv het volgende:
Ik heb net sopcast gedownload, hoe kan ik nu kijken met nederlands commentaar?
Van der Wiel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
xD Arbeloa is echt schandalig slecht. Verliest gewoon bijna alles van Tello.
Real heeft gewoon een nieuwe rechtsback nodig
Roy Makaayquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Voor DSC moet je ook VLC hebben. Wie is die 2e presentator Co Commentator?
bij mij ook niet maar deze wel met nl commentaar http://www.livefootballol(...)streams-sopcast.htmlquote:
Ik heb liever Sierd de vos!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind het erg interessant om naar Roy Makaay te luisteren.
Hoeveel staat het?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
GJE, je blijft toch wel een pauper hoor.De hele tijd mannetjes op de doellijn zetten enzo
. Kom op zeg, vriendschappelijk potje hè... Voor de uittrap gaan staan enzo
Meer geld $$$quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom is er eigenlijk reclame op een betaalde zender?
2-1 verloren. Ik heb alleen maar geskillt en geprobeerd af te maken met hakjes, rabona's en meneer maakt twee countersquote:
haha knuppels en hier is het droog, hard voor ze.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:00 schreef DutchSL het volgende:
Het regent, het regent, de Catalanen worden nat.
Mag dat niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
GJE, je blijft toch wel een pauper hoor.De hele tijd mannetjes op de doellijn zetten enzo
quote:
ooh snapquote:
Ik verbeter mezelf toch?quote:
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
NOU FANTASTISCHquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die Russen zijn wel goed in verdedigen joh
Ik maak je afquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
NOU FANTASTISCH![]()
![]()
![]()
Ik had met 12-0 van je kunnen winnen dudeWil je een rematch?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
NOU FANTASTISCH![]()
![]()
![]()
Ik had met 12-0 van je kunnen winnen dudeWil je een rematch?
Ga je sweaten?quote:
quote:
RT RTquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
Die scheids is blind joh, Alonso raakt gewoon de bal.
quote:
Net zo triest als mannetjes op de lijn zetten en proberen een uittrap te blocken hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga je sweaten?
Dan hoef ik al niet eens meer
+ hij gebruikt de blauwe balquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net zo triest als mannetjes op de lijn zetten en proberen een uittrap te blocken hoor
Heerlijk even mijn skills bijschaven. Die jongen is zó slecht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap niet dat jullie vrijwillig tegen zo iemand spelen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net zo triest als mannetjes op de lijn zetten en proberen een uittrap te blocken hoor
Die is fei-heinnnnquote:
Pleur toch opquote:
2-1 winst maargoed, ik snap dat je wilt dat ik hap dus bij dezequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heerlijk even mijn skills bijschaven. Die jongen is zó slecht.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]het is niet fout. Ik verbeter mezelf. Je hoort mij ook niet als je je op tijd verbetert.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
2-1 winst maargoed, ik snap dat je wilt dat ik hap dus bij deze
Sweating allowed?quote:
Ga nu niet zo doenquote:
Of FUT scoort die ze van 40meterquote:
Messi doet altijd irritant. Hij is net zo erg als Ronaldoquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
6-1-3 dan
Messi doet nu ook irritant.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
6-1-3 dan
Messi doet nu ook irritant.
Dat geeft het niveau van de wedstrijd aan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:22 schreef feike het volgende:
waarom baart het me zorgen als ik thiago het beste vind spelen
Hoeveel is het geworden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Yo, tyft ff op naar het live meepraten topic ofzo.
Dit is belangrijk, wie krijgt een IF :pquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Yo, tyft ff op naar het live meepraten topic ofzo.
Als het 0-1 blijft krijgt Khedira een IFquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit is belangrijk, wie krijgt een IF :p
Afstandschot Xavi net naast.
Ik denk dat die fin die een hattrick in 3 minuten scoorde deze week een IF krijgtquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als het 0-1 blijft krijgt Khedira een IF
Natuurlijk niet. 2-6 gewonnen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoeveel is het geworden?
Heb je verloren, dat je zo boos bent?
Haha nee, fucking harde lag gek.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. 2-6 gewonnen.
GJE, even eerlijk; was jij je lagswitch aan het proberen?
Het leek er echt ziek op. Als ik de bal had, had ik keiharde lag en als jij in de aanval was nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha nee, fucking harde lag gek.
Mooie opleving van jou aan het einde, zonde dat mijn Russen niet kunnen schieten, in de eerste helft zoveel net niet kansjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |