ok zal ik doen hoe kan ik dit topic eigenlijk uitprinten? soms werkt mn internet niet goed en dan wil ik het nog effe kunnen lezen omdat er best wat tips instaan die ik ook in het echte leven kan gebruiken!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Reageer gewoon en trek je geen ruk aan van wat de rest vindt.
Ik zou het gewoon overschrijven in zo'n klein boekje, anders loop je met zo'n stapel A4 rond...quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:40 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ok zal ik doen hoe kan ik dit topic eigenlijk uitprinten? soms werkt mn internet niet goed en dan wil ik het nog effe kunnen lezen omdat er best wat tips instaan die ik ook in het echte leven kan gebruiken!
in het echte leven gwn baas zijn man laat niemand je facken en fack met niemandquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:40 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ok zal ik doen hoe kan ik dit topic eigenlijk uitprinten? soms werkt mn internet niet goed en dan wil ik het nog effe kunnen lezen omdat er best wat tips instaan die ik ook in het echte leven kan gebruiken!
Dan moet je Ludo DM'enquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:42 schreef Wart01 het volgende:
[..]
sorry ik maak vaak spelfouten kan ik dat nog aanpassen?
beetje zoals in een amerikaanse gevangenis? ik kijk vaak naar dat soort programmaas op tv en daar moet je ook hard zijn als dat nodig isquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:41 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
in het echte leven gwn baas zijn man laat niemand je facken en fack met niemand
Stel je niet zo aan man. Het is een onlineforum. Waarom geef je een neuk om wat anderen hier vinden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef Wart01 het volgende:
[..]
beetje zoals in een amerikaanse gevangenis? ik kijk vaak naar dat soort programmaas op tv en daar moet je ook hard zijn als dat nodig is
Give me 100 push ups Frankquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Het is een onlineforum.
Als mensen je uitschelden en vervelend doen enzo, dan moet je wel zo reageren ja, anders leren ze het nooit natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef Wart01 het volgende:
[..]
beetje zoals in een amerikaanse gevangenis? ik kijk vaak naar dat soort programmaas op tv en daar moet je ook hard zijn als dat nodig is
weet ik veel ik kijk geen TV lolquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef Wart01 het volgende:
[..]
Je klikt op het icoontje rechtsbovenin met het tekstballonetje, maar dan wel in een post van LudoSanders of Pharkus en dan leg je uit wat je wil veranderenquote:
Jep, bij deze knop => Aanpassenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:42 schreef Wart01 het volgende:
[..]
sorry ik maak vaak spelfouten kan ik dat nog aanpassen?
ik neem vaak dingen erg serieus omdat ik grappen niet goed snap ik kan niet begrijpen of iemand een grap maakt of niet in veel gevallen dat moet ik allemaal nog lerenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Het is een onlineforum. Waarom geef je een neuk om wat anderen hier vinden?
hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:46 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik neem vaak dingen erg serieus omdat ik grappen niet goed snap ik kan niet begrijpen of iemand een grap maakt of niet in veel gevallen dat moet ik allemaal nog leren
Oh joh, maakt niet uit, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:46 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik neem vaak dingen erg serieus omdat ik grappen niet goed snap ik kan niet begrijpen of iemand een grap maakt of niet in veel gevallen dat moet ik allemaal nog leren
SC is in iedergeval een grote grap.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:46 schreef Wart01 het volgende:
[..]
Gek dat hebben veel mensen hierquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:46 schreef Wart01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gek dat hebben veel mensen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |