echt? wist ik niet al lijkt het me wel een beetje veel autisten dan!quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat clubje in de SC zijn een stel autisten.
trap er niet in ze liegtquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:40 schreef Meloewa het volgende:
Geef je msn maar ik klets wel met je, 2 euro per half uur vraag ik.
Jij bent zelf autist en iedereen die is afwijkend is, is in jouw ogen autistisch terwijl dat niet zo is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat clubje in de SC zijn een stel autisten.
2 euro??? nee dankje dan maar gewoon op fokquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:40 schreef Meloewa het volgende:
Geef je msn maar ik klets wel met je, 2 euro per half uur vraag ik.
In de SC zijn ze oververtegenwoordigd. Gewoon links laten liggen, zijn een stel binnenbroekse rukkers die niets beters te doen hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef Wart01 het volgende:
[..]
echt? wist ik niet al lijkt het me wel een beetje veel autisten dan!
Niet zo raar als je alleen dat zegt. Je moet eerst op iemand anders reageren en dan krijg je misschien reactie. Op posts van vaste leden wordt ook niet standaard gereageerd.quote:
Pretty much states my casequote:Op zaterdag 21 april 2012 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo raar als je alleen dat zegt. Je moet eerst op iemand anders reageren en dan krijg je misschien reactie. Op posts van vaste leden wordt ook niet standaard gereageerd.
Kleine schrale vergoeding voor heel wat pleasurequote:Op zaterdag 21 april 2012 18:42 schreef Wart01 het volgende:
[..]
2 euro??? nee dankje dan maar gewoon op fok
Wat voor autist ben je?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo raar als je alleen dat zegt. Je moet eerst op iemand anders reageren en dan krijg je misschien reactie. Op posts van vaste leden wordt ook niet standaard gereageerd.
Jij bent toch al bijna 50 keer landskampioen op FOK! ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:40 schreef Dimens het volgende:
Ik heb 4 sterren. Ik ben te stoer voor de TS.
Meen je dit eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de SC zijn ze oververtegenwoordigd. Gewoon links laten liggen, zijn een stel binnenbroekse rukkers die niets beters te doen hebben.
ik heb ook weleens een vraag gestelt hoor of net nog gevraagd in een chat topic dat iemand kanonbier had en ik vroeg of dat sterk wasquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |