Andere tijdzone.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef Stiemie het volgende:
Traumaheli is weer terug en geland in het Westerpark.
Het blijft op de livebeelden van AT5 trouwens verdacht licht terwijl het hier begint te schemeren
Westerpark = westen = later donker.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef Stiemie het volgende:
Het blijft op de livebeelden van AT5 trouwens verdacht licht terwijl het hier begint te schemeren
Komt door de camera die de lichtsterkte aanpastquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef Stiemie het volgende:
Inderdaad, de zon staat daar nog vrij hoog.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef Stiemie het volgende:
Dan hinkel je toch gewoon het talud of met je goede been.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou echt kapot gaan op zo'n hoogwerker met mijn hoogtevrees.
Prorail doet de verkeersleiding.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Ongelofelijk dat de NS dit keer op keer doet.... Ze weten maanden vantevoren welke trein waar moet rijden... Beide treinen hebben een bestuurder... Ze hebben een automatisch systeem om botsingen te voorkomen... En toch klappen ze keer op keer op elkaar!
Passagiers hebben geen airbags, geen kreukelzones, en niet eens een gordel... Om het nog maar niet te hebben over de situatie dat honderden mensen opeengepropt moeten staan!
Ik zou zeggen hoog tijd om alle subsidie aan de NS te stoppen, past ook mooi bij de bezuinigingen.
Obvious troll is obvious.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Ongelofelijk dat de NS dit keer op keer doet.... Ze weten maanden vantevoren welke trein waar moet rijden... Beide treinen hebben een bestuurder... Ze hebben een automatisch systeem om botsingen te voorkomen... En toch klappen ze keer op keer op elkaar!
De ene trein heeft de andere een kopstoot gegeven?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
Uhm![]()
20:39:51 21-04-12
Prio: 1 Vechtpartij Westerpark AMSTERDAM
Politie Veiligheidsregio Amsterdam Amstelland (PersInfo)
Tussen beide machinisten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
Uhm![]()
Met de trein reizen is gewoon levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Passagiers hebben geen airbags, geen kreukelzones, en niet eens een gordel... Om het nog maar niet te hebben over de situatie dat honderden mensen opeengepropt moeten staan!
Ik zou zeggen hoog tijd om alle subsidie aan de NS te stoppen, past ook mooi bij de bezuinigingen.
Ze hebben ook een trap zag ik net, maar dat lijkt mij nog enger op een brancard.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan hinkel je toch gewoon het talud of met je goede been.
Tussen NS en Prorailquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
Uhm![]()
Dat kan ook ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Beetje een probleem.. er staan hoge hekken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Duvel het volgende:
Je betaalt er ook nog de hoofdprijs voor en het wordt elk jaar verhoogd!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik woon vrijwel tegenover de treinbotsingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |