Breid je kwaliteiten uit en slink je mindere punten in.... Veel plezier met de weg van zelfverbetering...quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:22 schreef Desootje het volgende:
Bij meiden in het algemeen ben ik niet onzeker, alléén als ik een meid leuk vind. Maar ik denk wel dat je daar gelijk in hebt, ervaring. Ik deins er niet voor terug, ik stap wel op haar af dan. Maar wel met veel moeite.
Goede vraag! Ik vind mezelf niet knap, maar ook niet lelijk. Gewoon normaal eigenlijk. Ik weet waar mijn kwaliteiten liggen en ook mijn mindere punten.
Het gaat niet altijd over meisjes, geil knaapje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, kwestie van ervaring.... Je moet ervaring opdoen met dat meisje en over je onzekerheid heenstappen mbt tot meisjes... Anders blijft het en zul je nooit iets bereiken.
GL.
ja..quote:Op zondag 22 april 2012 09:15 schreef Desootje het volgende:
Eigenlijk komt het dus neer op ervaring? Het klopt inderdaad er vlakken zijn waarbij ik mezelf minder zeker voel dan andere vlakken. Ik heb wel ervaring met meiden, maar tot dusver weinig positiefs. Dat ik me ook daarom minder zeker voel op dat gebied denk ik?
Zo deed ik het ook met mijn zelfvertrouwen over het algemeen, een aantal jaar geleden. Ook al vind is het lastig, gewoon doen. Naarmate je het vaker doet, gaat het gemakkelijker en zal je vooruitgang zien.
En zo zal het dus ook zijn op die andere vlakken? Als je het vaker doet, zal het gemakkelijker gaan en zal die wisselvalligheid ook steeds minder vaak voorkomen.
Bedankt voor de reacties, ik denk dat jullie helemaal gelijk hebben
Edit het woord ''bijvoorbeeld'' er maar in dan, het is toch iets waar veel mannen tegenaan lopen... Contact met vrouwen en onzekerheid.quote:Op zondag 22 april 2012 09:28 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd over meisjes, geil knaapje.
quote:Maar als ik een meisje echt leuk vind, weet ik mezelf juist weer geen houding aan te nemen
Ja, ik ben min of meer uit huis gevlucht. Ik woon nu dus op mezelf. Door anderen wordt erg goed opgemerkt dat ik rustiger overkom, minder chaotisch.quote:
Dankjequote:
Niet? Zit er bij jou ook redelijk wat verschil tussen, qua hoeveelheid zelfvertrouwen?quote:Op zondag 22 april 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
Bij mij is het ook niet constant hoor
Voel je blij, dan is het sterker.
Ik denk dat ik dat zelf ook zou hebben... Ik heb alleen het geluk dat dat soort dingen bij mij echt moeten groeienquote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef jojojo-97 het volgende:
Ik heb hier zelf ook last van. Dus ik begrijp hoe vervelend het kan zijn.
Qua meisjes ben je zeker niet de enige. Heel veel jongens en meisjes kunnen zich geen houding aannemen als ze iemand leuk vinden.
vaak zijn dingen enorm simpel eigenlijk.quote:Op zondag 22 april 2012 17:10 schreef Desootje het volgende:
Klopt, ik vind het vooral lastig bij meiden die ik leuk vind. En dan irriteer ik me ook aan mezelf.
Bij meiden in het algemeen ben ik niet onzeker. Vind het juist leuk. Alleen als ik haar leuk ga vinden, dan ga ik tèveel nadenken, lastig een houding aan te nemen en heb moeite om het gesprekje op gang te houden (terwijl daar geen moeite mee had toen ik haar nog niet leuk vond). Ik vind het klote dat ik daardoor een verkeerde indruk achterlaat.
Klinkt logisch. Ik ben zelf alleen dan vaak weer te bang om te hard van stapel te lopen. Maar dat is ook een kwestie van ervaring denk ik.quote:Op maandag 23 april 2012 21:26 schreef okiokinl het volgende:
[..]
vaak zijn dingen enorm simpel eigenlijk.
als je iemand leuk vind, wil je er bij wijze van spreken eigenlijk gelijk bovenop springen.
in plaats daarvan ga je proberen leuk te doen, zodat ze jou ook hopelijk leuk vind.
dus dan ben je in conflict met jezelf.
het grootste probleem is waarschijnlijk dat je probeert te doen alsof er niks aan de hand is, terwijl je eigenlijk heel enthousiast bent.
dat los je op door wel degelijk enthousiast naar dat meisje te doen, laat har maar gewoon merken dat je haar leuk vind. dan valt er wat spanning weg en kan je weer verder.
gewoon gevoelens uiten dus, en niet wegstoppen en acteren.
en ik snap best dat dat vaak helemaal niet werkt, hoor. maar als ze jou ook leuk vind werkt het prima. en als je meer ervaring krijgt dan kun je aan een coole houding gaan werken. je moet eerst over jezelf heenstappen, laat maar zien wie je bent en wat je wil.
Echt vervelend ja! Hoe lang heb jij er eigenlijk al last van?quote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef jojojo-97 het volgende:
Ik heb hier zelf ook last van. Dus ik begrijp hoe vervelend het kan zijn.
Qua meisjes ben je zeker niet de enige. Heel veel jongens en meisjes kunnen zich geen houding aannemen als ze iemand leuk vinden.
ja is ook waar, ik bedoel eigenlijk maar, ze mag best wat merken aan je.quote:Op maandag 23 april 2012 22:09 schreef Desootje het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Ik ben zelf alleen dan vaak weer te bang om te hard van stapel te lopen. Maar dat is ook een kwestie van ervaring denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |