Hoe bedoel je? Volgens mij zijn ze op de zwakkere plekken gewoon ingedrukt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo te zien reed de dubbeldekker niet rechtdoor, anders kan het schadepatroon niet verklaren. Maar je kunt ze idd weggooien.
Ach, de verwarring is te begrijpen: het reizigersverkeer heeft af en toe veel van veevervoer weg. En dat valt onder de noemer goederenvervoer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja materieel is wel aardig naar de klote.
Bedoel meer dat de boel niet is ontspoort met 90 + doden
[..]
Nu.nl is ook weer lekker bezig.
Inderdaad, het lijkt gewoon alsof de kreukelzones hun werk hebben gedaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Volgens mij zijn ze op de zwakkere plekken gewoon ingedrukt.
Nee, scherper, als een wissel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch als het spoor in een bocht loopt.
Radio 1 ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:41 schreef Fredo55 het volgende:
NU.nl heeft het al over 48 slachtoffers.
Whoa... Niets met een boog te maken, gewoon hard *bonk*...quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
De dubbeldekker is behoorlijk gekreukeld.
[ afbeelding ]
Shit hey. Die machinist van de intercity heeft een flinke beuk gehad zo te zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze foto laat toch wat meer schade zien.
[ afbeelding ]
Ja want die bleef zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Shit hey. Die machinist van de intercity heeft een flinke beuk gehad zo te zien
Als ik een sprinter op me af zie komen, spring ik toch van m'n stoel af.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Shit hey. Die machinist van de intercity heeft een flinke beuk gehad zo te zien
Inderdaad, dat zag je maar bij die botsing van die Argentijnse trein. Die rolde met 30 kmpu tegen een stootblok aan en meerdere doden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Een frontale botsing kan anders hard aankomen.
Als je die aan ziet komen inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik een sprinter op me af zie komen, spring ik toch van m'n stoel af.
Het was toch geen blinde machinist of wel dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als je die aan ziet komen inderdaad.
Of welke machinist het rode sein over het hoofd heeft gezien, dat is natuurlijk ook nog een optie die ze zullen onderzoeken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nu is de hamvraag wie er heeft zitten slapen bij de verkeersleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |