rvd bedoel jequote:Op zaterdag 21 april 2012 18:10 schreef smitjew het volgende:
wilders belde me net en vroeg of jullie hem niet meer willen plaagen , bvd
aivdquote:
Boviene virale diarree, bvdquote:
quote:
Ahhh wat schattig een doorsnee pvv stemmer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En TS is dom en moet eens leren luisteren, mongooltje.
jij bent zeker zo'n linkse mongool die miljoenen willen uit geven om 10 koerhoenen te reddenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ahhh wat schattig een doorsnee pvv stemmer.
Hoi Ingrid.
Waar maak je dat uit op? Gekkie...Dit is ONZ en ik post een zin van Wilders die met een beetje fantasie op Breivik sloeg. Maja das vast te hoog gegrepen. Nog een wilders stemmer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:17 schreef smitjew het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n linkse mongool die miljoenen willen uit geven om 10 koerhoenen te redden
wat praat jij denigrerend over mensen die pvv stemmen , wat maakt het uit als ik dat doe ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op? Gekkie...Dit is ONZ en ik post een zin van Wilders die met een beetje fantasie op Breivik sloeg. Maja das vast te hoog gegrepen. Nog een wilders stemmer.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:36 schreef smitjew het volgende:
[..]
wat praat jij denigrerend over mensen die pvv stemmen , wat maakt het uit als ik dat doe ?
quote:

GR GR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:56 schreef computerprobleem het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
STEM OP DE RCD, DE NOBELE LEIDER ZAL EEN PRACHTIGE MILITAIRE STAAT CREËREN, BELASTINGEN VERLAGEN, ONTWIKKELINGSHULP VERWIJDEREN, UITKERINGTREKKERS VERPLICHTEN TE WERKEN, ACCIJNZEN OP BRANDSTOF DRASTISCH VERLAGEN, ENZ. ENZ.
STEM DUS OP DE RCD!!!!!! (Revolutionaire Computerprobleem Democraten).
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]GR GR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:56 schreef computerprobleem het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
STEM OP DE RCD, DE NOBELE LEIDER ZAL EEN PRACHTIGE MILITAIRE STAAT CREËREN, BELASTINGEN VERLAGEN, ONTWIKKELINGSHULP VERWIJDEREN, UITKERINGTREKKERS VERPLICHTEN TE WERKEN, ACCIJNZEN OP BRANDSTOF DRASTISCH VERLAGEN, ENZ. ENZ.
STEM DUS OP DE RCD!!!!!! (Revolutionaire Computerprobleem Democraten).
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]GR GR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
mijn knuppel hangt rechtsquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:32 schreef Oerbeer het volgende:
Links/rechts gezeik ook altijd. Stelletje knuppels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |