hoe kan ik dat aanschaffen dan? ik sta wel onder bewind dus heb geen bankpasquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:42 schreef Piye het volgende:
Die sterretjes zijn abonnementen. Als je het duurste abonnement koopt krijg je heel veel respect in slowchattoppics.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:46 schreef Meloewa het volgende:
Uber sociale mensen zitten niet op Fok nee, we hebben allemaal wel een gebrek
Wat is de jouwe.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:46 schreef Meloewa het volgende:
Wat een wijsheid kindquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:46 schreef Meloewa het volgende:
Zitten er ook wel, maar zijn niet heel erg actief.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:46 schreef Meloewa het volgende:
Niet op Fok, wel op FOK!.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:46 schreef Meloewa het volgende:
Mwa ik blijf erbij dat echt ubersociale mensen zich nooit aan fok zullen wagen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zitten er ook wel, maar zijn niet heel erg actief.
Het is dan ook slowchat, niet fastchat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:47 schreef Wart01 het volgende:
sorry mijn internet is beetje traag dus kan niet echt snel reageren op iemand
Maar wat is ubersociaal?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwa ik blijf erbij dat echt ubersociale mensen zich nooit aan fok zullen wagen.
Is dat zo? Maar niet iedereen in de SC is een autist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Autisten hebben juist altijd veel te doen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:47 schreef Wart01 het volgende:
sorry mijn internet is beetje traag dus kan niet echt snel reageren op iemand
Übersociaal is ieder vrij moment sociale irl interactie willen hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maar wat is ubersociaal?
[..]
Is dat zo? Maar niet iedereen in de SC is een autist.
Meh, val wel mee hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwa ik blijf erbij dat echt ubersociale mensen zich nooit aan fok zullen wagen.
Mensen die heel erg met echtheid bezig zijn moeilijk uit te leggen wel, maar die vinden dit wat wij doen onnozel... saai en nutteloosquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maar wat is ubersociaal?
[..]
Is dat zo? Maar niet iedereen in de SC is een autist.
dat weet ik! daarom doe ik ook rustig aan verder hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is dan ook slowchat, niet fastchat.
Godverdomme, bij mij vraag je altijd 10 euro per half uurquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:40 schreef Meloewa het volgende:
Geef je msn maar ik klets wel met je, 2 euro per half uur vraag ik.
Dat bestaat sowieso niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Übersociaal is ieder vrij moment sociale irl interactie willen hebben.
Denk ik ook wel, of niet, je hebt ook mensen die dit leuk vinden voor af en toe (discussie voeren) en alsnog een groot sociaal leven hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mensen die heel erg met echtheid bezig zijn moeilijk uit te leggen wel, maar die vinden dit wat wij doen onnozel... saai en nutteloos
En dat mag natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Want jij reageert in elk topic op iedereen.
Even kijken dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:49 schreef Cher- het volgende:
Jongens rosalinde93 heeft een foto in haar fobo. ALLEMAAL SNEL AANDACHT GEVEN!
Ja. De waarheid is soms hard.quote:
Hangt er vanaf hoeveel vrije momenten je hebt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:50 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat bestaat sowieso niet.
[..]
Denk ik ook wel
Ii heb wel veel prijzen gewonnen ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij bent toch al bijna 50 keer landskampioen op FOK! ?
Ja klopt maar denk niet dat je kan zeggen dat iedereen hier geen leven heeft, denkwel dat er een paar zijn met een groto sociaal leven maar die posten sowieso niet in slowchats danquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:50 schreef Meloewa het volgende:
Bepaalde mensen in mijn omgeving zie ik dit nooit doen, denk dat ze me ook een raar persoon zouden vinden als ze wisten dat ik me hier dagelijks mee bezig zou houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |